Default Glad tirsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Om en liten stund så går turen opp til toppen av byen. En økt hos fysioterapeuten i ettermiddag før besøk hos opphavet. På tide å tenke på å fåvintersko på bilene også… Fiin tid:-)

God natt fra Sea. Her slår Hotel1000 virkelig på stortromma for Diamond medlemmer på FHR pris. Rommet ble ikke oppgradert...

Museum of flight var bra forresten. Vi var der fem timer. Familiemedlemmene var litt uenige om vi sa hadde fått med oss alt.... Nyt dagen.

Attachments

• IMG_0947.webp
    IMG_0947.webp
    101.4 KB · Views: 12
God morgen fra kontoret. Herlig Biff, gresk rödvin(!) og filmaften i går. Hadde ikke sett Good Will Hunting på 27 år.. Bra greier.

God morgen fra en buss. Noen ting jeg skal fikse før det blir jobbings i kveld. Innså etter jeg dro at jeg hadde glemt nøkkelen til hengelåsen til skapet jeg bruker så får bare stappe tingene mine i sekken på jobb etterpå. Litt upraktisk men men får gå. Ha en fin dag uten å glemme noe.

I morgen trer det nye Stortinget sammen men alt av høytideligheter skjer ikke før neste uke.

God morgen fra Oslo, der regnet plutselig meldte sin ankomst.

Tenkte jeg skulle spørre forumet om resturanttips for Stavanger? Ikke helt fine dining, men definitivt heller ikke Egon. Matbaren til Renaa hadde vært midt i blinken, dersom den fortsatt var åpen. Har sett litt på A.Idsøe grill & berkel, da det lenge har fristet med et besøk dit.

God morgen fra R14 inn til bortekontoret. Har blitt mye bil i sommer, noe som er litt kjedelig. Det stjeler "skritt" noe som merkes. Tog er liksom en så fin måte å snike inn litt mer fysisk i hverdagen.

Ikke noe stort på agendaen i dag

Ha en super tirsdag!

• Like
Reactions: EB
Dårlig Tirsdag for gamere, selv om EA har vært elendig i mange år, at pest og verst av alt, cholera, har kjøpt opp firmaet betyr kun en ting: drop that shit like the plague :<

Kaffe, gi meg inspirasjon til å skrive denne rapporten.... Her skal du motstand finne :< Blah.

Tenkte jeg skulle spørre forumet om resturanttips for Stavanger? Ikke helt fine dining, men definitivt heller ikke Egon. Matbaren til Renaa hadde vært midt i blinken, dersom den fortsatt var åpen. Har sett litt på A.Idsøe grill & berkel, da det lenge har fristet med et besøk dit.

Sjekk ut Brasilia. Nyåpnet grillrestaurant ved St.Olavs kvartalet. Har ikke vært der enda men hører mye bra!

Ellers var Seid i toppetasjen på Knud Holmsgate 8 en fantastisk opplevelse. Flott utsikt og kjempegod mat! Grillrestaurant det også! Men vil ikke si det er på fine-dining nivå!

God tirsdag fra Forus! Merker at det er litt roligere enn vanlig. Trolig pga høstferie østenfor. Og neste uke er det høstferie her. Rolig betyr at jeg får tid til å tømme innboksen og få gjennomført diverse resertifiseringer.

Ha en fin tirsdag.

Söl og Bellies kan også anbefales. Jeg er også glad i Cin Cin. Enig i at Matbaren er sterkt savnet :(

God morgen fra Sørlandet. Skrivedag/seminar i dag. I morgen starter hummerfisket. Hurra!

Sjekk ut Brasilia. Nyåpnet grillrestaurant ved St.Olavs kvartalet. Har ikke vært der enda men hører mye bra!

Ellers var Seid i toppetasjen på Knud Holmsgate 8 en fantastisk opplevelse. Flott utsikt og kjempegod mat! Grillrestaurant det også! Men vil ikke si det er på fine-dining nivå!

God tirsdag fra Forus! Merker at det er litt roligere enn vanlig. Trolig pga høstferie østenfor. Og neste uke er det høstferie her. Rolig betyr at jeg får tid til å tømme innboksen og få gjennomført diverse resertifiseringer.

Ha en fin tirsdag.

Brasilia er vi godt kjente med fra både Bergen og Oslo. Så tenker vi sjekker ut de andre tipsne fra både deg og Cecilie, så blir det nok en bra matopplevelse.

G'morgen ... Nok en mørk høstmorgen. Imelda bestemte seg for å dra til sjøs, så derfor ingen storm som de så dramatisk proklamerte fær helgen .. Alt for å få noen ekstra klikk ...

Det er i dag 20 år siden jeg var på en kjapp jobb i Helsinki. Bodde på Holiday Inn ved flyplassen, i noe som jeg tror er det minste hotellrommet jeg noen gang har fått ...

P9300025.webp

G'morgen ... Nok en mørk høstmorgen. Imelda bestemte seg for å dra til sjøs, så derfor ingen storm som de så dramatisk proklamerte fær helgen .. Alt for å få noen ekstra klikk ...

Helt urealistisk clickbait var det ikke. Ja, du har rett, unødvendig å si "nå kommer stormen" med caps lock og fet skrift, men det var 1 eller 2 modeller som regnet ut landfall. Slik situasjonen i Atlanteren er nå, er det ekstremt vanskelig å beregne nøyaktig hva som skjer - litt fordi amerikanske myndigheter ikke legger like mye penger i overvåkning lenger, og litt fordi det er så mye energi og dynamikk at simuleringen er vanskelig. Man har rett og slett sjeldent sett forhold som de er akkurat nå, tidligere, og modellene sliter med å henge med. Men man burde allikevel bruke rette ord, som at: enkelte modeller åpner for muligheten for en storm. Og ikke "nu kjæm han"...

unødvendig å si "nå kommer stormen" med caps lock og fet skrift, men det var 1 eller 2 modeller som regnet ut landfall.

Det var 5 alternativer, og tv-stasjonene (of Weather Channel) blåste opp den med lavest sannsynlighet fordi det var omtrent årsdagen for Helene, med alle ødeleggelsene i fjor ... Alt for å fyre opp stemningen.

Jaja .. tid for fotball, men får desverre ikke sett kampen ...

Det var 5 alternativer, og tv-stasjonene (of Weather Channel) blåste opp den med lavest sannsynlighet fordi det var omtrent årsdagen for Helene, med alle ødeleggelsene i fjor ... Alt for å fyre opp stemningen.

Jaja .. tid for fotball, men får desverre ikke sett kampen ...

Merkelig at tv-stasjonene overhodet får lov å blåse opp stormer.....finnes stormer i det hele tatt? De er jo en veldig inconvenient truth... Nå som "climate change" og "emissions" (!) ikke er lov å bruke hos DOE.

Straffebom :< nooooo

Back