Glad tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart ut i den store italieneren for å komme meg til dagens oppgaver. Besøk hos naboen på Voksenåsen i ettermiddag…så får vi se om det blir noe i glasset slik at italieneren må stå igjen og jeg ta banen hjem. Ha en fin tirsdag - vin er bedre enn vann:-)

God dag fra bangkok. Dagens læring er at en ikke skal ta Grab herfra. Man kan ikke bestille før en tar bilde av Grab-skilte ved Exit 4 på nedre plan. Tok 30 min i 31 grader før vi satt i bilen. Airport limousine (Camry) mener jeg kostet 700 bath før tollen. Etter toll var det 1200 bath.

God morgen fra Knausen. Snart ligger sleiken akkurat riktig så man kan hoppe inn i en drosjebil og komme seg til OSL. Kjapp tur til Bergen for å handle inn til helgens intim-julebord.

Last edited:
God morgen fra LOT kantina på WAW. Andre forsøk på hjemreise er i gang.

Ha en best tirsdag

Hoi fra akkurat innenfor ring 2. Her skjer det ikke så mye i dag heldigvis, så får scrolle flyprat og etter hvert få unna litt. Par dager igjen til Milano. Ble jaggumeg 6 turer til Italia i år også :ITA

God morgen fra LOT kantina på WAW. Andre forsøk på hjemreise er i gang.

Ha en best tirsdag

Nesten den som har flydd mest MAX i det siste på flyprat du ^_^

Morn fra Hjemmekontoret i tåkeheimen. Det skal legges inn et standard antall konsulenttimer som faktureres staten, før man skal til butikken for å se på gardinstoff. Stort større ambisjoner enn det trenger man ikke på en tirsdag

God morgen fra et sted mellom Færøyene og Shetland. Sluknet med en gang desserten var konsumert og våkna nå. 1 time og 24 minutter før landing på Cph. Sas business er greit nok men det er flere sparetiltak på gang. Ingen varme kluter lenger. Ingen madrass heller, kun et teppe.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God morgen fra Kongsberg. Her startet dagen på sykehuset med litt blodprøver. Senere i dag blir det samtale med doktoren for å legge en plan videre. Ellers fint vær her i dag, men nokså kaldt på morgenkvisten med -3 grader. Nå er planen å få jobbet litt og gjort ferdig en sak jeg holder på med.

God tirsdag fra Chile. Hjemmekontoret er åpnet. Praktisk at tidsforskjellen til Norge har gått fra fem til fire timer. Skal bli godt å varmt i dag også, så satser på en dip i bassenget etter trening. Ha en fin dag.

God morgen fra Las Vegas. Hjemreise dag i dag. Så ikke noe poeng tvinge meg tilbake i søvn når jeg våkner tidlig. Gjelder være trøtt når neste natt er bak i bussen hos Lufthansa. Selv om det er med A340-600.

Og det er sjuuuukt ufrivillig, faktisk

Life with Bongo’s ….

God morgen. Snart ukens Teams-konferanse. En time senere enn normalt. Men neste uke er normalen tilbake.

Store mengder rådyr ute og trasket i dag. Et par coyoter tutet i det fjerne da jeg drakk morgenkaffen. Det summerer vel opp det meste.

Carry on, peasants.

Back