Glad søndag fra 0777 via 1410 til 7374

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe og forum før kofferten skal pakkes. Legger inn en lunsj med opphavet på Kolbotn før jeg dasher til Røros i ettermiddag. Ha en best søndag du også.

God morgen fra Holmenhallen. Som hockeypappa skal jeg i dag være her hele dagen og arrangere cup. Blir nok endel vaffler…. Bare synd jeg ikke får lov å kjøre zambonien

9cef6189a0a31531b42d192e0bbba949.jpg

Last edited:
Re: Glad søndag fra 0777 via 1410 til 7374

God morgen fra 3055. Gårsdagen ble brukt å komme seg til hektene etter en fuktig fredag, men jaggu ramlet man ikke utpå i går også, så da får man bruke dagen til å få siste rest av alkohol ut av kroppen. Da gjør det seg med en langtur med joggeskoa på beina, får vel straks prøve meg på en rolig 15km tur/retur Hokksund.

Ønsker alle en god dag!

God morgen fra prærien. Jeg skal gjøre mitt for at Fluxie skal få imponere enda mer med siden 15km for her nøyer vi oss nok med en femtedel i dag. Skal løfte litt cekter innimellom også. Ellers så blir det nok litt mer hjemmekontorering utover dagen.

Valgdag i morgen og det som er mest spennende er hvordan arvingene klarer seg en hel dag uten tilsyn.

Bonjour fra Sainte Knaus. Frokost inntatt, Dragen skal spelle tennis, junior fotball, døtrene skal på Megazone. Da er det bare å pælme seg ut i marka for senior.

Gedigen kjele med fårikål klargjøres til nydelig søndagsmiddag senere. :D

IMG_7905.jpeg

Halloen fra Tønsberg. Her har man drevet gjenoppliving av en gammel haug av en sykkel slik at man har noe som kan parkeres ved jernbanen og det ikke er fryktelig kjipt om den er borte når man returnerer.
Straks litt eplekake

G’morgen fra 30909 .. Her har det regnet hardt hele natten, så det er temmelig vått ute. Både valp og MOW har fått seg frokost, så nå blir det kaffe og en liten lur før VPN-tunnellen borres opp og bortehjemmekontoret åpnes.
Hyggelig kveld med guttungen på nabolagsrestauranten i går, får se hva vi finner på i kveld. Hjem i morgen tidlig.

God dag fra 2003. Her har man besøkt opphavet en tur, syklet en tur og trent litt. Så da kan det passe med litt kinamat og et glass vin. Tross alt søndag?

Ha en best dag

God ettermiddag fra loungen på CPH!
Sitter å venter på SK997. Ble noen timer lenger enn jeg vanligvis gidder å vente så da er det greit å få slappet av litt. Ble ingen biz på oss så det blir første gang på øko+ hos SK.
Går vanligvis med KL for min del så er spent på hvordan de er i forhold.
Ha en god kveld :-)

God ettermiddag fra Oslo øst
Endelig slapp sola igjennom, men værmeldingen ser ikke lovende ut framover så dagens drøye kilometer svømming i Ulsrudvannet ser ut til å være årets siste
Så ut til å være livlig på OSL i natt, mye folk og biler
Teller ned til 380-turen med LH i first i slutten av oktober, men ekstrafordelene ser dårligere ut enn før pandemien. Ingen sjåførtjeneste i Oslo, og ikke førsteklasse lounge i BKK ser det ut til

Back