God morgen fra Oslo, der regnet plutselig meldte sin ankomst.
Tenkte jeg skulle spørre forumet om resturanttips for Stavanger? Ikke helt fine dining, men definitivt heller ikke Egon. Matbaren til Renaa hadde vært midt i blinken, dersom den fortsatt var åpen. Har sett litt på A.Idsøe grill & berkel, da det lenge har fristet med et besøk dit.
Söl og Bellies kan også anbefales. Jeg er også glad i Cin Cin. Enig i at Matbaren er sterkt savnetGod morgen fra Oslo, der regnet plutselig meldte sin ankomst.
Tenkte jeg skulle spørre forumet om resturanttips for Stavanger? Ikke helt fine dining, men definitivt heller ikke Egon. Matbaren til Renaa hadde vært midt i blinken, dersom den fortsatt var åpen. Har sett litt på A.Idsøe grill & berkel, da det lenge har fristet med et besøk dit.
Sjekk ut Brasilia. Nyåpnet grillrestaurant ved St.Olavs kvartalet. Har ikke vært der enda men hører mye bra!
Ellers var Seid i toppetasjen på Knud Holmsgate 8 en fantastisk opplevelse. Flott utsikt og kjempegod mat! Grillrestaurant det også! Men vil ikke si det er på fine-dining nivå!
God tirsdag fra Forus! Merker at det er litt roligere enn vanlig. Trolig pga høstferie østenfor. Og neste uke er det høstferie her. Rolig betyr at jeg får tid til å tømme innboksen og få gjennomført diverse resertifiseringer.
Ha en fin tirsdag.
G'morgen ... Nok en mørk høstmorgen. Imelda bestemte seg for å dra til sjøs, så derfor ingen storm som de så dramatisk proklamerte fær helgen .. Alt for å få noen ekstra klikk ...
unødvendig å si "nå kommer stormen" med caps lock og fet skrift, men det var 1 eller 2 modeller som regnet ut landfall.
Det var 5 alternativer, og tv-stasjonene (of Weather Channel) blåste opp den med lavest sannsynlighet fordi det var omtrent årsdagen for Helene, med alle ødeleggelsene i fjor ... Alt for å fyre opp stemningen.
Jaja .. tid for fotball, men får desverre ikke sett kampen ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.