Glad tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Rolig start her før den store elektrikeren tar meg til toppen av av byen og dagens oppgaver. Lede et styremøte i ettermiddag. Men nå kopp kaffe nr 2:-)

Morn fra havet.

Nattskift snart over. Snu til dag starter og snart frakobles det denne brønnen og vi er planlagt neste brønn. Godt Greta Thunberg ikke er i nærheten her for hun hadde vi nok lempet på havet , uten redningsvest

Snart hjemreise

God tirsdag fra noe som er en gammal buss fra Sverige, hei Nobina. Her på Gaustad retning vest virker ring 3 å ha gått i fullstendig lockdown i dag. Hva f er det som skjer liksom?

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Mornings fra L1. Jobben kaller. Så må det klemmes inn en løpetur mellom minstemanns hockeytrening og en podcastinnspilling. Ha en fin dag.

For å svare meg selv, virker som det er noe tull med Smestadtunnelen . Måtte ta den telefonen til jobb for å meddele forsinkelsen for å si det sånn...

Last edited:
God morgen fra Kontoret. Lett blodsmak i munnen etter gymmet og gleder meg allerede til lunsj. Litt omkjøring til jobben i dag så det ble 14 minutter med Dire Straits i spellern.

God morgen fra Kontoret. Lett blodsmak i munnen etter gymmet og gleder meg allerede til lunsj. Litt omkjøring til jobben i dag så det ble 14 minutter med Dire Straits i spellern.
Regner med at du ikke var på ring 3 mot Smestad. Dette er noe av det verste jeg har sett på ring 3. Kanskje utenom når det har falt 1/2 meter snø på en natt

Regner med at du ikke var på ring 3 mot Smestad. Dette er noe av det verste jeg har sett på ring 3. Kanskje utenom når det har falt 1/2 meter snø på en natt

Du skulle prøvd Ring 3 i 2014-2015, når de drev å rehabiliterte de tunnellene ;)

Nettop åpnet for trafikk igjen, i følge radiosendingen til NRK.

Morn fra havet.

Nattskift snart over. Snu til dag starter og snart frakobles det denne brønnen og vi er planlagt neste brønn. Godt Greta Thunberg ikke er i nærheten her for hun hadde vi nok lempet på havet , uten redningsvest

Snart hjemreise

De tommeste ordene jeg noen sinne har lest. For å sitere en klassiker; "I double dare you!". Hadde hun vært der hadde dere fulgt alle sikkerhetskonseptene dere har, HMS-teknisk og det BA/GBU måtte hete på norsk (SJU sier wikipedia). Ingen ting mer pinlig enn menn som tror det er tøft å true med vold mot unge jenter.

God morgen fra en mer sivilsiert bransje, her går det i kaffe og indre demoner som må beroliges da arbeidsgiver har hoppet på AI-kjøret og jeg for første gang må bite i et surt eple og bruke KI i jobben. Det var vel ikke til å unngå :cry:

God morgen fra HAU. En dobbel espresso mens jeg venter på SE-RSL som skal ta meg over fjellene mot øst. Oslo venter [emoji3590]

God tirsdag fra noe som er en gammal buss fra Sverige, hei Nobina. Her på Gaustad retning vest virker ring 3 å ha gått i fullstendig lockdown i dag. Hva f er det som skjer liksom?

Partiet ditt støtter ikke veiutbygging, så da blir det kø.

God morgen fra Stavanger. Her har en kost seg med frokost og kaffe og det er snart på tide å ta et tak ute i hagen. Solen skinner og det er greie 14°C ute.
Ha en nydelig tirsdag :)

1. De tommeste ordene jeg noen sinne har lest.
2. For å sitere en klassiker; "I double dare you!".
3. Hadde hun vært der hadde dere fulgt alle sikkerhetskonseptene dere har, HMS-teknisk
3. Ingen ting mer pinlig enn menn som tror det er tøft å true med vold mot unge jenter.

1. Da har ikke du lest mye i ditt liv.
2. Det er ikke en klassiker, det er politisk svada satt i system.
3. Nettopp pga reglene mot null utslipp til sjø så kunne vi ikke "mistet" henne overbord, men ingen fare for hun kommer ikke ut her. Politiske Troll liker ikke det åpne havet.

FQTV

Store ord fra en som forsvarer mord på åpen gate .. menmen ..

G’moorgen, ja .. Her skal pelsdotten mosjoeneres før dagen snubler videre. Ingen andre trafikkkforstyrrelser her enn forvirrede rådyr, men de er det til gjengjeld mange av.

1591428ec72669c229803e21ac2e30b1.jpg

Quisling-filmen er kommet på Prime, så så den i går. Fasinerende, men …. tja.

La tirsdagen herje!

Last edited:
God ettermiddag fra Forus,
Travle dager nå jobb, Flymuseet og valgkamp.
I går kom Ju52 fra Nord-Norge til Flymuseet omsider. Det var først selve flykroppen.
I ettermiddag kommer vingene som er utfordrende å frakte fra Gratangen og ned til Sola på grunn av høyden lasten utgjør. Det må kjøres utenom noen tunneler. Massive vinger på Ju52.
Info legges ut på FB-sidene til Sola Flymuseum også når lasten ankommer.
Ha en fortsatt god dag.

Er så heldig at jeg slipper den.. Raskeste rute er faktisk den som er mest "scenic" ned Slemdalsveien, forbi Frognerparken osv.. Hender jeg treffer på litt kø på hjem hvis jeg drar "Norsk" tid og da blir det fort 24 minutter.

Ettermiddag fra Aqua Nord i Trondheim. Mye kule greier, hyggelige folk og heldigvis lite sinte snøscootere her. De er opptatt sørpå.

Disse 7 minuttene opp mot strømmen og 7 minuttene hjem mot strømmen er rett og slett helsebringende...etter legesjekk i dag kan man konstatere lavere blodtrykk enn på mange år..dog med flere kilo men de fikk jeg lov til å beholde:-)

Back