Siste arbeidsdag før Italiaferien...:ITA Blir en del møter ute av kontoret på morgen/formiddagen og så skal kontoret klargjøres for 4 ukers ferie. Ha en flott torsdag!
God morgen fra Oslo. Snart bærer det avsted på jobb. Har også planer om å få kjøpt meg en ny dress idag, samt komme meg en tur på trening. Ha en fin dag
God torsdag fra Kristiansand!
I dag var FOS ferdig for i år, og aspirantene har fått vite om de kom inn eller ikke.
Rart å se store gutter som gråt for at de ikke kom inn, men det er forståelig når man ser på hvor mye innsats de har lagt i det de siste tre ukene.
Ellers kom det inn 37 aspiranter til EASA-linjen her på LSK,
artig å tenke på at jeg skal undervise disse i flyfag i vinter.
Nå skal jeg skrive ferdig tre artikler for mil.no, før jeg slenger meg i bilen og kjører til Arendal.
Ha en flott dag folkens!
Go morgen fra Trondheim.
Litt sol imellom skyene, men mest skyer.Forhåpentligvis blir det ikke noe voldsomt uvær idag.
Jobb, IKEA og avslapping er planen for i dag....
O syke menneske! Søk proffesjonell hjelp! Jeg er bekymret på dine vegne!
God morgen fra Sørlandets hovedstad. Litt grått i dag, men det klarner nok i løpet av dagen. Blir vanlig kontordag i dag og det gleder meg at det drar seg mot helg.
G'morgen fra et skyet Mosjøen. Kun to arbeidsdager igjen før jeg setter nesen sørover lørdag formiddag. Og lørdag klokken 18 er jeg på plass på Fornebu Arena for nok en Stabæk-match!
God formiddag fra Gamle Oslo. Turnusfri i dag og i morgen. Det betyr at man igjen får feriefølelse. Litt enkel indretjeneste og middagslaging er det eneste som står på agendaen. Herlig!
I dag har jeg tatt årets første bad med veninne og bikkje Bikka over 20 grader i Nordens Paris i dag! Fikk tilogmed veninna mi til å fatte interesse over flyene som tok av fra TOS... Her representert av Norwegian, hehe