• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag morgen...

Ny morgen med flott vær...noen få skyer men mest blått. Kunne også varmen komme tilbake...please!!! Blir en rolig dag med litt arbeid på diverse kirkegårder. Ha en bedre søndag!

Replying to Topic 'Glad søndag morgen...'

God morgen fra nord.

Her regner det som bare det i dag. Temperaturen er rundt grader. Hadde tenkt å ta ungene med på fotballkamp i dag (Alta - Skarp), men hvis det fortsetter å bøtte ned er ikke det noe vits i. Viktig å få ungene interessert i fotball så tidlig som mulig.:)

Gi heller unga alkohol før idretten tar dem...;)

Originally posted by EB

Gi heller unga alkohol før idretten tar dem...;)

Amen.

Jeg må ha gjort noe galt med oppdragelsen skulle ungene mine få interesse for fotball. Alt annet, alt annet...

Og her er det grått men ihvertfall ikke nedbør.

Forholdsvis grått også på Nærsnes.Har nettopp sendt avsted en artikkel om Alfa Romeo-viner som EB og jeg hadde gleden av å prøvesmake tidligere denne måneden.Den kommer på trykk i Klubb Alfa Romeo Norge sitt medlemsblad Alfanytt nr. 2 FBU 4EVER! Nå også som vinskribent!:smokin

Ellers skal kofferten pakkes og natten tilbringes over Sibir på vei til PEK.Have a nice one,alle sammen!

Originally posted by atck

Jeg må ha gjort noe galt med oppdragelsen skulle ungene mine få interesse for fotball. Alt annet, alt annet...

Jeg tror sannsynligheten for at spesielt gutter skulle unngå å bli interessert i fotball i ung alder er relativt liten.... Om interessen fortsatt henger ved etter noen år er litt mindre sannsynlig. Ingen grunn til å få panikk om en gutt i 7-8 års alderen er fotballinteressert - sannsynligheten for at det varer ved skadelig lenge er ikke så veldig stor.:D

Edit: God søndag forresten! Her i England er det Bank Holiday i morgen, men det blir vel litt jobbing likevel. Det blir vel kanskje en liten ekskursjon i dag til en herregård utenfor York som heter Castle Howard - bl.a. kjent fra serien Brideshead Revisited for de som måtte kjenne til den.

Jeg har aldri spilt fotball aktivt og jeg er bare 15 år:p Men jeg går på langrenn:D Mye mere morsomt..

Elelrs god søndag.. sitter nå og spiser frokost, og skal på enga kamp i kveld:D

Fotball ruler. Punktum. Og jeg er 46...

velvel - Eivind, du kan gjerne faa noe av varmen herfra. Vi venter temperarurer godt opp paa tredvetallet med det vanlige tordenvaeret utpaa ettermiddagen. Savner definitivt Seattle-klimaet ...

Skal slappe av i dag. I morgen baerer det avgaarde til Shreveport/Barksdale for jobbing, og Fysta Klasse er allerede bekreftet paa det leg'et som skal flys med DL. :up:

Gleder meg til neste Alfa Nytt...husker nemlig ikke så mye fra den kvelden - ble mye vin, vin og enda mer vin før jeg underskrev kontrakten på ny bil med en gin tonic i hånden...:wow:

God søndags ettermiddag. Da er jeg tilbake etter å tilbrakt helgen med foreldre og besteforeldre på hytta og nå er det til for FOTBALL!

Back