Glad søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Glad søndag morgen...

Grattis til Learjet :)

Her i Maura gjør man ikke så mye i dag. Muligens litt update av TR i dag, med lit bevismat.. eh, jeg mener bilder.

God søndag ønskes alle :)

Grattis LJ!!

God morgen fra bondelandet i South Carolina. Her bærer det snart videre til en flekk på kartet jeg ikke husker navnet på for 'family reunion' med tilhørende etegilde. Deretter blir det lang kjøretur hjem til Atlanta.

Ålreit vær nå etter at værgudene bøllet litt i går og i natt.

Grattis, learjet!

God formiddag fra Chicago. Vaeret holder seg, sol og bra varmt i dag ogsaa, men litt kaldere om kvelden naa.

Her er kjerringa paa brunch mens bikkja og jeg skal ta oss en tur ut snart.

Lite planlagt i dag bortsett fra aa lade batteriene. Neste uke byr paa dagstur til Omaha og dagstur til New York

God morgen fra Bainbridge hvor vaeret fortsatt er straalende....dagen startet med en liten avstikker til Blackbird etter loepeturen....litt munngodt fra bakeriet til soendags kaffen med besoek fra Argentina.....aa hoere hvordan liberale maatte leve i hemmelighet i Argentina pa 70 tallet...i frykt for groenne Ford Falcon's - ble man plukket opp av en slik bil, kom man ikke tilbake....mange fikk "fly" med en pilot som senere endte opp som kaptein i Transavia...og som ble arrestert denne uken....

Ellers er det stor TV kveld her i USA i dag...Ken Burns sin Dokumentar om Americas Best Idea - The Natural Parks - starter i kveld....5 aar har det tatt aa filme denne...

Håper...

Men det hadde jo vært gøy å reise f.eks til Tyskland å få med seg en der.

God morgon från Uppsala,

Snart ger jag mig till ARN och vidare med SK853 till Oslo över dagen med en ex kollega. Ser fram emot fin service från Får Seasons Limousines A/S. Returen går med SK1484. Ha en fin dag.

Och då ligger en TR ute i rätt forum.

Back