• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Back2work. God morgen fra hjemmekontoret. Mest E-post besvarelser på morgen og formiddagen. Satser på at telefonmøtene kan tas ute i marka i ettermiddag. Ha en topp torsdag - det nærmer seg helg.

Hepp hepp og god morgen fra hybelen i Bergen. Snart er det ut på litt trim i møkkaværet, det blir fotmarsj opp til opphavet hvor vi starter med en bedre frokost. Så blir det dugnadsarbeid og lunsj før vi skal på jobb utpå sen eftan.
Ha en fin fin torsdag :)

God morgen fra Vertshuset på Røros! Her sov man godt og frokosten var veldig god. :) Vi våkner tidlig så vi er glad vi havnet i første frokost bordsetning klokken 0730. Skyet i dag og mulighet for regn i løpet av dagen så jeg tenker vi tar en rolig dag i området. Deretter er det meldt bedre vær framover. :)
Ha en fin dag!

God morgen fra Gardermoen

Litt sen i startblokka i dag, så akkurat fått sveivet i gang pc'n. Kaffe i koppen og sola skinner. Så håp om en god dag.

Ettermiddagen tror jeg går til å tømme rommet til datteren, så det kan få et strøk maling og litt nye møbler. Så hvis noen i Oslo området er hypp på en billig Hemnes dagseng (meget pent brukt) så er det bare å rope ut.

Glad torsdag!

S

Hei og hopp fra jobben.

I likhet med Learjet, litt seint i gang. Men min arbeidsgiver har heldigvis utstyrt meg med PC med startknapp, så jeg slipper å sveive.

Ser ut til å bli en roligere dag enn i går. Litt for rolig. Kunne ikke litt av den arbeidsmengden jeg hadde i går vært flyttet til i dag? Forøvrig dukket den kunden som hav meg mest hodepine i går, opp som reklame på forumet i dag #gnidetinn.

Ha en god en :)

Mornings fra Tunhovd!
Våknet grytidlig og fikk dermed med meg det som muligens er dagens gløtt av sol. Værmeldingene er derimot optimistiske, og jeg tar gladelig feil.
Ettersom nedbøren har funnet seg annet steds å feriere, får jeg hoppe i det og spre noen liter beis utover det ytre treverket. Må en tur over bekken etter mere øl også. Jaggu bra det er over en uke med fri igjen, så kanskje det går an å få slappet av litt også [emoji39]
Tøff tafse-torsdag ønskes!

83e146b8138d8af6322a6854ed8d561c.jpg

Mornings fra Mykonos. Dropper frokosten på hotellet i dag og går for lokal brunch i nabolaget. Leide bil i går og fartet litt rundt på øya. Var innom flere strender i går, både den hippe Super Paradise og et par rolige steder med god plass. Ny strandtur i dag, men blir nok mest under parasollen grunnet hummerlignende farge på deler av kroppen... Ha en strålende torsdag[emoji3]
ef6d1a3c29d40e5abbe7d2d144bbdaf9.jpg

Mornings fra Beitostølen. Frokosten er inntatt og på tide å få kledd opp barna og få dem ut. En kort tur er planlagt senere i dag. Men mistenker den blir vesentlig kortere og tregere enn hva jeg fikk til alene i går ettermiddag. Litt vind, men solen skinner. Og i kveld skal en ostesouffle settes til livs. Ha en fin dag

Mornings fra Oslo - får vel gi kattene mat og drikke og tømme kassa. Så tenker jeg å sette meg ut på balkongen for å lese litt i dagens avis. Ikke helt utenkelig at jeg etterhvert jekker en kald øl også. Katter aner ikke hvor bortskjemte de er altså. Mesteparten av dagen sover de, de får gratis kost og losji og trenger ikke å gjøre en døyt for det. MAKAN! Men de er også veldig søte.

God morgen fra The Hills. Det har roet seg ned litt nå etter en rimelig hektisk Monopol runde i går. Man merker at barna er oppvokst i Midtøsten og hadde ganske klare meninger om det å bevege seg på annens tomt. Det er meldt 22 grader i dag så noen flasker med blanc de blanc er lagt i kjølen og hagen skal få gjennomgå. Far skal våge seg ut å ta de nødvendige innkjøp og mor skal ned og rase av ungene et par runder rundt Sognsvann.

#Karantenedag3

Super Paradise, hehe .. Minner .. men tas ikke her da det muligens er mindreårige tilstede. ;)

G’morgen .. tid for å preppe for bøttebalettens inntog. Covid er på opptur og skolene begynner å røre på seg. Frivillig oppmøte for ungene i mitt county, nettlæring for resten. Må finne ut hva slags andre kunder damene har ...

Og i dag er det fire år siden vi hentet ‘gutta’ i dyrefengslet ...
8894ddc3c81d7be4116d378a6d232755.jpg

Hei fra Forus. Det er to dager igjen til årets store familiebegivenhet. Egentlig helt ok å tilbringe noen timer på jobb i grunn.
I ettermiddag får vi nøklene til lokale, og det blir vel en del turer for å fylle opp med varer som skal på kjøl blant annet. En ting er sikkert: Det blir boller og brus. Ha en fin ettermiddag forumister!

De nevnte ‘gutta’ er forøvrig på tå hev. De har mistanke om at det er en ny runde ‘Dad’s Homemade Dogfood (tm)’ på gang .... ;)

045e6910888767c30164f9843d58f9e8.jpg

God dag fra "hjemmekontor lunch" på lokale Thai sjappa.

I dag vår jeg inspirert av @EB som var og fikset steinsprut på bilen. Hadde selv sett 2-3 små brune flekker bak forhjulet og kjørte til Bavaria. "Det er noe rust på kanalen bak høyre forhjul" - sa jeg.

De hevet øyenbrynene veldig og forlangte å bli med ut å se. Jeg pekte. "Plastrust?" - svarte de. Alt er plast på bilen min. Åååååh... hvor er synkehull når man trenger det.

Så pirket de det bort med neglen og brukte goooood tid på å forklare.

Bar det er fredag i morgen. Men først nøttedynge til kr 109 på Lille Thai.

Og vips der hørte jeg det plinge i mikroen og da kom maten.

Ha en fin en

Back