Glad søndag fra 0777

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag fra 0777

God morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe og gullvafler er første kombo`n - skal se det blir flere smakfulle kombinasjoner i løpet av dagen. I formiddag skal vi i en utendørs 50 årsdag i Østmarka - hvor kombinasjonen visst nok er aktive folk og natur. Men nå lurer jeg faktisk på om jeg skal gå tilbake til sengen…er jo ingen som krever noe av meg i våken tilstand på noen timer…

Re: Glad søndag fra 0777

God morgen fra Hvalstad. Ny dag, og klar for å parrere tusen nye "hvorfor det?" spørsmål. Både de gamle og svigerfar dukker opp til middag, så får smelle sammen en dobbel porsjon finnbiffgryte. Så bør vel også løpes litt i kveld, ny måned så statistikken i Strava er blank. Ha en fin dag

…og der var jeg i gang for andre gang i dag. Ny runde med kaffe og gullvafler.

Morn fra Kolsås. Alle andre i huset snorker fortsatt så stille og fredelig her. Blir nok kaffe og pannekaker så fort det blir litt mer liv. Stort mer ambisiøs enn det trenger man ikke være på en søndag

God morgen fra hybelen i Bergen. Her sitter en å slapper litt av og forsøker å resette hodet etter andre nattevakt, en natt gjenstår.
Ute går det i byger. Snart skal det soves, så blir det får i kål hos opphavet utpå eftan før en på kvelden setter kursen mot hula.
Ha en glitters søndag :)

God morgen fra Knaus Mansion. Her er det Heffner uniform det meste av dagen og frokosten starter om 20 minutter. Mimosa, store mengder skogsbacon og nykvernet kaffe setter grunnlaget. Dragen har signert opp på tøff markatur etter maten og middagen blir på Sommerro.

God formiddag fra Kongsberg.

Rolig søndag her i dag. Jeg har akkurat gått meg en tur i nabolaget for å få meg litt trim slik legene anbefaler. Om et par timer spiller Brann mot Stjørdals Blink, så den må jeg få med meg på fjernsynet. Sønnen dro til Bergen i går for å besøke besteforeldrene sine og de blir alle tre å finne på stadion i dag. Litt misunnelig. Kampen neste helg mot MIF på Nedre Eiker ryker også. Jeg er på Riksen fredag og lørdag og det går dårlig å kombinere med fotballkamp i Mjøndalen.

Halloen fra 5019 og verdens fineste by

Tur på «stadda» før turen går over fjellet med Cityjet. I går fløy jeg SAS Connect til BGO fra OSL, franske piloter, britisk purser og resten av CC fra Polen. Helt likt som Ryanair egentlig.

Ha det kjekt :)

God morgen fra Lillestrøm. Det er sjukt deilige helger hjemme når man reiser stort sett hele uken ellers. Da er det bare å spise god mat, drikke god tryllesmudi og sove lenge om morgenen.

En Danmarkstur igjen neste uke før crazy planen jeg la i våres er gjennomført. Lander hjemme med siste SK balja natt til fredag og da skal det feires.

Nå varmes ovnen for ostiser

Ha en fin en

Du får trå til med mer Ja Ja Ding Dong …. Det får nok fart på salget!

G’morgen fra terrassen i 30040. Akkurat passe kaldt, og her nytes det kaffe og Julian Lennon. Bare sjarmøretappen igjen før jeg kan ta helg, men først skal svindler- og paypaltroll temmes.

Back