• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag og det ser ut til at solen skal skinne over hovedstaden... Blir lunsjmøte med planlegging av mulig høsttur til Hong Kong. I ettermiddag blir det trening - som vanlig! Ha en bedre tirsdag!

God morgen. Nettopp tilbake etter 6.6 timer i lufta. Turen gikk sørover, først 500 fot over stranden ved Ft Lauderdale og Miami Beach, så utover til Key West, der vi fikk med oss solnedgangen. Så tilbake over nattbelyst kyst. Prisen? ca 10 000kr

God morgen :)

Startet dagen med en perfekt caffe latte fra kaffebaren nede i gaten her. *nam* Ikke så ille å jobbe i byen... Merker virkelig at ferien er over nå, plutselig er det fullt av folk på toget. Orker ikke tenke på hvordan E18 ser ut.

God morgen.

Dag Viking, flyr du selv eller var det en organisert sightseeing fra et lokalt firma? Florida er en fin stat å fly, jeg flöy fra Ft. Pierce mellom 2001-2004, ca.5 uker per år. I år er det Arizona. I morgen blir det to turer fra Scottsdale (KSDL).

Ha en god dag (Norge) / natt (USA)

Glad tirsdag! Etter å ha kuttet 10% av "block" tiden på løperunden min i går, er jeg strålende fornøyd! Sovnet med luften av nybakt brød i huset i går, og det er bare denne og tre arbeidsdager igjen til jeg skal være hjemme med datteren min i fire uker! Dette blir SÅ bra! I motsetning til andre overivrige pappaer har jeg INGEN prosjekter jeg skal gjennomføre mens jeg har "tid" - yeah, right! Det eneste blir minst én tur til vollene på OSL med frøkna i bæremeis og EOS'en rundt halsen! trafikken begynner å komme tilbake på E18, og jeg er SÅ glad jeg ikk skal sitte i den køen de neste fire ukene! Det får konemor kose seg med!!:up:

Ser ut til at det blir en oppdatering av Scanair.no i kveld - kanskje flere bilder fra Paris?

Skal du ikke trille vogn med andre pappaer??? Det er jo det mødrene gjør...

Originally posted by Beechdriver
God morgen.

Dag Viking, flyr du selv eller var det en organisert sightseeing fra et lokalt firma? Florida er en fin stat å fly, jeg flöy fra Ft. Pierce mellom 2001-2004, ca.5 uker per år. I år er det Arizona. I morgen blir det to turer fra Scottsdale (KSDL).

Ha en god dag (Norge) / natt (USA)

Jeg fløy selv. Siste XC på ME CPL. Vi var faktisk nede i Ft. Pierce i dag, måtte lukke en haspe på et motordeksel før vi fortsatte. Sjelden man ser dager som i dag i august, det pleier være mye mer konvektiv aktivitet. Bilder kommer etter hvert.

Riktig go' morn fra Ishavsbyen Tromsø.

Her er det strålende solskinn og okke så ille temperatur. Idag blir det jobb , middag og maling av kjøkkentak,vegger og innredning.

Ha en malingsfri dag alle sammen :spin:

God morgen fra Atlanta! Har akkurat droppet ungene paa skolen og stoppet ved den lokale Starbucks'en og plukket med meg en latte paa veien tilbake. Det sto 12 biler i koe ved Drive-Through vinduet, saa jeg gikk inn og ble servert med en gang. :thumbup De lokale husmoedrene er tydeligvis late ....

I morgen gaar turen tilbake til Seattle paa ATA's regning. Skal laere opp min etterfoelger paa Tristar denne og neste uke. Nytt flyselskap - PSA - og foerste gang paa lenge at jeg flyr USelessAirways.

Originally posted by LN-MOW
Det sto 12 biler i koe ved Drive-Through vinduet, saa jeg gikk inn og ble servert med en gang. :thumbup De lokale husmoedrene er tydeligvis late ....

Kan det ha noe med denne posten å gjøre? - http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=6198

Back