Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart på vei til et Gods i Fnateland. Tilbake i ettermiddag og klar for første treningsøkt på over 3 måneder. Bruk onsdagen best!

Morn fra Tønsberg. Her skal man visst være hjemme og vente på en levering mellom 8-14. Den kommer sikkert 1355 for minimal utnyttelse av dagen. Noe skal man vel klare å finne på uansett

God morgen fra Asker. Gjemmekontor, men har ikke helt bestemt meg for lengden på dagens treningsøkt. Overraskende kaldt vind, så morgenkaffen ble tatt innendørs. Ha en fin dag.

God morgen fra heimen. Litt smågroggy etter bihuleoperasjon på Volvat i går. Men alt ser ut til å ha gått bra, opp til kontroll og fjerning av tamponger i ettermiddag. 10 dagers sykemelding og flyforbud, så en planlagt jobbtur til USA ryker eller blir utsatt. Så blir nok noen rolige dager fremover[emoji846]

God morgen fra Sørlandet. Ble kraftig oppgradert når de så jeg hadde med junior, så han har god boltreplass mens senior skal i møte med et par rederier.

Halla fra ferjen mellom Gjermundshamn og Årsnes i Hardanger, igjen! Ny skidag, gledes maks og våknet grytidlig av meg selv! Rant med fruen mot S og N på lørdag, så nå skal de super bratte hengene mot Ø tas to ganger før man akkurat rekker barnehagen før fem! Elsker våren i fjellet, kjenner man lever livet til det maksimale!

God morgen fra Kongsberg. Stille og rolig her i dag. Skal prøve å få ryddet litt i kåken nå i dag. Klokken 14.00 er det time hos tannlegen *å grøss og gru*. Heldgivis er tannlegen gratis for slike som meg, så lommeboken kommer heldigivs ikke til å ta skade av oppholdet.

God formiddag fra Forus,
Tilbake på hovedkontoret etter et par dager med prosjekt samling på Sola Strandhotell. Slike samlinger kan av og til "sitte i hodet" i etterkant.
Business as usual her i dag.
I kveld medlemsmøte i LMS Rogaland.
Ha en fin dag

God, nydelig forsommerdag i Munchen. Dagens flyinnsats har vært å få booket en Condor 757-300 ned til Middelhavet om to små uker, er vel siste sesong for disse i Europa nå (?)

God onsdag fra Santiago. Straks av gårde på trening. Resten av dagen går nok med til morgendagens 17. mai-mottakelse i hus og hage. 320 stk. har meldt sin ankomst.

G'morgen fra SC. Ser ut som at værgudene vil roe seg den neste uka eller så, så da tørker det forhåpendtligvis opp litt .. Hører forøvrig at orkansesongen er avlyst, ettersom Mexicogulfen har fått nytt navn og forvirrer værgudene. Lest det på nettet, så det er sikkert sant. ;)

Ellers tror jeg at jeg spanderer på meg en ekstra kopp kaffe så fort morgenstellet er overstått. Pensjonistlivet, ass ....

Back