Glad søndag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag morgen

Hovedstaden er mørk (men dagen er allerede 1 time og 5 minutter lenger) og gradestokken viser minus 1. Snart skal vi på frokost til nevøene som vi skal passe fra tirsdag til lørdag - har allerede advart arbeidsgiver om at det kan både bli syke barn og planleggingsdag i barnehagen til uken... Ha en bedre søndag...

Re: Glad søndag morgen

Moerkt i Seattle ogaa ... ikke samme farten i folket i dag .. vi avsluttet foer ett.

Men vi har hatt en utrolig vellykket helg ... det tror jeg alle er enige i. Soendaen byr trolig paa Beaver-tur og Museum of Flight.

Kommer til aa droppe av en del forumister paa SEA foer avgang SAS - dermed baerer det igjen til Bainbridge for meg,

God morgen ja! I dag er vi pedagogiske :D Ungene foran TV'en og pappa på PC'en.....

Har helt i meg noen kopper kaffe, og nå begynner endelig kroppen og responderer. Snart på tide med frokost nå.

Ha en fin søndag folkens! :)

Flott dag på Nærsnes, men det blir for det meste indretjeneste her i huset. Det skal tørkes støv, pussestøv fra sparkel har lagt seg overalt i andre etasjen nemlig. Støvsugeren kommer nok til å gå varm i løpet av dagen. Klesvask og skjortestryking venter også. Ha en fin dag!

God morgen fra København. Her går tingene foreløpg i slow motion etter nattens sprell. Basert på stemmen skulle man nesten tro jeg hadde vært på karaokebar og "sunget" svenske klassikere ut i de små timer.....vent nå litt, når jeg tenker meg om så kan det muligens være det som skjedde:drunk: Blir en rolig dag med indretjeneste og muligens en liten tur på treningssenteret hvis kroppens organer begynner å fungere igjen. Ha en fin dag

God dag fra Lilletorget, her det bedrives søndagsjobbing. Heldigvis har jeg både arbeidslyst og en stor kanne kaffe. Faktisk ganske hyggelig å sitte her.

god søndag morgen. Kl er 0350 SEA time, og nå er det taxi til flyplassen for å nå UA1210 som går kl 0605 til Chicago hvor det meldes om minus 21 grader .. brrrr. Deretter til Frankfurt med UA og til slutt LH til OSL slik at jeg rekker mandagens møter i Oslo. Ha en framifrå dag, og jeg tror formen er tilstede til en bitteliten tripreport ;-)

Tiidlig morgen på Manhattan også, 7:22AM - det er klart for den lange turen hjem i kveld, og CO38 er booket til randen!

Kaldt i New York, omkring 15F og med den utrolig kalde vinden alle snakker om så er det nede på 5F!

Dusj og frokost, og pickup for EWR klokken 22:40 norsk tid!

God søndagsettermiddag fra MJF!

Stille og rolig dag på flyplassen! Lite folk som reiser fra Mosjøen i dag, så vi får tid til å hjelpe folk på telefonen!
Noen kanselleringer på TRF, ikke det helt store!

E!

God litt senere morgen fra SEA igjen. Snart avreise til Beaver-tur, det kan bli heftig. SEA har litt graatt vaer , men ingen fare fare, vi flyr under skyene....
Ha en flott dag/kveld

Og av Beaverturen forventes det en fyldig Trip-report av alle som deltar!

God ettermiddag fra Chicago.

Her er det som Farmer meldte bikkjekaldt, -17 akkurat nå. Flyet gikk før rute fra Seattle i morges, landet over halvtimen tidlig..

Takker alle for en fantastisk helg i Seattle.

Og - på denne dag (20. januar) 1998 kjøpte SAS Gruppen 100% av aksjene i Air Botnia (nu bedre kjent som Blue 1). Hyve!

Back