• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad søndag fra Wien

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Glad søndag fra Wien

Golf... er det et spill eller en unnskyldning for menn som vil kle seg opp i rare, fargerike klær og kjøre lekebiler?

Hilsen Losby

På bryllupsmesse?
(Disclaimer: Så på Facebook at en tremenning av meg har en stand der, så det var sånn jeg visste det)

God morgen fra New York. Godt uthvilt, gitt. Ned å fange litt frokost, og så får man se hva man finner på. Ser at en liten "pinnedings" i det ene leddet på lenken på klokka mi prøver å stikke av, så kanskje man må få tak i en ny klokke #applestorerettvedhotellet

Ha en god en :)

Re: Glad søndag fra Wien

God tidlig morgen fra Vegas. Snart frokost over gata på det firmaet jeg ble opplært i 1969, Dennys. Så en lang walk , fruen i butikker.

Dagens problem er hva min tørstegådrikke blir ? Goose, Stone, eller Langunitas 0,7 liter IPA.

Sånn går nå dagen

På bryllupsmesse?

Gud neeeei... :) Men jeg så det var sykt mye biler uten at jeg forstod hvorfor.

Jeg var tvert imot her sammen med elefanten:

Vi delte en Snickers og så på en maur som hadde finni en død flue.

God tidlig morgen fra Vegas. Snart frokost over gata på det firmaet jeg ble opplært i 1969, Dennys. Så en lang walk , fruen i butikker.

Dagens problem er hva min tørstegådrikke blir ? Goose, Stone, eller Langunitas 0,7 liter IPA.

Sånn går nå dagen��

Høres ut som om Langunitas gir mest BANG, så ta den. Både IPA og hele 0,7 liter. Rimelig enkel avgjørelse :)

Sånn går nå dagen��

Gå for en Ole Brumm løsning - alle 3. Om det dreier seg om Stone Ruination IPA 2.0 så er den i sær klasse - så 3 av den, Langunitas IPA er god men se om du finner Hop Stooopid fra Langunita.
Ellers en tidlig morgen stund her i Roberts Creek, venter på at Gumboot Cafe åpner for Espresso med baked godies.

Og jeg som trodde sjåføren tulla når han sa studentpris var 160 kroner. Når jeg for en gangs skyld skal et sted i byen hvor denne går så raner de meg på høylys dag. Ikke ta Flybussekspressen. Har nok satt mine bein i denne bussen for siste gang. Neste gang blir det NSB og Ruter evt Flytoget og er jo det jeg vanligvis bruker.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Og jeg som trodde sjåføren tulla når han sa studentpris var 160 kroner. Når jeg for en gangs skyld skal et sted i byen hvor denne går så raner de meg på høylys dag. Ikke ta Flybussekspressen. Har nok satt mine bein i denne bussen for siste gang. Neste gang blir det NSB og Ruter evt Flytoget og er jo det jeg vanligvis bruker.

Flytoget er jo enda dyrere...?

Ikke for student. (90 kroner) Flybussekspressen er det dyreste man kan ta. (Gir riktignok 50% om man har forhåndsbetalt kundekort)

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Hvor sola skinner( enn så lenge ) og alt er på stell til en sjeldenhet. Liker ikke søndager, men seriegullet i går gjør en hver dag til en god en. Her startet man dagen med 1 time i kirken. Ja, jeg i kirken på en søndag-det kunne gitt høye odds skulle jeg tro. Men greit å støtte opp når lillesøster må ha et x-antall oppmøter før konfirmasjonen.

Ellers lite å melde fra denne kanten. 2 uker sånn ca til årets siste planlagte familietur til Nord-Trøndelag. Når årets budsjett brukt på turer legges sammen så skal det nok regnes mang en stor lapp.

Ha en fortreffelig en videre! :)

Hadde du kjøpt billetten på forhånd (på nettet) hadde den kosta 130...

God ettermiddag/kveld fra Trondheim. Her har man feiret seriegull nr.24 med en heftig skogstur med kidsa, samt middagsbesøk av turkompisene. Herlig dag i Trondheim idag og fortsatt 17,5 grader ute. Sånn så det ut oppe på Rønningen idag( for de som er lokalkjente ) :
78d724ff3e01e584f35907dd32aae692.jpg

Men praktisk når det er eneste nonstop transportmiddel (unntatt bil) som stopper i gå avstand hjemmefra [emoji5]

God søndag kveld, her har man vært på kino og sett "Sully", filmen om flyet som landet på Hudson i 2009, og kapteinen som utførte bragden. Anbefaler filmen på det varmeste. Fint å se den på et stort kinolerret, synes jeg.

Ikke for studenter. De tar 90. But still dette er uansett svindel. Og NSB gjelder jo Ruters takster.

Mente å ha fått med meg at du hadde sluttet å studere og begynt å jobbe? Jeg kan selvsagt ha misforstått. Men NSB er vel fortsatt den beste dealen, med mindre du bor på enten Oslo S, National eller Skøyen?

God ettermiddag fra New York. Har brukt dagen til å kuke rundt. Bl.a. innom et par butikker hvor de hadde ting jeg hadde lyst på, men som jeg av en eller annen grunn mente jeg ikke trengte, så det ble en billig dag. Nettopp dyttet nedpå en dobbel shack-burger fra Shake-shack som lunsj, så får man se hva det blir til middag etterhvert.

Back