Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart klar for å åpne hjemmekontoret før det blir et par møter i sentrum. Men først kaffe, forum og nyheter.

Mornings fra L1. Siden annethvert tog fortsatt er fryst fast, så blir det et tidligere tog enn vanlig. Type 69 i dag. Ser jeg har noe jordbærpoeng som går ut om 2 måneder som jeg må finne på noe med. Ha en fin dag.

Mornings fra L1. Siden annethvert tog fortsatt er fryst fast, så blir det et tidligere tog enn vanlig. Type 69 i dag. Ser jeg har noe jordbærpoeng som går ut om 2 måneder som jeg må finne på noe med. Ha en fin dag.

69 settene bryter vel i større grad sammen enn andre sett ? Men men gammel traver er den jo.

God onsdag fra Oslo som skal tilbringes i en rettsal som meddommer. Viktig tjeneste det, tenker jeg stikker herfra om en 20 minutters tid. PS kan virkelig anbefale folk det der, det er snart en ny valgperiode hvor man kan melde seg.

God lunsjtid fra Batavia. I dag var vi skikkelig tidlig oppe, frokost kl 06:30 så dro vi nordover mot det gamle sentrum i Nederlandsk Batavia. Vi prayet en Bluebird taxi ned dit, så på sentrumet og var inne på museet. Så tok vi en tuktuk til Nationalmonument parken, gikk gjennom parken, men droppet å dra opp i monumentet, så gikk vi hjem til Jambuluwuk Thamrin Hotel, med stop på Sahrina(eller noe sånt) kjøpesenter, der vi kjøpte 3x1,5 liter colaprodukter og 1 liter is. Nå kjøler vi oss ned på hotellrommet, med det innkjøpte og skal etter hvert ned i bassenget. Det må være rundt 33 grader og høy luftfuktighet.
Flyturen med Jetstar Asia, ned fra SIN til CGK gikk greit. Først boardet rad 1+de 2 nødutgangsradene, så de som hadde betalt for en ekstra håndbagasje, så rad 2-5, så alle bak rad 20, så bak rad 10 og de 5 siste radene til slutt. Vi hadde rad 6 og det var helt fult på bagasjehylla av stive kofferter som ikke kan komprimeres, Jeg måtte ha min store sekk på 7 kg på gulvet mellom beina. For de som ikke har fått det med seg, 180 seters A320 er trangt som h.. og sekken gjorde det enda trangere. Gulrot kaken med reker, som jeg hadde bestilt var uten noen smak av gulrot. Smakte så der, men var krydret som fy. Hadde det ikke vært for den gode vaniljeisen som fulgte med, så hadde det nesten vært uutholdelig sterkt. Konas Kylling og ris var også veldig sterk. Vi landet 20 min før rute på en relativt tom terminal. Jeg tror det var en lavpris terminal. Måtte gå litt tilbake for å finne stedet vi betalte 35US$/pers for visum, da vi kom ut tok vi en taxi av enkel standard til hotellet. kostet en halv mil. På ettermiddagen var vi over gaten på Plaza Indonesia Mall. Gud bedre så mye spisesteder og masse butikker som solgte dyre produkter. På veien dit klarte kona å snuble og fikk seg en skikkelig face plant med hoven leppe og oppskrapt nese, hu ser ikke videre pen ut, så nå bruker hun maske, som en del gjør her. Vel nå er det bassengtjeneste resten av dagen tror jeg. Ha en fin dag.
slutt

Mornings fra Bergen.

Dag 3 med vekkerklokke, dieselvarmer og kurs.
Vekkerklokken er snart lagt for hat.
Dieselvarmeren I’m in Love.
Kurset, hvorfor er jeg her. Klokken kan ikke bli 1600 fort nok.

Snart helg og Mileagerun.

