Glad tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag - nye muligheter... Hovedstaden er snart 4 timer og 30 minutter lenger enn ved ved vintersolverv...det har kommet enda litt mere sne og det er et par minusgrader. Blir stort sett "innedag" på kontoret... Ha en bedre tirsdag!

God morgen fra Drammen. -1 og mye våt snø, betyr subbeføre og glatt overalt. Men i likhet med Alfa'en til EB tar Volvoen seg frem over hele Drammen (ihvertfall der jeg har prøvd! ^_^ ) med piggfrie dekk.

glad tirsdag. Litt møtevirksomhet i dag, powerpointflikking og annet morsomt man kan gjøre på kontoret, men nå skal jeg ha en STOR latte i Starbucks-koppen (bøtten) min.

CK! Du har ingen Bøtte fra Starbucks... Men det har jeg jeg...har en Seattle Bøtte som er ca. 40 cm i diameter og høyden er vel 50 cm også...snakk om håndbagasje...nå kan den i og for seg bruke som vaskebøtte - den rommer i allefall like mye vann!!!

God morgen fra Kirkenes.

Har blitt litt lite forum på meg siste tiden, på grunn av litt for mye å gjøre med jobb i det siste. Har tatt meg en tur til Kirkenes for å undervise litt. Her i øst er det strålende vær i dag. Skyfri himmel og ganske kjølig.

Noe bedre i sør i dag. Ser blå himmel i dag. Temp rundt 0 degrees. Det begynner å hjelpe litt på snøryddinga her i byen nå, men det er fortsatt masse å ta av.

I går kveld måtte jeg ut å skuffe frem bilene til de gamle som er på ferie i caribien. Bilene stod godt parkert i en brøytefonn med 1 meter snø over takhøyde. Det var en festlig jobb kan jeg hilse og si!

Håper dere alle får en skuffe-fri dag!

BF:cool2

God morgen fra Oslo. Første morgen tilbake i Oslo etter en tur til Australia. Flyturen dit er særdeles lang når man sitter bak forhenget, men Austrians mannskap passet på at man fikk nok drikke og mat. Jeg fikk sitte ved nødutgang på vei tlbake fra Sydney til Wien og det hjelper jo en hel del, men man er rimelig sliten allikevel etter 20 timer i et flysete og ti timers tidsforskjell.

Originally posted by EB

CK! Du har ingen Bøtte fra Starbucks... Men det har jeg jeg...har en Seattle Bøtte som er ca. 40 cm i diameter og høyden er vel 50 cm også...snakk om håndbagasje...nå kan den i og for seg bruke som vaskebøtte - den rommer i allefall like mye vann!!!

Du skal vel ikke drikke kaffe av søplebøtter???

Porselen!!! Skal si den skapte oppsikt som håndbagasje hjem fra Seattle...

hmm, får se om jeg finner en sånn i SFO...

Tenke forøvrig jeg skulle gjøre litt reklame for Reiseforum et annet sted på siden. Dette er ikke det samme som Tripreports, Reiseforum er sted der man kan diskutere og samle reisetips fra forskjellige steder i verden. Mange av medlemmene på Scanair.no er reisevante, og kan sikkert dele gode tips med andre som skal ut på tur, slik at Opplevelsen blir enda bedre. Takk f.eks. til Knut Erik som ga verdifull info om Museo del Air i Madrid. Anbefales forøvrig.

Back