Glad søndag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag fra Ris

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Rolig stund med kaffe, skolebrød og forum. Satser på å få brukt bakgården litt i formiddag før middag med opphavet i ettermiddag/kveld. Nyt søndagen du også.

Re: Glad søndag fra Ris

God morgen/ettermiddag fra Double Tree Hilton , Kuala Lumpur,
Har justert meg til 7 timer foran tiden i Fedrelandet. Et par korte utflukter idag i KL og forberedelser til møter i prosjektet i morgen .
behagelig temperatur , 28 varme.
Fortsatt god helg.

God morgen fra OSL. Straks LX1219 til ZRH. Men ender opp i Lech tilslutt. Swiss i form av Helvetic og deres E195-E2, sistnevnte blir ny flytype i boka. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg. Stille og fredelig her i dag på morgenkvisten siden resten av huset purker og sover. Det blir nok litt pass av barebarn i dag og så må far få jobbet litt også. Det er mye sport på fjernsynet i dag så det blir nok fort noen timer foran den også.

God tur til Someone.

Morn fra Kolsås. Husets hersker var gavmild og holdt roen til nesten kl 7 og nå trykkes det innpå med brødskiver, mens hos far går det mer i kaffe.
Lite ambisiøse planer i dag, men må nok rydde og shine litt, så får vi se om vi våger oss ut på isen i gata en tur.

God morgen fra OSL. Straks LX1219 til ZRH. Men ender opp i Lech tilslutt. Swiss i form av Helvetic og deres E195-E2, sistnevnte blir ny flytype i boka. Ha en fin dag

Ikke veldig langt unna fullt fly, men barna har alt fått utlevert en pose gummibjørner fra cabin crew, solen skinner og er vel snart på vei

093484a79d9188e1d163caa411551992.jpg

Ikke veldig langt unna fullt fly, men barna har alt fått utlevert en pose gummibjørner fra cabin crew, solen skinner og er vel snart på vei

093484a79d9188e1d163caa411551992.jpg
God tur! Vi likte Helvetic godt i fjor høst. God mat og service! Kos dere! :)

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra AMS

KL har gjort jobben med å frakte meg hit, nå er det Air France som tar over stafettpinnen med å frakte meg litt sørover, for så et godt stykke vestover til Stillehavskysten.
Kunne ha nådd nest gate 20 min fra jeg gikk ut flydøra inkludert passkontroll, skal se om CDG har samme effektiviteten i ettermiddag [emoji3]

Ha en finfin søndag folkens

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

God morgen fra en strømløs, vannløs og veiløs hytte, 900moh på Gudbrandsdalens østside, mellom Kvam og Vinstra. -8 her nå, men blir nok varmere(mindre kaldt) etter hvert. Vi kom opp på fredag, første hyttetur med ID4'n og må si det er greiere med en elbil med vinter rekkevidde på 40 mil, kontra Leaf'n som gikk 14-15 mil på vintern. Nå ladet vi når det passet, ikke når vi måtte. Vi ladet 29 min på kvitfjell, da vi handlet, så nå har vi nok strøm til å komme oss til Eidsvoll eller der omkring, men det blir nok en 5-10 min lading når vi likevel stopper for en matbit.
Noe av formålet med turen, var å få montert opp inverteren på 3000watt, som går på 24 volt, noe som medfører at både solpaneler og de 6 100Ah litium batteriene må seriekobles, men da inverteren ble testet, leverte den ikke strøm i det hele tatt, den er gammel men kom rett fra reparasjon hos Sunwind i Bærum, der de sa at den fungerte, så jeg er ikke akkurat fornøyd. Jeg får foreta noen andre småfix på det elektriske og så blir det nok en LITEN skitur i solskinnet. Det er nok noe sport på TV, vi har bare NRK1 og 2 og så skal vi hjem i morgen.
Ha en fortsatt fin dag.

God morgen fra solskinns-staten. Her er det jaggu deilig.. Er selvfølgelig mer amerikansk en de lokale allerede og er straks på vei ut mot Miami. Sun block i panna og frokost på Southport Raw Bar nede i gaten.

Lunsjen er booket på Smith & Wollensky så reisefeberen er kraftig.

G'morgen .. Da står bare sjarmøretappen igjen før jeg får en velfortjent fridag.

Men man kan lure på hva som gjør at folk gjør seg til kriminelle for å svindle til seg noen lapper i fake EU-komp .... Patetisk ... Det er vel muligens de samme folka som oppgir ekstra dyrt innhold i sin tapte bagasje ..

Velvel .. skal bli en fin dag, sies det. Her inne er ihvertfall kaffen varm og marsipansjokkisn klar.

God morgen fra sånn ca Tampa. Siste dag på messe venter, men først skal vi ha frokost på First Watch, rett bak hotellet. Var supert i går.

Ha en ekstra stilig dag!

Go søndag fra Oslo. Her har man vært på ski en times kjøring nord for Oslo på Brovoll som er på E16 mellom Roa og Gardermoen. Der var det virkelig Blå Swix føre i dag, min lilla smøring iset liksom. Og jeg vurderte jo før jeg dro nesten å legge på Universal-klister, det hadde vært helt krise om jeg hadde gjort det! Beinmuskulaturen har kjørt seg mye de siste dagene med hektiske vakter på sykehuset og skitur i dag. Jeg gikk rett som det var i kjøleskapet og åpnet en afterski pils jeg.

Back