FQTV

God lunsjtid fra Batavia. I dag var vi skikkelig tidlig oppe, frokost kl 06:30 så dro vi nordover mot det gamle sentrum i Nederlandsk Batavia. Vi prayet en Bluebird taxi ned dit, så på sentrumet og var inne på museet. Så tok vi en tuktuk til Nationalmonument parken, gikk gjennom parken, men droppet å dra opp i monumentet, så gikk vi hjem til Jambuluwuk Thamrin Hotel, med stop på Sahrina(eller noe sånt) kjøpesenter, der vi kjøpte 3x1,5 liter colaprodukter og 1 liter is. Nå kjøler vi oss ned på hotellrommet, med det innkjøpte og skal etter hvert ned i bassenget. Det må være rundt 33 grader og høy luftfuktighet.
Flyturen med Jetstar Asia, ned fra SIN til CGK gikk greit. Først boardet rad 1+de 2 nødutgangsradene, så de som hadde betalt for en ekstra håndbagasje, så rad 2-5, så alle bak rad 20, så bak rad 10 og de 5 siste radene til slutt. Vi hadde rad 6 og det var helt fult på bagasjehylla av stive kofferter som ikke kan komprimeres, Jeg måtte ha min store sekk på 7 kg på gulvet mellom beina. For de som ikke har fått det med seg, 180 seters A320 er trangt som h.. og sekken gjorde det enda trangere. Gulrot kaken med reker, som jeg hadde bestilt var uten noen smak av gulrot. Smakte så der, men var krydret som fy. Hadde det ikke vært for den gode vaniljeisen som fulgte med, så hadde det nesten vært uutholdelig sterkt. Konas Kylling og ris var også veldig sterk. Vi landet 20 min før rute på en relativt tom terminal. Jeg tror det var en lavpris terminal. Måtte gå litt tilbake for å finne stedet vi betalte 35US$/pers for visum, da vi kom ut tok vi en taxi av enkel standard til hotellet. kostet en halv mil. På ettermiddagen var vi over gaten på Plaza Indonesia Mall. Gud bedre så mye spisesteder og masse butikker som solgte dyre produkter. På veien dit klarte kona å snuble og fikk seg en skikkelig face plant med hoven leppe og oppskrapt nese, hu ser ikke videre pen ut, så nå bruker hun maske, som en del gjør her. Vel nå er det bassengtjeneste resten av dagen tror jeg. Ha en fin dag.
slutt

Var nok ikke så mye gulrot i den retten du fikk: https://en.wikipedia.org/wiki/Chai_tow_kway Fortsatt god tur!

God morgen fra Majorstuen. Straks klar for avreise og heldagsworkshop på Tjuvholmen. Skal klare å planlegge noe bra for 2024.

God morgen. Var ikke veldig klar for trim i dag tidlig, men deilig npr det er over. Blir endel kontorering utover dagen.

Litt artig med venstresiden i Oslo som vil kalle byråden inn på teppet pga bussinstiller pga elbusser og kulde. Begge sider ønsket vel disse velkommen.

Last edited:
God morgen fra Kongsberg. Ikke så mye på planen i dag foruten litt jobbing. Ser ut til å bli fint vær så jeg skal se om jeg ikke får lurt en liten trim når solen kommer opp og begynner å varme.

God morgen fra 1A på vei fra Bergen. Groundhog day i går med samme meny på Frescohallen, bare langt hissigere viner grunnet at det var klienter til bords.

En del møter og så peis og kos med de fire favorittene.

God morgen fra toget til bortekontoret. I dag blir det litt travelt med forberedelser før Danmarktur i morgen. Det skal være både møter og holdes "sang&babbel". Så da må det øves og forberedes.

Ha en stilig onsdag!

Heisann fra Forus. Ikke fullt så travelt i dag som det var i går. Greit det. I kveld er planen å ha kalendermøte og planlegge året. Ferie og tentativ plan for permisjon senere må plottes inn i kalenderen. Ha en fin dag!

God ettermiddag fra Jåttå,
Dagene raser av gårde her i prosjektet.
Aber pløtslich er det ettermiddag. Slik er det når man har det kjekt på jobb.
Ettermiddagen skal brukes til litt jobbing på Flymuseet.
I går ble det offisielt at Flyhistorisk Museum Sola har fått tildelt Sea King med tail no. 060 av Justisdepartementet som er den formelle eieren.
Vår forvaltningsansvarlig og driftsansvarlig , Jærmuseet blir nåden nye formelle eieren.

Back