Glad søndag fra null syv syv syv

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag fra null syv syv syv

God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Litt kontorering før det blir vask av huset. Bort på vafler og bobler før vi skal se Blindern revyen (terningkast 6) i ettermiddag. Blåskjell på menyen her i kveld…blir en bra hviledag dette.

Re: Glad søndag fra null syv syv syv

God morgen fra havet.

Nå skal det hviles etter atter en nattevakt.
3 netter igjen så er det å svinge over til dag, og da halvveis i turen. Prøvde i natt å finne flybilletter til forskjellige steder. Spania med Alicante og Malaga er jo flere tusen kr pr vei. Må jo ha 3 uker overtid for å få råd til en t/r billett. Uansett, det koster å fly i disse dager.

God natt

FQTV

Mornings fra Hvalstad. Alt tyder på jeg kom meg hjem fra Drammen i høvelig tid i går. Basert på været ute så blir det en museumsdag med barna, heller litt mot noe innen sjøfart. En litt semi impulsiv barnevakt i kveld er booket, så da blir det også litt alene voksentid med fruen. Ha en fin dag.

God søndag fra Majorstuen. Det ble en meget rolig løprdag i går etter fredagkveldens festligheter. Straks intervalltime på Sats.

Morn fra Syden.
Liten hviledag med all inclusive i dag så da passer det å gjøre som på Knausen og starte dagen med mimosa

God morgen fra Knausen. Det ble en nydelig frokost i dag, men takket være en litt sterk 15 hesters Zinfandel i går så gikk vi for Mimosa-fri.

Nå er det straks ut i distriktet med junior på tennisturnering.

Go søndag fra Oslo. Ser ut som selveste kongen er på vei hjem - lurer på om han får bonuspoeng for den medisinske evakueringa jeg *humre*.
Og det betyr jo gjerne litt mer politi osv på arbeidsplassen min, skal jobbe i morgen på Riksen (ja media melder at han skal legges inn der ved ankomst). For engangs skyld deilig med helt helgefri og ikke jobb å tenke på. Jeg skulle også gjerne hatt min fastlege sendt til utlandet om jeg fikk trøbbel haha betalt av den norske stat. Neida bare tuller, litt forskjell på meg og statsoverhodet tross alt. Må jo blitt kjedelig for disse politifolka som passer på han, men det er nok kaffe på Riksen som de sikkert vil forsyne seg med.

Last edited:

God formiddag fra Fbu. Sov til 08.54 og det er uvant kost. Frokost er fortært og ett stk fatter hentet fra overnattingsbursdag. Da fikk vi brutt en barriere mot overnatting som har vart 5 år og det var nok bra for alle parter, spesielt med leirskole om 5 uker.

Bør vel trimme kroppen litt i en eller annen form. Trist med 2 grader for varmt på Tryvann.

God dag fra Kongsberg.

Her har dagen gått med til stort sett ingenting. Jeg venter fremdeles på at det skal gå tomt oppe i himmelen for regn slik at det går an å bevege seg utendørs igjen. I kveld blir det en bridgekamp på nettet i et turningsopplegg som forbundet står for. Hadde ikke tenkt å være med på det, men klubben manglet en spiller i kveld så da får en steppe inn.

Jeg skulle også gjerne hatt min fastlege sendt til utlandet om jeg fikk trøbbel haha betalt av den norske stat. Neida bare tuller, litt forskjell på meg og statsoverhodet tross alt. Må jo blitt kjedelig for disse politifolka som passer på han, men det er nok kaffe på Riksen som de sikkert vil forsyne seg med.

Ja det er litt forskjell på en Konge og oss vanlig dødelige. Det tenker jeg er helt greit. Han er tross alt statsoverhodet. Nå får jeg riktignok oppfølging som en konge av helsevesenet, men livlegen min blir ikke med på turer til utlandet da. Det blir å nøye seg med telefonkontakt med han om det skulle oppstå noe. Heldigvis har det ikke vært behov for det ennå. Jeg har vært innlagt en del ganger både på Riksen og lokalsykehus der det er pasienter som må ha politivakt døgnet rundt, riktignok av andre årsaker enn for Kongen. Det virker som de kjeder seg godt disse politifolkene der sitter og bare ser i veggen eller taket og drikker kaffe.

God dag fra Kongsberg.

Her har dagen gått med til stort sett ingenting. Jeg venter fremdeles på at det skal gå tomt oppe i himmelen for regn slik at det går an å bevege seg utendørs igjen. I kveld blir det en bridgekamp på nettet i et turningsopplegg som forbundet står for. Hadde ikke tenkt å være med på det, men klubben manglet en spiller i kveld så da får en steppe inn.

Ja det er litt forskjell på en Konge og oss vanlig dødelige. Det tenker jeg er helt greit. Han er tross alt statsoverhodet. Nå får jeg riktignok oppfølging som en konge av helsevesenet, men livlegen min blir ikke med på turer til utlandet da. Det blir å nøye seg med telefonkontakt med han om det skulle oppstå noe. Heldigvis har det ikke vært behov for det ennå. Jeg har vært innlagt en del ganger både på Riksen og lokalsykehus der det er pasienter som må ha politivakt døgnet rundt, riktignok av andre årsaker enn for Kongen. Det virker som de kjeder seg godt disse politifolkene der sitter og bare ser i veggen eller taket og drikker kaffe.

Ja det er ofte psykiatriske caser, at de kommer fra fengsel og lignende at det er politivakt.

G'morgen fra Landeveien. I likhet med Kongen er jeg på reise, men hans karjol er nok litt mer behagelig enn min Chevy Home Depot cargohauler ..
Mye tåke på morran. Kameraet ser langt bedre enn meg ... Her var det vondt å se noe som helst ...

61ebb82a28fe1ce6e450576242b4d2c6.jpg

Back