Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ellers må man pakke til et 3-dagers jobbarrangement som starter på The Qube på Gardermoen imorgen. Blir sene kvelder og mye kjØLig drikke om alt er som normalt![]()
Bah, prøv det på en helgetur til Karibien du. Var fremme her etter 23:00 lokal tid. Og jeg sparte lite på kun håndbagasje for det var kun samle-taxier og de ventet til absolutt alle hadde fått ut bagasjen sin.Det blir en lang dags ferd nordover. Lander ikke i Bodø før litt over 20:00 i kveld.
Bah, prøv det på en helgetur til Karibien du. Var fremme her etter 23:00 lokal tid. Og jeg sparte lite på kun håndbagasje for det var kun samle-taxier og de ventet til absolutt alle hadde fått ut bagasjen sin.
God grytidlig morgen fra Christiansted. Her blir man vekt av haner som sprader rundt i gatene og galer som gale. Stod selv og vinket som en gal forran webcameraet ved RumRunners igår, men tror ikke noen så meg.
http://www.gotostcroix.com/live/
Skulle allerede ha sjekket inn for returen i ettermiddag, men aa.com sa det feilet og support sa det antagelig var fordi jeg hadde connections. Jeg burde vente til 24 timer før flighten fra MIA. Det er utrolig at de ikke har et system som klarer infromere om det om det er det som er problemet. Jeg er sikkert ikke den første som sjekker inn online med AA og har en flight med connection. Det feilet uansett også under 24 tilmer før flighten fra MIA. Så nå skal jeg prøve å sjekke inn igjen når det er under 24 timer før flighten fra LHR. Det er greit å vite når man skal være på flyplassen.
Har tenkt meg en tur til Frederiksted idag og det er jo en logistisk utfordring når det ikke er bagasjeoppbevaring hverken der eller på flyplassen. Og taxi 3 ganger over øyen har jeg ikke lyst til.
Ha en god en alle som har kontroll på dagens logistikk.
Skjønner at enkelte ikke glemmer Samsonite-episoden. Den er nok for stor til helgeturer og selv rullende safer kan stjeles om man setter dem fra seg utendørs.Har du ikke sånn trillekoffert som fungerer som safe? Da kan du vel nesten legge den fra deg hvor som helst?![]()
God søndag morgen. Påvise å komme seg ut på kombinert trening/flyttehjelp for en kamerat. Nå skal det løftes og bæres i noen timer. Ha en fin søndag du også!
Hehe, må jo le litt av denne tråden. God dag fra Gamle Oslo. Mulig Marka venter, men den får ikke besøk av meg i dag heller!! Dagens 12 oppegående timer skal tilbringes i heimen.
Se den karen, du... Så fint
God morgen fra Lillestrøm. Ble lang kveld med Mario Cart, rødvin og masse god mat i går.
I dag er det oppvask, og pakking til morgendagens avreise til Junaiten.
Ha en brillefin dag.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.