Glad torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Det ser ut til å bli nok en strålende dag... Skal gå til jobben - da vi skal ha "spansk aften" i kantinen i ettermiddag. Hotel Continentals vin/kjellermester kommer for å snakke om spansk vin...og det blir visst nok av smaksprøver... 2 dager igjen å jobbe før ferien... Ha en bedre torsdag!

LN-MOW var paa SEA idag og plukket opp Svigers som skal vaere paa besoek i to (gru-)fulle uker. Ble bilder av Flyglobespan deliveryflight og airTran testflight paa BFI ... bilder kommer muligens i morgen engang ...
Skulle tilbrakt natten paa Sea-Tac, men Tristar'en er syk og er meldt 28 timer forsinket. Velvel - passasjerene er lagt paa hotell og jeg kan heve dobbelt honorar, saa alt er ikke svart. Vi proever igjen fredag morgen. Blir nok noen freddasbilder av denslags!

Alaskaturen ser ut til aa vaere teipet. Det blir Anchorage fra 21-28 mai ... regner med Continental 757 og har requestet hotell med wi-fi.

God torsdag morgon. Kom precis in från en kort joggingrunda. Det gäller att passa på innan det blir allt för varmt ute.

Blir en lång dag idag med både föreläsningar och jobb.

Önskar eder alla en riktigt fin torsdag.

en herlig dag for å fly Junker - trenger jeg si mer?? trallallala:spin:
take-off kl. 11:00, så se etter Junkeren over Oslo!

Drøye 40 minutter på bena til jobb - ringte CK før jeg husket at han skulle fly en gammel tante - så da var det ikke akkuarat mye fornuftig å få ut av den gutt1....;)

God Torsdagsmorgen fra FBU :)

Pent vær i oslo området akkurat nå. Trafikken inn til byen (og ut av den igjen ) er tiltagende,men pr ca 30 min siden ikke noe veldig.

Ny flytte og rydde dag idag, heldigvis fri imorgen før pinsehelga (som bare blir pes) og neste uka igjen.

Bedre dag ønskes :) (og god helg på forskudd)

Originally posted by LN-MOW
LN-MOW var paa SEA idag og plukket opp Svigers som skal vaere paa besoek i to (gru-)fulle uker. Ble bilder av Flyglobespan deliveryflight og airTran testflight paa BFI ... bilder kommer muligens i morgen engang ...
Skulle tilbrakt natten paa Sea-Tac, men Tristar'en er syk og er meldt 28 timer forsinket. Velvel - passasjerene er lagt paa hotell og jeg kan heve dobbelt honorar, saa alt er ikke svart. Vi proever igjen fredag morgen. Blir nok noen freddasbilder av denslags!

Alaskaturen ser ut til aa vaere teipet. Det blir Anchorage fra 21-28 mai ... regner med Continental 757 og har requestet hotell med wi-fi.

Hva med et moete paa Bainbrigde bakers ved 3 tiden ???? Avdeling vest trenger et moete.....

Back