Glad søndag fra 0777

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag fra 0777

God morgen. Blå himmel og solen er på vei opp:-) Dagens ut flukt blir til Ski og test av Follobanen…sånn er det å være godt gift med en tog-nerd…men belønningen er jo blant annet at jeg får mellomlande så ofte jeg vil når vi er ute og flyr…Nevø på middag og vin i kveld. Best søndag ønskes.

Re: Glad søndag fra 0777

God morgen fra Beitostølen. Her blåser det, men kake, jäger og espresso foran peisen varmer. Ha en fin dag

Morn fra Deltabyen med en lokal flyplass rett oppi gata, altså Lillestrøm. I dag blir det en tur til nevnte flyplass for å fly en tur! Sola skinner og det blir fint med litt sightseeing i lufta. [emoji4]
Ha en super søndag som er ekstra best!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Morn fra Oslo. En liten skitur står på programmet, for første gang i verdenscupen skal damene gå fem mil i Kollen og. Det kan jo bli interessant.

Glad søndag fra 0777

Morn fra Gaustablikk. Passelig friskt ute, men blir nok en tur i akebakken før man setter kursen mot lavere strøk rundt lunchtider. Veldig mye mer praktisk å kjøre når den minst tålmodige passasjeren sover.

Last edited:

God morgen fra toget på vei mot Asker. Her er det messejobbing på gang.

Ha en fjong søndag

Glad søndag fra 0777

God morgen fra en av Ruters grønne.
På veg mot hovedstaden for å bruke årets to første feriedager. Siden bussen går såpass ofte på søndager blir det dog en veldig raus connection i Oslo, så jeg lurer på om der ikke blir tid til en liten Skitur (med stor S, ja) først.

Ellers mistenker jeg at Bongo har tatt over support hos Ruter (vedlagt dagens bilde fra appen)?

Ha en god en :)

413719cdc85a0823c3a7a0c814290579.jpg

Overnattet du ikke i Askers storstue?

Ha ha, nei. Er såpass mye borte hjemmefra at når det er 30 min med tog for å våkne hjemme, så fristet det litt. Selv om Four Season Asker jo er ekstreeeemt fresht. :)

Ellers mistenker jeg at Bongo har tatt over support hos Ruter (vedlagt dagens bilde fra appen)?

Makan!!! Elefanten betjener supporttelefonen fra 10.30 til halv elleve.

G’morgen …. Her har sommertiden brutalt overtatt, uten at det er så mye jeg får gjort med det .. Værgudene er heller ikke fornøyde. Ute regner og tordner det heftig.

Tror det blir en rolig dag ….

God morgen fra solsiden. Kjenner på kroppen at det ble 18 kilometer i kupert terreng i går (måtte unngå alle tilreisende gærninger). Dragen ramlet in 0230 i dag tidlig så det blir nok jeg som må levere arvingene i Tryvann ser det ut som.

D4D77FB7-BB21-4E40-A274-FFEB3F52419D.jpg

God morgen fra Åsane. Fotballen ruller igjen i snøkavet, så da er dagens cupkamp flyttet til Åsane Arena. Det er Haugesund som skal få kjørt seg i dag. Gårsdagens gin festival er ute av kroppen, så dette blir bra.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

Makan!!! Elefanten betjener supporttelefonen fra 10.30 til halv elleve.

Litt slik som Kirkelig Fellesråd rundt om kring....

De har stort sett kontortid mellom 0917 og 0914, annenhver tirsdag ved fullmåne.

Hadde dem alle som kunder i gode gamle dager, solgte kontor rekvisita og div til dem. Men tjente bra på toner til deres gamle kopimaskiner.

:drunk::cool:

Back