• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Solen er på vei opp - fuglene synger og det ser ut til å bli nok en strålende sommerdag - herlig! Skal gå til jobben - en flott 50 minutters tur. Ha en flott torsdag!

Glad torsdag morgen fra Asker.
I dag hadde jeg kortere vei enn EB til "kontoret" - ned trappen og inn på kjøkkenet!
Litt skyet i dag, men det skal visstnok lette og da blir det vel til at jeg flytter kontoret ut i hagen under en parasoll! You gotta love VPN & wi-fi!

God morgen! Ja, tiden flyr fort den, snart er det vel høst igjen og vi ser atter en gang fram til sommeren ;)

Regner ikke med noen tur til Sola i dag nei, har ikke bilen i dag, så Dubrovnik Airlines får være Dubrovnik Airlines :)

Ellers et det vel stor sett jobb som står på tapetet før det blir en tidlig kveld i dag og.....

Ha en fin dag da folkens :)

Idag bara möte, möte och möte.
Jag väntar på Juni för då blir det lungt.
Kanske man hinner gör något åt högen med papper som finns på bordet!

Ahhh, endelig torsdag!

No har eg jobba iherdig med å rydde, stelle og pynte heimen for at fotografen kan komma å ta bilder til salgsannonsa.

Ellers blir det nok ein vanlig dag på kontoret. Kaffi i koppen, og pcen på.

Ha fin dag alle saman! :)

God morgen her fra København. Solen skinner, men det er antydninger til at det skal skye til senere. Snart venter en ny dag på lesesalen. Ha en fin dag

God morgen fra Lilletorget. Ops, der kom en av våre nordiske toppsjefer innom mens jeg sitter og skriver i denne tråden..... Tiden går fort ja - det er ikke lenge til jul nå.

God morgen fra Stockholm, hvor det er et sikkerhetsoppbud uten like i dag grunnet en EU/Irak konferanse. Flott vær og nesten for ille å bruke dagen innendørs i møter.
Men, slik er livet og ikke så mye å gjøre med det ;-)

Farmer: håper du til slutt fant et sted å bo i STO. Neste gang skal du få låne sovesofaen min (om jeg hadde vist du skulle over). Kanskje like godt at man dro over til "Annerledeslandet" i går?

God formiddag fra Trondheim

Soooool, sooool og atter sooool :cool: :cool: :cool:

Det blir en stråååålende dag folkens...ut og nyyyyt

:nor :nor :nor :nor :nor :nor :nor :nor :nor

Jobb...??? :p

G'morg1 herfra. Kun 14 grader ute og temmelig vaatt. Det maa ha regnet ...

Foerste dag med sommerskole for guttungen .. i likhet med en stor del av Georgias unge, maa han ta ny mattetest foer han faar gaa opp i sjette klasse. Paa grensen til foreldreopproer og et godt bevis paa Georgias inkompetente skolesystem ...

Nye 260 km med cabrio igår. Det ble en liten svipp innom Svinesund og litt Harryshopping.
Dagen går med til å klippe gressplenene, vaske tøy og litt rydding. Imorgen blir det jobb igjen.
Ha en fortsatt fin dag!

God ettermiddag. Her sitter jeg og forbereder meg til engelskeksamen i morgen. Forhåpentligvis blir det opptrapping i lærerstreiken så jeg slipper den. ;) Siste skriftlige eksamen i engelsk noensinne så blir deilig når morgendagen er ferdig.

God ettermiddag fra KRS.

Hjemme igjen etter 2 slitsomme dager på Color Fantasy! Nå skal det bli litt avslapping og en deilig aften på sofaen. I morgen er det helg dere!

BF:cool2

God ettermiddag!
Jeg har hatt engelsk skriftlig eksamen idag, så har vært litt borte fra forum den siste tiden. Eksamensforbredelser er ikke kult :P Men eksamen gikk veldig bra, så satser på en bra karakter også ; )
Solen skinner og det er virkelig varmt i Arendal idag. Sannsynligheten er stor for at det blir en liten treningsøkt idag!

Kos dere videre idag : )

God morgen fra Chicago. Her har varmen kommet tilbake, regner med at den finner veien ned til Atlanta i loepet av kort tid ogsaa.

Igjen, kun kontordag og relativt lite action.

Ha en fin aften

Her i Seattle har varmen forlatt oss, ser ut som Tommy har funnet den i Chicago...har fortiden spredd meg mellom 3 kontorer...og denne uken tilbringes for det meste i The Gates Foundation....det er store beloep vi mottar (vi kunne banket paa hos den lille flyfabrikken OPPE i gaten og kjoept en maskin med 2 midtganger)...ha en bedre aften....

Back