Glad tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Heftig den der fronten A......
Det kan vel komme litt av hvert ut av himmelen etter doppler radaren å dømme. En tornado eller to. Det begynner å nærme seg twister sesongen der over.

Gratulerer til sjefen - håpe at denne stillingen holde lenger enn 3 måneder da ;)

Jaggu ble det ikke frisør idag, så ingen ting på dagsplanen verken resten av dagen idag, eller i morgen!
Været er så som så, drøyt 3 varme og dalende kattunger aka. regn.

Det går sterke rykter på Fornebu om at CK skal begynne hos Krabi Airlines.:colgate:

Gratulerer, Christian!!

Her i Chicago har jeg ihvertfall klart å lande to intervjuer, et med god hjelp fra en på forumet her.. Ikke lett i et land der man ikke kjenner en kjeft.

Snøstorm ble det også på oss. Det møkkaværet.

Ha en fin tirsdag

Rundt 0, vått på bakken og regn i Maura, og omtrent det samme her nede på OSL.. Været var omtrent av den typen som får bikkja til å tenke seg om et halvt minutt før han blir med ut på tur..

Ellers, grattis til CK med ny jobb!! Må innrømme at jeg er nysjerrig på hvem arbeidsgiver er.

Ellers normale tilstander på jobb (bortsett fra en mann i minus..), og hva uken ellers vil bringe, får vi se.. Kanskje skjer det noe spennende, kanskje ikke ;)

Gratulerer CK, hvilket flyselskap er det snakk om? Hvis det er et nytt selskap (som du ikke har jobbet i før) så vil jeg kanskje gjette på Austrian? Eller kanskje Continental (SA)?

Uansett, lykke til :thumbup

Gratulerer med hus til Madman og jobb til CK!

Ellers er dagens tur til Stjørdal unnagjort t/r med SAS. Veldig fornøyd med at det var lite kø i sikkerhetskontrollen i dag, ettersom jeg ikke hadde flusst av tid. Også veldig tilfreds med å få hel seterad for meg selv og en faktisk helt ok frokost.

Og som en liten reklametekst må jeg ha med at jeg testet Jabra C820s (hodetelefoner for MP3 etc. med støyreduksjon) med stor suksess. Denne er heretter standard issue for med på reise! Kan kjøpes her: http://www.telefonheadset.no/shop.asp?p=20621426&imgGallery=2&imgActive=bilde1 ;) (Skylder å påpeke at jeg jobber hos Jabra-importøren, men står inne for mine meninger her :colgate:)

Gratulerer CK, hvilket flyselskap er det snakk om? Hvis det er et nytt selskap (som du ikke har jobbet i før) så vil jeg kanskje gjette på Austrian? Eller kanskje Continental (SA)?

Uansett, lykke til :thumbup

Jeg ville ha tippa på flyveselskapet jeg da, men siden han skriver et nytt så kanskje det Malaysia (og dermed blir han jo kollega med The Ticketor) :)

Men uansett: Gratulere med ny jobb :)

Uten at jeg vel avslører alt for mye, så er CK ikke min nye kollega, selv om vi helt sikkert kunne trengt en sådan mann som CK!

Gratulasjoner har du fått, CK, men du kan få en til: Grattis!

Men da synes jo jeg at du burde hoste opp en bedre pris enn det der da ;)

Nåh, synes du den var så dyr da? Det er faktisk en brukbart rabattert pris fra denne nettbutikken - husk at slike koster gjerne noen kroner. ;)

Nåh, synes du den var så dyr da? Det er faktisk en brukbart rabattert pris fra denne nettbutikken - husk at slike koster gjerne noen kroner. ;)

Hvordan er de i forhold til f.eks Bose sine modeller?

Førsøkte meg på noen billige sist gang jeg var i USA og de er jeg overhodet ikke fornøyd med. Da var faktisk SAS sine som man får på C-klasse langt bedre

Hvordan er de i forhold til f.eks Bose sine modeller?

Førsøkte meg på noen billige sist gang jeg var i USA og de er jeg overhodet ikke fornøyd med. Da var faktisk SAS sine som man får på C-klasse langt bedre

Det er klart Bose ligger foran, men de koster jo 3-4 ganger mer også. De har blitt utsatt for noen tester der de kommer brukbart ut av det:
http://reviews.cnet.com/headphones/jabra-c820s/4505-7877_7-32102461.html
http://blog.treonauts.com/2007/03/jabra_c820s_act.html
http://www.audioholics.com/reviews/speakers/headphones/jabra-c820s
Men det er jo også sånn at er du ikke fornøyd har man jo alltids returrett.

Last edited:

hehe.. prisen var ikke så avskrekkende da, i motsetning til tilsvarende jeg har sett på nettet da :)

Jeg ville ha tippa på flyveselskapet jeg da, men siden han skriver et nytt så kanskje det Malaysia (og dermed blir han jo kollega med The Ticketor) :)

CK har vært innom Flyveselskapet, så det er det nok ikke. Ticketor har jo allerede benektet at det blir MH, så jeg lurer på om det kan være CO eller FedEx (flyselskap???)?

eller FedEx (flyselskap???)?

Tviler jeg sterkt på.. Det eneste vi har hatt av ledige stillinger, har vært 75 og 20%-stillinger som består av stort sett løfting av pakker, og jeg kan ikke helt se for meg at CK har søkt på en sånn jobb (no offence til CK), også tror jeg at jeg hørte snakk om at det var ansatt en jente på kundeservice.. Bortsett fra det, så tror jeg ikke vi har noe som helst som kan passe for en mann som CK..

Men om jeg mot all formodning skulle ta feil, så skal han selvfølgelig være velkommen hit.. :)

Back