Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe, forum og NRK Østlandsendingen før arbeidsdagen starter. Pannekaker med nevø og niese i ettermiddag før vi går ut på ukens første julebord - på Det norske Teateret. Tut og kjør!

God morgen fra et iskaldt Knaus. Nå er det en tur i svømmehallen før det bærer mot Sørlandet for noen møter og en overnatting. Ekstra koselig i dag da en av arvingene blir med på turen :)

Morn fra Tønsberg. Vekkerklokken er litt upålitelig om dagen så vært våken en stund. Mistenker jeg våkner ordentlig etter å ha syklet ned til stasjonen i kulda. Kaffe i termoskopp er på plass så da har man noe å varme seg på på toget

Mornings fra Asker. Tektisk hjemmekontor, så jeg får løpt litt på dagen. Foreløpig har jeg levert minstemann på skolen og fått meg en espresso. Ha en fin dag.

God morgen fra Kristiansund. Her er det hjemmekontor som gjelder. Kaffe (og smultringer!) Bye bye keto...

Ser for øvrig at Andreas Baader og Ulrike Meinhof tilsynelatende lever i noen av morgentrådene...

Ha en ikke alt for radikalisert morgen, vær snill og imøtekommende med folk uansett :) Enkelte trenger nok en klem mer enn andre også ;)

God morgen fra Bergen.

Ikke mye som står på agendaen. Fikk outsourcet det meste av julegavene i går. Litt oppfølging av det og klargjøring til helgens utskeielser. Mulig en Paracet for å døyve den ikke planlagte byturen i går. Det kan gjøres på kafeen hvor jeg ikke har betalt for kaffien med penger de siste to mnd. Lenge leve (kaffi)poenga

God helg

FQTV

God sånn passe ut på dagen fra loungen med verdens beste navn, SLOW.
Synd å si det, men dette er MYE triveligere enn Lufthansas FCT på Frankfurt.
Selvsagt ikke når det gjelder alle servicetilbud, men interiør, hygge og ikke minst utsikten er i en helt annen klasse. Synes nå jeg da.
Og dette er innenriks loungen!

Så får vi se hvordan det er på utaskjærsavdelingen i JNB.

PS: Rett foran meg står Lufthansas A340. Den passer liksom litt mer inn her enn på isen i Antarktis. Understreker bare hvor ufattelig kult og ekstremt det er å ha landet med en sånn på is… Eller, helt ærlig: Jeg vet ikke helt om jeg har landet ordentlig ennå. :cool:

Attachments

• IMG_3790.jpg
    IMG_3790.jpg
    154.7 KB · Views: 156
  • IMG_3798.jpeg
    IMG_3798.jpeg
    801 KB · Views: 161
  • IMG_3799.jpg
    IMG_3799.jpg
    135 KB · Views: 154
  • IMG_3797.jpg
    IMG_3797.jpg
    143.6 KB · Views: 155
  • IMG_3795.jpg
    IMG_3795.jpg
    117 KB · Views: 152
God dag fra Kongsberg sykehus. Her er vi gått i gang med dagens cellegiftkur. Pleier å gå greit første dagene så kommer det en nok smell mot helgen. Men det får vi ta som det kommer.

Fantastisk tur Knut. Blir spennende å følge avslutningen også.

God formiddag fra Skaun!

Her er man gressenkemann, da fruen er på møter i Stockholm denne uka. Masse fotball, junkfood og avslapping. :)

I morgen bærer det som Fjolls til Fjells, opp til EB`s gamle lekegrind på Ertzscheidergården på Røros. Min bror og søster kommer opp med sine respektive fra København, og sammen skal vi kose oss på fjellet noen herlige førjulsdager!

Ferdig med årets flyturer, klarte nesten Diamant på opptjeningsårets første 6 mnd, og med reiseplanen for Januar som omfatter både Barcelona, Oslo, Amsterdam og Manchester, så slipper man tenke mer på den biten!

Nyt Lillelørdagen!

Kim

God formiddag fra Forus. Å starte dagen med frokost sammen med trivlige leverandører var definitivt ikke feil. Og en litt "halvformell" julelunsj med kolleger blir neppe en nedtur ;)

Ha en god onsdag.

God morgen fra Santiago. Straks klar for årets siste arrangement i heimen. Blir greit med en liten julepause nå. Solen skinner og det blir italiensk i kveld.

G’morgen fra regnhølet i SC. Ble kort tur med bikkjene i dag. Imidlertid er temp’en finfin for å sitte på terrassen med andre kopp morgenkaffe.

Fikk DHL (vel, USPS) på døren i går med julemarsipan, geitost og litt annet snadder. Inkludert Mindes lakrissjokkis. Mmmmm …. Noe må man jo unne seg til jul når man ikke kan ta turen. Og i morgen kommer UPS med julehefter mm. Så da er den tradisjonsrike julaftenvakta reddet. :)

God ettermiddag fra Forus,
Der gikk arbeidsdagen unna i en fei ,det ble møte maraton i dag. En bra dag likevel.
Julehandel og forberedelser resten av dagen for mitt vedkommende.
Vi ble sannelig beriket med tåke her ut over ettermidddagen ser jeg når jeg hever blikket. Det er godt jeg ikke skal ut å fly i dag her fra Sola.
Ha en fin dag videre.

Trallabom fra Deltagropa. Mye greier som har stått på om dagen. Har faktisk ikke engang fått begynt på julestria.

Men snart er Storsmurfen tilbake fra neglpersonen. Da pleier hun å være blid og glad og har sånn silkebørste av boblevann på hjernen. Så jeg regner meg vi skal åke ut og shoppe juletre mens hjernen er nybørstet.

Fått booket litt greier for nyåret også. Det er bra greier.

Ha en best onsdag

Back