Glad tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen! Hovedstaden er ennå mørk og mild - men det lysner snart og da skulle jeg være på vei til Nordvestlandet og Ulsteinvik - min adresse de neste to dagene. Ha en bedre tirsdag og onsdag!

God morgen godt folk :)

Det har vært lett snøfall over MJF i natt! Sterk kontrast til "høststormen" som har herjet her i helga...
2 små blå og relativt vindstille, men andre ord nydelig vintervær! Men vi mangler ca 100 cm med snø :cry:

Ja ja, bra jeg ikke er født med ski på beina!!

E!

God morgen godtfolk!

Litt regn i lufta i dag, men ellers ok vær (tror jeg), det blåser iallefall ikke, og det er jo det vi kaller finvær i Stavanger ;)

Planer for dagen er vel å ta meg en tur på trevaren og begynne å snekre litt på loftet, så det blir vel kveldens planer. Planer for dagen er at jeg håper at det blir rolig på jobb.

Ha en fin dag da folkens! :)

Go morn fra Trondheim/Stjørdal/ENVA

Våkna uthvilt og i god form, første gang på lenge...:)

Idag er det Extra-dag og bedriftsfotball på programmet....åja også skal jeg visstnok være litt flyttehjelp også.

Ha en strålende dag forumister :nor :nor :nor

Mårnings frå Bergen. Skikkelig trøtt i dag, så det blir ein trott start på dagen.

Ha ein fin dag alle!

Det regner .... hmmm
Blir nok en inne dag i dag med minsten før turen går på kveldens hockeykamp.
Ha en fin dag alle sammen

glad tirsdag. Dagens planlagte tur til OSL utgår - i DAG er det jo drittvær...
venter i spenning på mail og/eller telefon fra en mulig ny arbeidsgiver (samme som et annet profilert medlem av forumet) i dag (eller senest i morgen)

Skal vi forstå det slik at du har fått ny jobb, CK?

Ellers er det en regntung dag i sør. Det blir kontoret hele dagen. Glad jeg ikke jobber ute i slikt vær!

Ellers er det bare å glede seg over at det i dag er T minus 9!

BF:cool2

takker - det blir spennende. Offisielt på mandag, så jeg venter litt med detaljer.

Grattis CK. Her i København er det grått og vått og jeg kjenner jet-lag'en så det holder. Snart blir det å få i seg litt koffein og komme seg på skolen å prøve å få gjort noe nyttig etter over 1 uke på ferie. Ha en fin dag

God formiddag fra Jessheim.

Da er man jammen blitt huseier. Kontrakten ble underskrevet i dag, og gjeld for en god del år fremover er et faktum... Men vi gleder oss som unger til vi flytter inn i eget hus om halvannen måned. Så i dag blir det en siste finpuss her i leiligheten, før det kommer en fotograf for å ta bilder.

Gratulerer med ny jobb, CK. :up: :)

Ha en god dag alle sammen.

Grattis CK! Ser spennende ut!!!

G'morgen fra Alpharetta, som melder 13 grader. Ser ut som vi er iferd med aa bli overfalt av Tor med Hammeren and Friends ....

us_atl_ultraradar_plus_usen.jpg

..

God formiddag/ettermiddag fra Tananger/Forus,
Da er halve arbeidsdagen gått allerede og det er tid for å sette kursen mot Sola for neste luftetur.
Noe lettere vær her over enn tidligere imorges, men over skydekket skinner vel Nelly vil jeg tro.
Gratulerer med jobb CK , flyselskap høres jo interessant ut.
Lykke til.
Ha en fin dag og fortsatt god uke alle forumister.

Back