• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag fra Ris....

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen. Klar for en ny dag på alle kanter av Oslo. Starter dagen på Amerikalinjen - så kan vi jo se om Bizflyer som jobber kveldsvakt i dag allikevel er våken. Satser på å få gått mellom de fleste møtene....så da blir nok målet om minst 12000 skritt innfridd. Ha en bra torsdag du også.

God morgen fra Hvalstad. Her er vi klare, men barnehagen åpner ikke ennå. Så da får vi utsette avreisen litt. Men solen skinner og espressoen er i koppen.

God torsdag fra toget. Ny kontordag venter.

Ser at EB har vært å hengt på plass sola over kontoret mitt også, så da blir vel alt bra får jeg tro.

Ha en fjong en

God morgen fra Bergen. Her er det gråvær ute, men det hjelper ikke. Må inn te by’n på synstest å greier, alderen drar på....
Etterpå blir det lunsj hos opphavet før jobb på eftan og kveld.
Nyt dagen! :)

Trøtt morgen fra Trondheim.
Kaffe hjelper ikke, går over til doble espresso nå.

Snøen er snart helt borte, så vi kan begynne å kalle årstiden for vår, hurra!

Ha en flott dag :)

God formiddag fra E2. Ikke kneknuseren til Widerøe, men gaten på OSL. SAS har som vanlig degradert meg. Denne gang fra 2F til 1F. Klaget, men setet mitt var tatt og ingen kunne gi en plausibel forklaring.Får se hva SAS finner på på fligtene videre idag. #mito

Ha en god en alle som degraderes i løpet av dagen.

God formiddag fra E2. Ikke kneknuseren til Widerøe, men gaten på OSL. SAS har som vanlig degradert meg. Denne gang fra 2F til 1F. Klaget, men setet mitt var tatt og ingen kunne gi en plausibel forklaring.Får se hva SAS finner på på fligtene videre idag. #mito

Ha en god en alle som degraderes i løpet av dagen.

Lurer på hvorfor det skjer så ofte med deg. Håper det ikke er en for lang flytur, for bulkhead er noe dritt.

Lurer på hvorfor det skjer så ofte med deg. Håper det ikke er en for lang flytur, for bulkhead er noe dritt.
Skjønner heller ikke det. Må nesten være noen hos SAS som er oppsatt på å plage meg. Det var kun til Køben.

Venter nå på neste flight så får se hva de klarer finne på der. De har jo ellerede endret kjønnet mitt på reiseinfo, det er tredje gang jeg opplever det hos SAS.

Da jeg kun flyr Plus må jeg forresten huske på å kjøpe med så jeg har noe å drikke på den lange flighten. For de som ikke bruker alkohol eller koffein så er jo utvalget elendig hos SAS. De kunne i alle fall hatt Ringi, men det har de kun i Biz på langrutene.

God morgen fra First Class Terminal.. Dragen hamstrer gummibjørner og jeg mævler Pata Negra. Tror nok undertegnede synes dette er litt mer stas enn hva mor gjør.. Tror hun har fått med seg at vi flyr en voldsom omvei..

82589DB5-387D-41C9-AD28-6B2A4A85961A.jpg

3DF1EB27-CBE7-4475-91D8-372F3DB77D24.jpg

Ser at det er like skjeve tider i Frankfurt som i Miami...

Har slitt meg videre til gullstua i Køben. Den skulle jo ha blitt puseet opp, men det imponerer ikke stort... og toalettene er enda mere slitte enn før.

Skjønner heller ikke det. Må nesten være noen hos SAS som er oppsatt på å plage meg. Det var kun til Køben.

Venter nå på neste flight så får se hva de klarer finne på der. De har jo ellerede endret kjønnet mitt på reiseinfo, det er tredje gang jeg opplever det hos SAS.

Da jeg kun flyr Plus må jeg forresten huske på å kjøpe med så jeg har noe å drikke på den lange flighten. For de som ikke bruker alkohol eller koffein så er jo utvalget elendig hos SAS. De kunne i alle fall hatt Ringi, men det har de kun i Biz på langrutene.

Må være det ja...
Kjønn klarte de å få riktig på min forrige tur, men merker det er forskjell avhengig av hvilket reisedokument jeg bruker.
Be de om oppgradering nå, som kompensasjon for nedgradering på den forrige turen! Da blir det litervis med Ringi på deg. :up:

G'morgen !! Sol og fint her i vestsørøst, dog en smule kjølig foreløpig. Torsdag betyr bøtteballett, og de svingte akkurat inn porten.

Gullrekka gikk desverre til en stakkar i Wisconsin, så ingen SP til Gardermoen foreløpig ...

. Gullrekka gikk desverre til en stakkar i Wisconsin, så ingen SP til Gardermoen foreløpig ...

Uffda, hadde begynt å glede meg til booze cruise på SP’n din med beibs og champis. :cry:
Får vel kjøpe mere sånne lotto biletter og be til Odin, Allah eller julenissen..:spin

Hei og hå fra sentraleuropa. Her har jeg vært på jobbintervju og fikk umiddelbart tilbud om jobb som utreisende prosjektleder i forbindelse med utbyggingen av høyspentledninger. Meeeeen jeg vil ikke være utreisende, jeg vil være hjemme med familien. Så det blir vel med å takke nei :)

Ellers er det grått, men vårlig. Herregud det skal bli godt med HELG.

Det er noe bra med alt. Fikk fartsbot nettopp. Har aldri fått det i Norge før. Har rett og slett aldri gjort særlig mye straffbart. 6400,- kroner. F**n etc

Men så kan man betale den med kredittkort. Tralalaaaa

Jeg fikk bot. Det suger. Men tenk på poengene...

Jeg fikk bot. Det suger. Men tenk på poengene...

I feel your pain - and pleasure. Var på Fornebumuseet i forbindelse med åpningen og hadde lånt bil av brutter'n. Parkerte glad og fornøyd på jordet ved Odonata uten å tenke på, eller legge merke til skilt og automat. Så da var det lapp på ruta og langt ansikt da jeg kom ut ..... Hva skal man si? MAKAN! ??

I feel your pain - and pleasure. Var på Fornebumuseet i forbindelse med åpningen og hadde lånt bil av brutter'n. Parkerte glad og fornøyd på jordet ved Odonata uten å tenke på, eller legge merke til skilt og automat. Så da var det lapp på ruta og langt ansikt da jeg kom ut ..... Hva skal man si? MAKAN! ??

Men bilen er vel registert på broren din? ^_^

Back