Glad tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God lunch fra Chicago. Tok endelig med meg PowerShotn på jobb og fikk med meg SK945 ankomst mens jeg spiste blings med Leverpostei. Ja, bra utsikt fra kontorvinduet ;-)

Reisefri uke, noe som er helt kurrant etter forrige ukes eskapader. MSP på mandag, NYC onsdag neste uke

BLOD ferske bilder av SK945

Picture071-3.jpg

Picture072-3.jpg

Jeg faar ikke dette til aa stemme.. Han sa vitterlig at han ville overnatte paa OSL. Klarer ikke se hvordan hviletidbestemmelser kommer inn i bildet, da kunne han jo bare overnattet i CPH eller hjemme naar avgang er kl 2250?

Stein, que pasa?

Giverlandskonferansen i Oslo har lagt beslag på praktisk talt alt av hotellrom i hovedstadsområdet, så det eneste tilbudet var en suite til NOK 2.900,00 på Radisson Blue.
Vi får godtgjort hotellrom på OSL når vi har innsjekk før kl. 05:50. Inntil 700 kroner så vidt jeg husker. Vi får ikke godtgjort hotellrom på ARN eller CPH.
Vi hadde en "win-win" situasjon for en tid tilbake: Vi reiste "deadhead" til ARN eller CPH uten at det ble belastet som arbeidstid. Det ville ikke Luftfartstilsynet ha noe av. Så nå reiser vi på arbeidstid og skal ha tilgang til minst 8 timer horisontal hvile før vi møter på jobb. Sånn er det bare. Ikke noe hverken vi piloter eller bolag ønsker.

Back