Dette var jo rett etter 9/11 og jeg var paa en kjapp Norgestur .. litt pussig aa reise med en smekkfull 938 fra et ellers folketomt Sea-Tac. Paa gaten bortenfor sto NW med en DC-10 som hadde under 20 pax ... Var tilfeldigvis innom Fornebuveien for aa besoeke CK da nyheten kom, men det var jo foerst senere vi fikk greie paa hvor alvorlig det var.
God morgen, verden! Her er det 13 grader og pent .. har et toeft doegn foran meg. Har byttet med en kollega saa jeg kan komme meg avgaarde til SC paa dagen i morgen, saa det innebaerer dagskift 0230-1000 ... huttettu ...
Fikk Beatles-boksen i posten i gaar. Alle cd'ene er naa ogsaa rippet og mp3-ene hviler naa ut i min telefon.
God morgen, verden! Her er det 13 grader og pent .. har et toeft doegn foran meg. Har byttet med en kollega saa jeg kan komme meg avgaarde til SC paa dagen i morgen, saa det innebaerer dagskift 0230-1000 ... huttettu ...
Fikk Beatles-boksen i posten i gaar. Alle cd'ene er naa ogsaa rippet og mp3-ene hviler naa ut i min telefon.