• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag fra Deltabyen!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen fra Lillestrøm! :)
Her meldes det om kort arbeidsdag i dag og tur til Larvik. Ny leilighet skal besøkes, uten vegger foreløpig, men beliggenhet skal bli morsomt å se!

Ha en fin dag med forhåpentligvis vegger rundt dere! ;)

Noen bilder fra Deltabyens nærområde ble tatt i går.20220817_203728.jpg20220817_202517.jpg20220817_203121.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Glad torsdag fra Ris. Hjemmekontoret åpnes om noen minutter og da er dagen definitivt godt i gang. Så skal det rett og slett feires at man har vært gift i 21 år i dag. Nyt dagen du også.

Glad torsdag fra Ris. Hjemmekontoret åpnes om noen minutter og da er dagen definitivt godt i gang. Så skal det rett og slett feires at man har vært gift i 21 år i dag. Nyt dagen du også.
Gratulerer med dagen til dere! :)

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Grønland. Hjemme igjen etter noen fine dager i Arendal og Lyngør. Hverdagen venter, full dag på kontorkontoret med flust av møter fra tidlig til sent. Hverdagen er tilbake for fullt… Ha en finfin torsdag[emoji3]

God morgen fra Hvalstad. Her har morgenrutinene gått unna, så nå venter vi på at både barnehage og skole skal åpne før vi kan komme oss ut døren. Satser på regnet gir seg straks, så jeg slipper paraply. Ha en fin dag

Hei fra Knausen. Litt trøtt og straks på vei til bortekontoret. I kveld er det middag på byen med to nabopar, så det er bare å tøye opp lattermusklene.

Morn fra Forskningsparken. Dagens sykkeltur gikk ikke lenger enn nærmeste T-bane, da det var en god del mer fuktig ute enn forespeilet. Tidlig på jobb er man også når barnehagen er stengt og kona er hjemme

Morn fra sykehuset. Merker at ferien er over. Begge ungene måtte opp tidlig for å komme seg til skolen. En brå overgang for dem å stå opp 0700 når de i ferien gjerne har pirket og sovet til 12 tiden. Mye trafikk på morgenkvisten også i dag. Mange som skal på jobb og kjøre unger til skoler.

Mye sport på TV i dag med både Conference League, EM i friidrett og PGA i golf, så det skal ikke være noe problem å få tiden til å gå i kveld.

God formiddag fra Forus,
Her er det business as usual , jobber en del med presentasjoner som skal gjøres på ONS om et par uker.
I ettermiddag/kveld er det oppstart for ukas trim på hesteryggen igjen noen timer.
Ha en fin dag.

Hei fra Oslo, straks et lite jobbintervju via Teams og så blir det mer frivillig jobbing på kveldstid. Som det har vært mye av denne uka, men jeg liker det (egentlig synes jeg Zoom er overlegen Teams i videomøter, men jeg kan jo ikke akkurat bestemme hva en potensiell arbeidsgiver ønsker å bruke)

G’morgen .. Ligger an til å bli en skyet dag med moderat temperatur. Air condition-anlegget puster lettet ut og det blir vel noen daler mindre på strømregningen. Ser ut som høsten nørmer seg selv om det fortsatt er over 20 på natta.

Hjemmekontoret venter, men først må jeg en tur i banken når den åpner.

Edinburgh-suiten spilles .. Anbefales!

https://andersbuaas.bandcamp.com/album/the-edinburgh-suite

God dag fra Lillestrøm. Masse møter i dag også, dog med base i heimekontoret. Nå gjenstår bare siste møtet, som er med en frisør så jeg får klipt meg. Så er endelig maset over for i dag.

Kjenner jeg gleder meg nokså mye til helgen i morgen. Åj åj... ÅÅÅÅJ

Ha en fin en

På tide med en ny post i morgen-tråden her, sist jeg var her inne var jeg på Hamarøy for over en måned siden på MC-tur på vei til Manndalen og Riddu Riddu.

Nå har jeg kommet meg på plass i ny kåk og ny jobb i Stavanger. Første tiden har vært veldig hektisk og mye å sette seg inn i, men begynner å komme inn i ting og tang nå, og lande litt på hjemmefronten også. I morgen etter jobb blir det ny helgetur på MC, satser på OK vær i allefall på lørdagen. :)

Back