Glad torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Dette var jo rett etter 9/11 og jeg var paa en kjapp Norgestur .. litt pussig aa reise med en smekkfull 938 fra et ellers folketomt Sea-Tac. Paa gaten bortenfor sto NW med en DC-10 som hadde under 20 pax ... Var tilfeldigvis innom Fornebuveien for aa besoeke CK da nyheten kom, men det var jo foerst senere vi fikk greie paa hvor alvorlig det var.

God morgen, verden! Her er det 13 grader og pent .. har et toeft doegn foran meg. Har byttet med en kollega saa jeg kan komme meg avgaarde til SC paa dagen i morgen, saa det innebaerer dagskift 0230-1000 ... huttettu ...

Fikk Beatles-boksen i posten i gaar. Alle cd'ene er naa ogsaa rippet og mp3-ene hviler naa ut i min telefon. :p

bilde.jpg

God morgen fra 1E paa en av dag sine maxigriser. Her sitter man ved gate I Chicago og blomstrer mens Dag sine menn finner lappesaker for aa stoppe en hydraulikklekkasje I hoeyre vingen. No great success so far. Minnes ogsaa Linate I dag.

Første eksterne møte klokken 07:00 - så her skal ikke morgenkvisten kastes bort.

Unnskyld at jeg spør: Hvem er det som holder møter så tidlig? Greit at jeg er et utpreget C- eller D-menneske, men det hørtes da veldig tidlig ut?

God ettermiddag fra Kiel!

Mye å gjøre her. Har også fått booket meg en usedvanlig billig billett til Tyskland i neste uke. Får håpe det blir bra!

Nå er det straks klar for avgang her med MS Color Fantasy!

Skip o'hoy!

BF:cool2
T-36

God formiddag! Tilbake til skole etter to uker på tur, temperaturfall på 30 grader er ikke bra for kroppen eller humøret.

Etter å ha jobbet skift og ofte fra 04 og 05 - med en time reisevei - har jeg funnet ut at det er mye enklere å stå opp til slike ekstreme tider enn til forelesninger klokken åtte. Og jeg er da egentlig i aller høyeste grad B-menneske, men har innsett fordelene av A-mmeneskers livsstil!

Forøvrig vil jeg hevde amerikanere er enda mer "A" enn det vi er vant til - mener å huske at jeg startet på skolen 0710 fra 10 til 12. klasse... Nesten som EBs frokostmøter!

God tidlig morgen fra Bainbridge....vaar lille video sjappe her paa oeya hadde faatt inn O'Horten i 10 eksemplarer!! En artig film litt ontopic ogsaa med mye fra "baksiden" paa OSL....

Minnes ogsaa 08 oktober for 8 aar siden....LN-MOW ringte i det jeg kom inn paa kontoret, og rundt meg var det full jubel da vi akkurat fikk vite at vi hadde vunnet Nobelprisen i Medisin det aaret.....

God ettermiddag fra Stavanger. Fridag i dag har blitt brukt til litt forefallende og litt diverse avslapping og sånn. Dessuten kom endelig den første leveransen med Nespresso i posten i dag. fikk et års forbruk med nespresso i bryllupspresang. Så nå har jeg akkurat spretta kartongen og nyter en Espresso Arpeggio med Coldplay som tonefølge...

God tidlig morgen fra Bainbridge....vaar lille video sjappe her paa oeya hadde faatt inn O'Horten i 10 eksemplarer!! En artig film litt ontopic ogsaa med mye fra "baksiden" paa OSL....
.

Takk for tipset - da er den sikkert å få her i Atlanta også! :up:

God ettermiddag. Noe sén på idag, hviket skyldes storhandel i Nordby/Strømstad idag. Det er alltid veldi hyggelig å finne ut sånn omtrent hvor mye mer jeg har fått for pengene, enn om alt skulle kjøpes i Oslo.

Og nå bærer det avsted til Schrøder for et meget hyggelig treff, og middag ;)

God formiddag fra Rio. Skikkelig drittvaer i dag, med regn og det hele. Ikke flere museer, og ikke noe shopping paa meg. Saa blir vel en god bok paa en cafe med noe chopp, tenker jeg.

Back