Glad tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God ettermiddag fra Kongsberg.

Da er jeg godt i gang med årets 34. ferieuke. Ikke så mye som står på tapetet denne uken bortsett fra en drøss med legebesøk. Første var i går, så et i dag og to på torsdag. Må jo gjøre litt for å beholde Pandion kortet mitt hos HelseNorge. Dagen i dag var den mest spennende, siden jeg skulle få tilbakemelding på CT bildene som ble tatt for en drøy uke siden. Heldigvis var det ikke noe store endringer fra tidligere, men det blir nok en ny kur med cellegift etterhvert.

Store ord fra en som forsvarer mord på åpen gate .. menmen ..

Store ord? At det er pinlig med menn som fantaserer om vold mot jenter? Fordi jeg ikke nødvendigvis er frastøtt av ideen om en antikapitalistisk handling mot en mektig multimillionær som sitter og velger død for tusener av mennesker hvert år? Er det sammenliknbart, med to kvinner (Aurora og Greta) som uten millioner forsøker å beskytte - ta vare på - naturen rundt oss, selve kilden til alt liv? Merkelig sammenlikning.

Ser også at FQTV enten er så rasende på tastaturet at han glemte seg, eller eventuelt aldri har sett Pulp Fiction... Eller er Pulp Fiction blitt "woke" og kalles for "politisk svada satt i system"? Weird :drunk:

Fordi jeg ikke nødvendigvis er frastøtt av ideen om en antikapitalistisk handling mot en mektig multimillionær som sitter og velger død for tusener av mennesker hvert år?

Fordi du kampanjer for løslatelse av en kaldblodig morder. Uansett hva 'offeret' har gjort (ja, han var en skurk og en kjeltring med indirekte mye blod på hendene) forsvarer det ikke å ta loven i egne hender og henrette ham på gata med kaldt blod.

At det er pinlig med menn som fantaserer om vold mot jenter?

Fordi han misliker at noen saboterer bransjen han jobber i, der den mest sentrale talspersonen tilfeldigvis er ei jente, så "fantaserer han om vold mot jenter"?

Og er hun med på dette får hun tåle at noen er i mot henne.

Partiet ditt støtter ikke veiutbygging, så da blir det kø.
Om flere hadde tatt bussen hadde det vært mindre kø. Men det var noe krøll i tunnelen så har ikke så mye med veiutbygging å gjøre.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Back