God morgen fra Ris. Kaldt ute - men varmt inne foran peisen med en espresso og noen Gjendekjeks. Skla prøve meg ut i dag...det går riktig vei Ha en bra lørdag du også.
God morgen fra Beitostølen. Arvingen sov til halvåtte, hvilket er lenger enn normalt. Men allikevel godt med en espresso før frokost. Årets påskerenn med dertil konkurranser står på agendaen. Etter jeg jeg havnet utenfor pallen i fjor er det endel som må revansjeres. Ha en fin dag
God strålende morgen fra Trondheim.
Kaffen inntatt,frokost fortært og været her strålende. Ut på polferd etterpå, og deretter innhandling til grillings.
Ha en superduper påskeaften
Jæjæ .. sitter her og hoster og harker.. Var hos Doktor Dyregod i går og hentet lapp for mer hostesaft på apoteket. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at halvparten hadde rent ned i posen .. herlig. Var vel et tegn på at jeg har fått nok av driten. Sammen med alt det andre han har dyttet i meg siste uka, har jeg nok finansiert US Pharma's julebord i år.
Men påskehelgen går videre. Like greit jeg jobber, ellers hadde jeg vel bare ligget og synes synd på meg selv. Nå kan jeg la andre få unngjelde isteden.
Prøvde meg med en FO-maraton i går, men VIAplayeren 'går seg fast' i vpn'en etter en episode eller to, så det blir bare irritasjon. Men nå er'e fotball. Og er det noe NBC kan, så er det Premier League. :up:
God påskeaften fortsatt fra Svaren utenfor Tromsø [emoji214]
Tok meg en tur helt opp på fjellet i dag med hunden Laika, utrolig flott!! Så slenger på eg nytt skrytebilde (er ikke ofte jeg gjør sånt, så det blir så mange, haha) Gikk opp til fots, veeeldig god treningsøkt [emoji106] Ble hele 300% på aktivitetsklokken [emoji1] Og ned igjen gikk veldig fort på en god "gammeldags" søppelsekk [emoji23][emoji23] Anbefales!
God påske [emoji214][emoji235]
Her sitter vi med bena på pulten og håper på en ulykke og brannfri nattvakt. Aerodromen er i trygge hender, kun kaffe og helskost på meg denne påsken - også!