Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Arbeidsåret 2019 er åpnet og det er allerede en anespresso i k(r)oppen. Forberedelser til neste ukes messe i Nederland står på programmet i dag. Ha en bra start på arbeidet du også.

Mornings fra Hvalstad. Får vel etterhvert komme meg ut føre og på jobb for å starte arbeidsåret her også. Men rekker da en espresso først. Ha en fin dag

Morn fra studentbyen. Arbeidsåret starter visst i dag, selv om det hadde vært deilig med mer fri. Koffein i koppen først når jeg kommer på jobb

Mornings fra Sheraton Frankfurt.

LH klarte ikke å lande på OSL i går og stakk til ARN for å bunkre. Ble en god 3 timers forsinkelse og da var selvsagt flyet videre fra FRA stukket av.

Ble ikke imponert av LH sine løsninger på en 24-timers forsinkelse.
Her er hotell voucher. Flott.
Innsjekk Sheraton rundt midnatt.
Utsjekk er satt til kl 12 og deres avgang neste er kl 22. Så her er €10 mat voucher for 10-timers venting på flyplassen. Hæ.....!?!?

Ja ja, nå frokost.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra en av Ruters grønne i retning Oslo. :) Ny uke venter, dog kort. Hørtes ikke så greit ut FQTV. Da var du en som ventet på D-AINO til Frankfurt når vi deboardet i går. Ja det ble tre timers forsinkelse. Vi som var ombord fikk fin informasjon hele veien og kapteinen var framme og informerte flere ganger. Men synes du FQTV kunne fått litt mer på bakken i Frankfurt ja!
Ha en fin dag alle sammen! :)

God morgen fra en av Ruters grønne i retning Oslo. :) Ny uke venter, dog kort. Hørtes ikke så greit ut FQTV. Da var du en som ventet på D-AINO til Frankfurt når vi deboardet i går. Ja det ble tre timers forsinkelse. Vi som var ombord fikk fin informasjon hele veien og kapteinen var framme og informerte flere ganger. Men synes du FQTV kunne fått litt mer på bakken i Frankfurt ja!

Ha en fin dag alle sammen! :)

Det var jeg ja.

Hva var egentlig oppgitt grunn for kun et landing forsøk så ARN? Uten å ha full oversikt så virker det nesten som LH var den eneste som ikke landet i går av de med "store" fly.

God nytt arbeidsår for de av oss som ikke jobbet i går. En drøss med ferske friske 2019-dager ligger i pipeline, samt en del reising også vil jeg tro. Ha en fin start på året!

Godt nytt år, ennå litt pappaperm, men trøtt som en sokk. Satser på noen gode flykampanjer fra idag

God morgen fra 3050.
Her lar arbeidsåret 2019 vente på seg. Planleggingsdag i skole og barnehage i dag, og siden det er mye farting Noregs land de kommende ukene, så tok jeg denne dagen hjemme for å blidgjøre min bedre halvdel.

Ha en fin dag om dagens arbeidsoppgaver er i Excel, Word, Powerpoint, ved samlebåndet, i felten eller lekende på gulvet med unga!

Thomas

God morgen. Årets første hotellovernatting hos Choice er unnagjort og havet kaller. Kan vel ikke klage etter fri i hele førjulstiden og herlig tur til bkk. Og med den nye family poolen til Eurobonus flommer jo poengene inn også. Ha en god start på arbeidsåret!

Godt Nyttår fra det Sørlandske!

Her startet dagen med strålende klar himmel, 1 grad og rekordbillig diesel på vei til jobb. Da var det bare å få fylt tanken.

Egentlig er jeg trøtt som den berømte strømpen etter en heller laber dag i går. Får håpe en ettermiddagslur hjelper på det hvis man bare kommer gjennom denne arbeidsdagen også. Er egentlig misunnelig på han kompisen min med egen virksomhet som ikke synes det er nødvendig å starte opp jobbinga igjen før midt ute i januar....... Er det rart vi drikker?

God morgen fra Trondheim!
Første arbeidsdag i 2019. Virker som mine kolleger har mer fri enn meg, for ingen har booket et møte med meg denne uken...

Begynner å glede meg til neste uke. Skal endelig ut og fly igjen! Teste Asiana i C på vei til Seoul, og Lufthansa på vei tilbake. B777 og A350 blir det, begge uten F klasse, ellers ville jeg nok ha prøvd å få tak i seter enda lenger frem.

God morgen fra 4A på SK4164.
Da er det klart for årets første flight.
Vi skal nå slite oss igjennom 3 hele vakter før det blir en uke vell fortjent friperiode.
Kan melde om kaldt men pent vær i Stavanger idag.
Planer for dagen er ettermiddag og kveldsjobbing.
Ha en glitrende flott onsdag :)

God morgen fra LIS. Var veldig tidlig oppe for å rekke 7-flyet fra PDL. Nå sitter vi her og blomstrer før det blir AMS og videre til OSL.

Ble en bra klønete rute det Her, og TAP blir nok ikke favorittflyselskap med det første heller. Virker veldig gammeldags.

Ha en fin en

Det var jeg ja.

Hva var egentlig oppgitt grunn for kun et landing forsøk så ARN? Uten å ha full oversikt så virker det nesten som LH var den eneste som ikke landet i går av de med "store" fly.

Oppgitt grunn fra kapteinen var windshear og urolig luft like før landing. Avbrøt og ganske snart fikk vi beskjed om at kursen ble satt mot Arlanda for tanking. Det ble opplyst på Arlanda at vi hadde nok fuel til å prøve OSL igjen og hvis ikke returnere til Frankfurt. Heldigvis kom vi oss ned.
Reagerte også på at mange fly landet. Men luft og vind endrer seg kanskje fort. Uansett bedre safe than sorry!

God dag fra MUC! Skal straks fly med SK tilbake til OSL. SAS er litt forsinket så jeg rekker akkurat en CurryWurst til lunch. Må ærlig innrømme jeg liker denne flyplassen. Fresh og ny og bra flyforbindelser til det meste av verdens hjørner. Nå hjem og jobbe litt...men drar til New York om knappe 2 uker. Ha en fin dag!

Det var mange goarounds så du var i godt selskap, men dere hadde nok ikke nok reservefuel til mer enn ett forsøk. Ser imidlertid ut som at ARN har det verre i dag.

G’morgen fra vestsørøst. Her skal også hjemmekontoret åpnes for året, men det er heldigvis fortsatt noen timer igjen.

20 års bryllupsdag i dag .. og jeg husket det. *puh*

Back