Glad søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag morgen...

Nok en sen kveld - som blir en tidlig morgen. Søndagen skal brukes til julegaveinnkjøp - hjelp og trøste. Ellers er det kaldt, klart og flott vintervær i hovedstaden. Ha en bedre søndag!

Re: Glad søndag morgen...

Her i Alpharetta har vi vaaert igjennom to fotballkamper, julepakking og tre laster med klesvask. Sistnevnte ble frivillig utfoert i bytte mot aa slippe 'Alvin & The Chipmunks'. Kona er fortsatt smaaspastisk og angrer paa at hun ikke tok med seg paxil'en ... :p

Det regner, det er surt og jeg sitter inne ved peisen med en liten brun skotte. Livet KUNNE vaert verre .....

Soendagen byr paa Arsenal-Chelsea og alt annet hva livet maatte kaste i min retning ...

Her ved innflyvningen til enva har vi fortært div råtten fisk og noen flasker med aquavit og venter spent på resultatet av mandagens store møte.
12 blå,så blir godt å finne dyna med en varm kone.

God morgen igjen!
Overtid på TUF i dag også - fikk på plass ene spoilerpanelet i går,
og i dag satser vi på at vi har fått en spoilerkabel også,
så blir det skifte av den, rigging og testing! :)

SE-DIL går vel ut på motorkjøring/kompasssving i dag,
så er vel den å se i rutenettet til slutten av uka. :)
Ha en hyggelig dag folkens!

God morgen fra København. Grått og kaldt er status ute idag og snart blir det å få hevet i seg frokosten og kommet seg på skolen. Ha en fin dag

Grått og kaldt på Nærsnes. I dag skal det kjøres og leveres. Julepresanger, ja!
Ha en fin søndag, alle sammen!

God Morgen fra Stavanger. I dag er det søndag, og i morgen er det mandag, det vil si at det er da den siste arbeidsuken av 2007.

Av ting som står på tapetet i dag er vel litt husarbeide som en del av forumistene her beskriver som innetjeneste.

Senere på dagen blir det fullt hus og stormende jubel med tanter og onkler og tilhørende nevæer og nieser og en stor "gobble gobble" på bordet.

ha en flott søndag! :)

God morgen.

Her på OSL er det kaldt som vanligt. Hadde 2 fly i hangaren inatt og har fått begge opp til terminalen i god tid. Ellers så har teknikeren jeg er med idag bestemt at det ikke skal være noe snag iløpet av dagen (håndballfinale kan dere da skjønne :D) så det kommer til å bli en stille dag idag :D.

Ellers så får dere ha en fin dag før det er tilbake til jobb, for de som kun jobber hverdager, imorgen.

Idag er dagen da Liverpool skal grisebanke de ekle Man Utd svina! :colgate:

Ellers har det vært 2 dager med lang og god søvn! Deilig å tenke på at det er bare 4 arbeidsdager igjen i år! Skal bli mye kos i denne jula da! Har lagt opp til minst 2 shoppingturer til Hirtshals den kommende uken for å fylle opp alkoholbeholdningen til den store høytiden! Inkludert Julebord selvfølgelig!

Ha en god søndag!

BF:cool2

Man U ble vel ikke akkurat grisebanket...

:colgate: Hoerte paa radio - god underholdning. Naa er det klart for Arse-nal mot Chel$ki paa Fox!

Idag er dagen da Liverpool skal grisebanke de ekle Man Utd svina! :colgate:

At det var? Tre poeng på Anfield er dei ENKLASTE poenga i sesongen! You'll never win antyhing, scousers!! :mol:old

God kveld fra Gamlebyen. Her er det spist svineribbe i dag. Ved en inkurie fantes det ikke akevitt i hus, men vi får heller ta litt urtelikør til kaffen...:colgate: Ellers har jeg så smått begynt å tenke på en liten Afrika-tur før påske, men er usikker på om jeg skal ta (den vanlige) ukesturen til Marokko eller prøve Gambia, i så fall blir det 14 dager... Norwegian har avganger på mandager til Marrakech og det passer dårligere enn Apollos lørdag-morgen-avgang.

Last edited:
Back