Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Hyggelig julebord med Icelandair i går kveld - fortsatt mnage kjente i reisebransjen etter to år med mange endringer i den bransjen. Nå er det kaffe, forum og NRK Stor Oslo frem til hjemmekontoret åpnes om snaue to timer. Ha en bra onsdag!

God morgen fra kontoret. Første espresso i koppen. -5 hjemme, så ble å finne frem vinterjakken for første gang denne sesongen. Lå noen godt brukte munnbind i lommene der, som jeg er glad vi ikke trenger i år. Ha en fin dag

God morgen fra Romsås. Lang dag som ikke starter så tidlig i dag, turen går i formiddag til Torshov kirke, og så i kveld til Grefsen for å forberede julespill kommende helg.

Ha en god dag der du er, Luke 7 i kalenderen er åpen.

Gjesp fra bortekontoret.. Trakteren er fyret opp.. Svak tinitus etter La La Land på full guffe over mange tyske høytalere på vei ned lia.

To møter og god kveld med ungene med Dragone kjører kveldstreningen sin.

God morgen fra Hotel Victoria i Stavanger. Hyggelig gjensyn med dette hotellet som er pusset opp siden sist jeg var her. Frokost nettopp fortært, terningkast 5. Snart ut i litt mer landlige strøk før retur til Oslo med SAS i ettermiddag.

Og Beverly hadde fått opp julepynten i år også[emoji3] Ha en finfin onsdag!
d10b03dc6200de79f3f4faa0fb2db728.jpg

God morgen fra L12 som skal frakte meg til Oslo S. Deretter blir det trikk 17 eller 18 til Riksen der en en 6 mnds kontroll med litt attåt står på programmet. Det blir en lang dag også på meg. Siste undersøkelse er ikke før 1700 i dag.

God morgen fra Hotel Victoria i Stavanger. Hyggelig gjensyn med dette hotellet som er pusset opp siden sist jeg var her. Frokost nettopp fortært, terningkast 5. Snart ut i litt mer landlige strøk før retur til Oslo med SAS i ettermiddag.

Bodde der forrige uke (og bodd der før oppussingen). Det er jo et skikkelig koselig hotell og veldig stilig frokostsal. Enig med terningkast fem da jeg synes frokosten i seg selv trakk ned. De tar seg også svært godt betalt må jeg si.

God morgen fra Forus. Det er kaldt her og flagget henger rett ned. Nok en dag med resepsjonering før det blir et par dager fri. Sjekket inn på morgendagens flytur over fjellet til Oslo. Ha en fin en!

Bodde der forrige uke (og bodd der før oppussingen). Det er jo et skikkelig koselig hotell og veldig stilig frokostsal. Enig med terningkast fem da jeg synes frokosten i seg selv trakk ned. De tar seg også svært godt betalt må jeg si.

Er dette et frittstående hotell?

God morgen fra Prærien der det er potensialet for sol. Allerede rukket å irritere meg over at Amex som forventet ikke tilbyr hotellbooking online.

Siden noen (meg altså) har litt lenger reisevei så har man gjort unna første etappe på reisen til Julebordet [emoji4]
0babcb2eae83ab361f71bb8cbac98421.jpg

God formiddaf fra Forus II,

Nok en fin kjølig dag her over i sørvest , også her har jeg sjekket inn på flighten østover fjellet i morgen.
Så er det å håpe på at BANE NOR får sortert ut alle signal feil idag før jeg skal ta meg frem til Asker i morgen tidlig fra OSL. Så får vi se hvem som får meg som kunde , Vy eller Flytoget.
Til en forandring så blir det litt rolig kontorering her idag i prosjektet.
Ha en fin dag.

God formiddaf fra Forus II,

Nok en fin kjølig dag her over i sørvest , også her har jeg sjekket inn på flighten østover fjellet i morgen.
Så er det å håpe på at BANE NOR får sortert ut alle signal feil idag før jeg skal ta meg frem til Asker i morgen tidlig fra OSL. Så får vi se hvem som får meg som kunde , Vy eller Flytoget.
Til en forandring så blir det litt rolig kontorering her idag i prosjektet.
Ha en fin dag.

Det var i alle fall ikke noen forsinkelser og problemer når jeg toget innover i morges.

G’morgen. Da var vi endelig ferdige med valgstyr og ståk. Postdamen pustet lykkelig ut. Ikke mye jobbglede i å vite at minst halparten av posten hun frakter rundt går rett i søpla ..
Men 2024 står jo snart for døren ….

Fuktig og tåkete ute, men mildt. Så fint å sitte på terrassen med gutta.

En riktig god morgen fra avdeling vest, hvor den lille reisen til det STORE julebordet fortsetter, hadde en av mine beste flyturer i gaar kveld med Hawaiian, et flott steg tilbake i tid hvor service og produkter var i fokus (Would you like your Cognac heated, room temperatur or with ice (Ok vi er fremdeles i USA hvor isbiter makes the World go around) valgte oppvarmet og til min glede ble Cognac’en og glasset varmet hver for seg. De smaa detaljene. Er sjekket inn paa 2 av de 3 direkte flightene til Oslo.

God kveld fra Lillestrøm. Usedvanlig hektisk dag på hjemmekontoret i dag, og det på en dag der jeg hadde tatt meg offisielt gjemmekontor siden jeg var litt sliten. Makan.

Nå bare gleder jeg meg til morgendagens julebord. Og smart som jeg er skal jeg til doktor dyregod FØR julebordet for å ta blodprøve og sjekke hvor sykt sunn jeg er. :)

Trallabom! Vi sees I morra

Ja, frokosten manglet bacon. Da kan det aldri bli toppscore. Men etter Spania-ferien har jeg greid å vende meg til god spekeskinke ved siden av speileggene. Så greide meg bra[emoji3] Hotellet forøvrig er veldig fint og skiller seg ut fra de moderne kjedehotellene. Liker godt at de har pusset opp hotellet i gammel stil. Flott med ny dusjarmatur som ser ut som det er 100 år gammelt.

God kveld fra Lillestrøm. Usedvanlig hektisk dag på hjemmekontoret i dag, og det på en dag der jeg hadde tatt meg offisielt gjemmekontor siden jeg var litt sliten. Makan.

Nå bare gleder jeg meg til morgendagens julebord. Og smart som jeg er skal jeg til doktor dyregod FØR julebordet for å ta blodprøve og sjekke hvor sykt sunn jeg er. :)

Trallabom! Vi sees I morra

Har startet vorspielet her!

Har startet vorspielet her!

Her paa sete 1 A paa vei mot Calgary er vorspielet ogsaa i gang, Champagne hos Horizon - Bongo Extreem holder det de lover, fra Vulkanutbrudd paa Hawaii til naa avverget voldlig kupp planer I Tyskland :o:o

Her paa sete 1 A paa vei mot Calgary er vorspielet ogsaa i gang, Champagne hos Horizon - Bongo Extreem holder det de lover, fra Vulkanutbrudd paa Hawaii til naa avverget voldlig kupp planer I Tyskland :o:o

Ach, hva gjør vel en Reichsbürger her eller en Querdülli der… :colgate: De ville tippe regjeringen, den ligger jo langt unna neste flyplass. Hovedsak at de ble tatt, selv om det er foruroligende at det er ex marinesoldater, kommisarer og dommere som friker ut og tror på The Great Reset og annet grums fra the US of A.

Calgary... det lukter ruta si det. LHR neste da?

Back