Regner med at du ikke var på ring 3 mot Smestad. Dette er noe av det verste jeg har sett på ring 3. Kanskje utenom når det har falt 1/2 meter snø på en nattGod morgen fra Kontoret. Lett blodsmak i munnen etter gymmet og gleder meg allerede til lunsj. Litt omkjøring til jobben i dag så det ble 14 minutter med Dire Straits i spellern.
Regner med at du ikke var på ring 3 mot Smestad. Dette er noe av det verste jeg har sett på ring 3. Kanskje utenom når det har falt 1/2 meter snø på en natt
Regner med at du ikke var på ring 3 mot Smestad. Dette er noe av det verste jeg har sett på ring 3. Kanskje utenom når det har falt 1/2 meter snø på en natt
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
Morn fra havet.
Nattskift snart over. Snu til dag starter og snart frakobles det denne brønnen og vi er planlagt neste brønn. Godt Greta Thunberg ikke er i nærheten her for hun hadde vi nok lempet på havet , uten redningsvest
Snart hjemreise
God tirsdag fra noe som er en gammal buss fra Sverige, hei Nobina. Her på Gaustad retning vest virker ring 3 å ha gått i fullstendig lockdown i dag. Hva f er det som skjer liksom?
Partiet ditt støtter ikke veiutbygging, så da blir det kø.
1. De tommeste ordene jeg noen sinne har lest.
2. For å sitere en klassiker; "I double dare you!".
3. Hadde hun vært der hadde dere fulgt alle sikkerhetskonseptene dere har, HMS-teknisk
3. Ingen ting mer pinlig enn menn som tror det er tøft å true med vold mot unge jenter.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk