• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Med en Nespresso i koppen er jeg klar for å åpne opp arbeidsdagen. En blanding av hjemme og lobbykontor. Satser også på å få godt en del tusen skritt på vei til og fra møter. Ha en bra tirsdag du også.

Hei og hå fra 1F retning OSL og videre KKN. Når 07-avgangen fra BGO blir kansellert har nesten hele flyet 0725 pri boarding [emoji23]

Regner med en kjølig og våt opplevelse utendørs i KKN, så holder meg nok innendørs så mye som mulig [emoji28] I morgen blir det mini-Widerøe videre til TOS, og således en ny strek på kartet [emoji851]

Happy tirsdag i regnet, nesten uansett hvor man er!

God stille morgen fra Stavanger. Vedovnen er rengjort og fyrt opp, frokost går ned sammen med kaffe. Et lite transportoppdrag ventet, ellers nada planer. Skulle egentlig på jobb i morgen, men det er utsatt med en dag. Så da nyter vi tilværelsen hjemme i fulle drag.
Ha en nydelig tirsdag :)

God morgen. Siden ryktene sier sludd på Osl er det vel neppe tropevarme på prærien heller. Får kle meg etter forholdene for dagens trim. Ellers er det vel tid for p rydde frem vintertøy og pakke bort sommern for store og små.

God morgen fra Hvalstad. Yngstemann er plassert i vognen, så nå blir det fred og ro en liten periode. Bortsett fra en kort tur til Møller for en ny hjulbolt er det lite som står på programmet. Kona er også ute med jobb, så får vel bli innendørs trening i dag. Ha en fin dag

9d753f0a9328728d0e7beb27085cf29e.jpg

Heisann fra jobben. Ny dag, nye muligheter, nye rutiner/arbeidsoppgaver. Satser på at en kommer seg gjennom dagen :)

Ha en god en :)

God formiddag fra OSL. Nå venter toget til Skoppum og noen dager i Horten. Ser ut til at det blir litt Sverige farting på meg også fremover, så her er det bare å glemme flyskam med en gang.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Mårnings fra det Sørlandske!
Her øser det ned, så jeg er glad jeg jobber inne.
I dag skal jeg jobbe med sånne kontor-ting. Helt greit. Ikke noen reiseplaner før i slutten av uken. Men da slår vi til!

God tirsdag ønskes!

God dag fra sengen.

Hadde en plan om å stå tidlig opp. Det gikk ikke.

Ser på KVS at det har vært "store" bevegelser på torsdagens flight til LAX i C.
Ikke fått svar på budet om oppgradering men nå ser det betydelig mørkere ut.

Ja ja, det blir uansett en fin tur når Sixt har MB GLS, BMW X7 eller Cadillac Escalade i booking gruppen XFAZ. Så gjenstår det å se hva vi ender opp med.

Vær hilset.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Trallabom fra Gaustad. Sitter og stuller med kontrakter på kontoret.

Drikker kaffe. Har et wienerbrød klart.

Ha en fin en

God morgen fra BNA, skal til BOS straks og se litt på kysten av Maine samt haugevis med New England farger.
Klarte å kjøre 500 miles og sluke nærmere 24 gallons med bensin i Mustangen. Bra jeg har elbil hjemme ;)

Ha en flott dag!

G’morgen! Fin temperatur på morran og bikkjene og jeg koser oss med morrakaffen.

Flyttedag for Svigerbeistet idag. Hun skal flyttes til en ‘assisted living’ leilighet hvor hun skal bo inntil hun blir sterk nok til å flytte hjem. Saligheten koster $6000 i måneden, men hun har heldigvis vært smart med forsikringsvalget. Ikke alle er så heldige.

Velvel, nå frokost, så får man skramle sammen det jeg skal ha med over der.

Back