YES!! News kommer på mandag!
ny jobb!!! Nytt flyselskap
Gratulerer CK, hvilket flyselskap er det snakk om? Hvis det er et nytt selskap (som du ikke har jobbet i før) så vil jeg kanskje gjette på Austrian? Eller kanskje Continental (SA)?
Uansett, lykke til :thumbup
Og som en liten reklametekst må jeg ha med at jeg testet Jabra C820s (hodetelefoner for MP3 etc. med støyreduksjon) med stor suksess. Denne er heretter standard issue for med på reise! Kan kjøpes her: http://www.telefonheadset.no/shop.asp?p=20621426&imgGallery=2&imgActive=bilde1(Skylder å påpeke at jeg jobber hos Jabra-importøren, men står inne for mine meninger her :colgate
![]()
Men da synes jo jeg at du burde hoste opp en bedre pris enn det der da![]()
Nåh, synes du den var så dyr da? Det er faktisk en brukbart rabattert pris fra denne nettbutikken - husk at slike koster gjerne noen kroner.![]()
Hvordan er de i forhold til f.eks Bose sine modeller?
Førsøkte meg på noen billige sist gang jeg var i USA og de er jeg overhodet ikke fornøyd med. Da var faktisk SAS sine som man får på C-klasse langt bedre
Nåh, synes du den var så dyr da? Det er faktisk en brukbart rabattert pris fra denne nettbutikken - husk at slike koster gjerne noen kroner.![]()
Jeg ville ha tippa på flyveselskapet jeg da, men siden han skriver et nytt så kanskje det Malaysia (og dermed blir han jo kollega med The Ticketor)![]()
eller FedEx (flyselskap???)?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.