Glad tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fortsatt sol, sommer og varme i hovedstaden... Starter dagen med et møte utendørs på Aker Brygge :D Så blir det vel noe å gjøre resten av dagen også. Trening i ettermiddag som i går ettermiddag... Ha en bedre tirsdag!

God morgon frå Bergen! Strålande solskinn og klar for nye tak på kontoret. Koppen er fylt opp :)

God morgen fra Stavanger! Kaffen er på pulten, og været er semi-overskyet, men det blir nok en fin dag i dag og. ;)

God morgen fra Lilletorget! DNMI og Storm blir ikke enige om Oslo-været kl 1400, Storm tror på skyer, mens DMNI tror på full sol. I går var det omvendt. Men tror jeg tar sjansen på full sol, da tar jeg halv fridag - stikker innom Kiwi, kjøper to kalde øl, Farris og tar sykkelturen ut til Bygdøy! :D

Da var noen behagelige sommerdager over for mitt vedkommende.Nå er det på med "bunaden".IAD står på programmet.Siste tur før sommerferien!

Originally posted by FBU 4EVER

Da var noen behagelige sommerdager over for mitt vedkommende.Nå er det på med "bunaden".IAD står på programmet.Siste tur før sommerferien!

God morgen fra en solrik hovedstad! Da må du ha en god tur FBU 4EVER, så ses vi på fredag.

I KRS er det lett overskyet i dag, men temperaturen er helt ok.

Her blir det kontordag og månedsoppgjør til langt ut på ettermiddagen.

Ha en fin dag!

BF:cool2

God tidlig ettermiddag fra Aker Brygge,
Travel dag med møter her inne. Dagen begynte med SK4002 og LN-RCY fra SVG.
En sjelden gang -800 på "redeye" flighten over fjellet. Fin tur med god temperatur på begge sider av langfjella i dag. Fin sol og morgenstemning på SVG.
Første bilde er SAS flighten til TRD , neste er kryssing av bane 11-29 på SVG for avgang bane 36.
Deretter et par bilder under oppstigning fra Sola i retning øst.
Ha en fin dag alle forumister.
Returen går med SK4039 senere idag.
Deretter SK4002 tilbake til OSL i morgen tidlig.

Attachments

• DSCN1548.JPG
    DSCN1548.JPG
    120.3 KB · Views: 1
God ettermiddag fra Njord.
Etter mye frem og tilbake blir det hjemreise i kveld. Først heli til KSU, så F-50 til BGO og til slutt 735 til SVG.
Jeg satt i cockpit på veien opp, så tipper jeg koser meg med noen øl og en bok bak i kabinen på veien ned igjen. Ble overrasket over forskjellen i støy og vibrasjoner fra rad 1 til cockpit i F-50. Bilder blir det ikke denne gangen, men når jeg får meg ny mobil skal det bli en råd..

Go ettermiddag Godtfolk!

Vel, dagen her tilbringes hjemme, syk med kraftig forkjølelse, men jaggu meg får en ikke besøk, så huset må shines allikevel!

Atsjoooo! Ha en fin..atsjooo...dag! ;)

Back