Glad tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra en hovedstad som byr på blå himmel og sol - strålende flyvær! Om en liten stund kommer taxi`n og henter meg og jeg er snart klar for Norwegians morgenavgang til Trondheim. Ha en flott tirsdag!

God Morgen Norge!!! Nok en knall dag i vente på Gran Canaria :D Reiser fra Arguineguin med Global Guagua til LPA klokka 0643, Avgang med IF122 Islas Airways til TFN klokka 0900. Regner med en knall dag i Santa Cruz de Tenerife. Ha en god tirsdag forumister :D

God morgen fra Forus!

T minus one day.... Da skal forun leses før dagen tar til. Planen i dag blir å få gjort unna saker og ting før ferien, gi kollegaene en kjapp briefing i saker og tin, slik at jeg kan ta ferie med god samvitighet og slippe og få telefonen i ferien.

Vel, ha en fin dag forumister. :)

God morgen fra Bodø

Grått og trasig utenfor, får satse på at det i det minste ikke blir regn...
Blir nok en noe rolig dag på skolen i dag, skal blant annet se film i Norsk timene. Lærern sa også at hun skulle ta med kake... Hvorvidt det er tilfeldig eller fordi jeg har bursdag i dag vites ikke... :p Så er det Sosialt Samvær med klassen senere på dagen (Går VG2)

Ha en god tirsdag!

Glad tirsdag morgen. Nok en dag på Sunny FBU. I dag hygget jeg meg med siste Hallo i Uken med Arve Kalvø, Espen Beranke Hol og Else Michelet. De tre vil bli savnet, men det er andre gode stemmer på radio også - og Hallo i Uken fortsetter til høsten. For å få den faste dosen Are Kalvø følger jeg ham på Twitter i mens. Nytt Air Transport World dumpet ned i kassen i går - tril tross for adressen "1392 Stockholm, Norway". Noen som hadde fått med seg at Air Fiji og Air Senegal International begge har "lagt inn vingene"? Ikke jeg heller.

Strålende morgen i sørøst. Imidlertid var det velvoksne TCU å skue i horisonten allerede i 08-tiden, så dagen bringer nok en og annen byge.
Morgenkaffen er unnagjort og nå blir det møter. Ha en fin dag.

Morgen fra Krs! Ikke spesielt god, faktisk ettersom den hosten som jeg har slitt med i en måneds tid bare blir værre, så i dag var det å ringe doktoren og deretter å få besøkt en pilletriller i ettermiddag for å få bukt med sjiten!

Ellers blir det full kontordag her som vanlig. 10 dager igjen nå! I morgen blir det ensiffret! Jippi!!!

BF:cool2

GOD MORGEN her er det virkelig god morgen fordi jeg er ferdig med muntlig eksamen og nå er det 2 måneder sommerferie og den skal brukes til å spotte og å reise rundt med fly.

God morgen fra hovedstaden.

Solen skinner og himmelen er blå. Ingen større planer for dagen bortsett fra å gjøre jobben sin 100% :) Til helgen blir det harrytur for å hamstre litt Singha. Koster 25 kr pr flaske på Vinmonopolet, mens den koster 12 SEK på Systembolaget :cheers:

Ha en fin dag alle sammen!

Morn morn! Da har jeg vært på farmerchat.wideroe.no og ordnet ymse moro, så skal jeg få skrevet noen trip rapporter og så får man reise ut å skaffe grunnlag til en ny en.

Neste mandag braker det løs med nytt selskap, ny rute, to nye flyplasser og spennende klientell.

-A

God morgen fra Nærsnes. Nå blir det gressklipping og litt rydding fra gårsdagens garderobemontering. Mye støv og sagmugg. I kveld bærer det avsted til OSL og overnatting slik at man slipper å måtte stå opp kl.0300 i natt. BKK står for tur. Og der er Singha'en råbillig!
Ha en fin dag.

God dag fra Lilletorget! Om en uke sitter jeg på Franz Josef Strauss med en hveteøl eller lignende. Ellers skal solen ikke nytes i dag, derimot skal der støvsuges.

God morgen fra Nærsnes. Nå blir det gressklipping og litt rydding fra gårsdagens garderobemontering. Mye støv og sagmugg. I kveld bærer det avsted til OSL og overnatting slik at man slipper å måtte stå opp kl.0300 i natt. BKK står for tur. Og der er Singha'en råbillig!
Ha en fin dag.

Singha smaker best i Thailand, uansett hvor billig den er her på berget :cheers: God tur til BKK!

God dag fra Lilletorget! Om en uke sitter jeg på Franz Josef Strauss med en hveteøl eller lignende.

Singha smaker best i Thailand, uansett hvor billig den er her på berget :cheers: God tur til BKK!

Og om en uke fra idag spiser jeg skalldyrpasta, drikker italiensk hvitvin og San Pellegrino på Procida, Ischia eller Elba. Eller et annet sted på Italias vestkyst.:YES:cheers::ITA

God ettermiddag fra Sandvika,
Her er man godt ute i arbeidsdagen.
Månedsmøte med hovedleverandøren står på møteplanen hele dagen.
Dagen startet hjemme i Tananger i rimelig tid 05.15 imorges.
Dro med SK4002 og LN-RPX over fjellet i morgentimene. Været var delvis skyet vestpå og tyder på noe urolig luft neste døgnet.
93 kunder ombord på morgenflighten i morges er ikke så verst sammenlignet med ukene tidligere iår.
Trivelig crew på flighten imorges.
Ha en fin dag alle forumister.

Ha en fin dag.

Lenge siden jeg har hørt at du skal fly på BKK, Stein!
Hvor langt stopp får du der da?
Er det mer BKK lagt opp denne måneden da, eller var det bare et "unntak"?

BF:cool2

I kveld bærer det avsted til OSL og overnatting slik at man slipper å måtte stå opp kl.0300 i natt.Ha en fin dag.

Den gang ei!
Giverlandskonferansen har fyllt opp hvert bidige hotellrom i Oslo-regionen. Jeg fikk tilbud om suite på Radisson Blue til kr. 2.900,00.
Det blir nok oppstandelse på Nærsnes kl. 0300 i natt.
Og jeg som er B-menneske! Akk o ve!:cry:

Back