• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart klar for en morgen på skinner - på toget til Røros. Også på Røros er det sommer - så satser på å få badet i et av fjellvannene innløpet av uken. Ha en bra tirsdag du også.

God morgen fra Wals i Østerrike. I dag går turen til Wien på første rad, hvor byen skal besøkes i kveld, før OS tar oss hjem i biz i morgen. Deretter er det Stockholm tur på torsdag. Ha en fin en! :)

God morgon från Stockholm. Först jobb i några timmar men inte så länge för idag är det fotboll.

God morgen fra Sandaker. En espresso nytes på balkongen før jeg skal levere i barnehagen og komme meg på jobb. Sommeravslutning på jobb i dag, så blir mindre fotball enn de siste dagene. Ha en fin dag

05205c517c15eb7b3cbbaa1a6a128720.jpg

God morgen fra Stalheim Hotel i Voss. I går kjørte jeg over fjellet fra Oslo. Tok flåmsbanen opp og ned. Og idag skal jeg en tur ut på fjorden. Samt kanskje finne jakka som jeg mista igår.

God morgen fra Porto. Kom hit i går ettermiddag. Var vel ikke like forbaska sjarmerende ved første blikk dette her.

Men nå skal vi få i oss litt frokost og ta en sånn sightseeing buss litt rundt. Kanskje vi finner noe fjonge områder da.

Så hjemover i morgen.

Ha en fin en

Formiddag fra det Sørlandske!
Her er det fortsatt full sommer og tempen er på 28 grader alt.
Jeg må hjem og fore ungene som er hjemme på sommerferie mens jeg er på jobb. Greit med et lite avbrekk i lunsjen.....

God tirsdag ønskes.

God tirsdag fra Schiphol. Boarding på KL's flight "hjem" til Sunnmøre og besøke opphavet noen dager.

Ha en finfin tirsdag alle sammen! :-)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

IATA Global Passenger Survey 2018 is Now Open

http://www.iata.org/publications/store/Pages/global-passenger-survey.aspx

Tar ca. 10 minutter og er fin øvelse for å tenke over preferanser.

Share your travel preferences in the 2018 Global Passenger Survey and have a chance to win attractive prizes.

In 2017, 10,675 respondents across 153 countries contributed to the GPS by taking part in the online survey.
They were invited to participate via social media, online advertisements, email campaigns and word of mouth.

Back