SQ Lounge stengte i October 2017, det bygges en ny United Polaris Lounge i samme omraadet, men den aapner i loepet av vaaren. Saa det er vel for tiden kun den relativt kjipe UA loungen tilgjengelig.
Usj, ikke noe annet drikkelig enn vann hos SAS for de som ikke bruker alkohol eller koffein. Til og med smoothie-greiene var det tomt for. Og alle må ha hjelp for å koble opp på wifi...
Skalldyr til forrett så den kan ikke spises, måtte kalle dem tilbake for å få bestikk og ser at det ikke er smør til brødet... noe jeg fikk den andre veien i Go.
Bestikk? Luksus. Bare spør de 270 gjestene på Icelandairs DC-8 som måtte spise Stroganoff uten annet bestikk tilgjengelig enn noen få plast teskjeer .. Det er den eneste gangen jeg så den gamle stasjonssjefen til Iceair skikkelig sinna.
Bestikk? Luksus. Bare spør de 270 gjestene på Icelandairs DC-8 som måtte spise Stroganoff uten annet bestikk tilgjengelig enn noen få plast teskjeer .. Det er den eneste gangen jeg så den gamle stasjonssjefen til Iceair skikkelig sinna.
Hadde samme opplevelse med Northwests gamle DC10 MSP-SFO - det var lunsjtid, men de hadde lastet "breakfast cutlery" så da satt vi alle der og spiste kjøttpudding med kun en plastkniv og rørepinnen til kaffen.
Husker en innenlandsflygning i Venezuela. Etter skilting så flyet ut til å være utrangert fra India. Serveringen bestod av en 3-litersflaske med Mirinda som skulle holde til alle ombord og enklest type sandwich som hver hadde blitt skåret opp i tynne striper slik at en sandwich holdt til 5-6 personer.
Fikk jo noe mat og en munnfull drikke så man var fornøyd.