• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for nye møte med kinesiske kunder...men først må jeg komme meg til Lillehammer. Retur til hovedstaden i ettermiddag. Ha en topp onsdag der du er,

God morgen fra grisekalde Lillehammer. Straks frokost før en lang dag med møter kveikes i gang ved åttetiden.
Ha en fin fin dag :)

God morgen fra Groruddalen, her er det kaldt denne morgen, men yr.no melder om 0 grader og snø utover dagen.

Inge flyplaner før uken mellom jul/nyttår,

Jan

Mornings fra Sandaker. Hjemme med "sykt" barn, pga 48 timers karantene fra barnehagen etter oppkast. Lurer på hvor mange ganger vi skal lese om den kjempestore pære og se på Hakkebakkeskogen i dag? Men får vel ut å lufte oss også, da noen har mye energi her. Strøm-Larsen bør avlegges et besøk og samme med Storosenteret. Ha en fin dag

05d0a46612481c2e28f9c48eeb5fe1db.jpg

Mornings fra Sandaker. Hjemme med "sykt" barn, pga 48 timers karantene fra barnehagen etter oppkast. Lurer på hvor mange ganger vi skal lese om den kjempestore pære og se på Hakkebakkeskogen i dag? Men får vel ut å lufte oss også, da noen har mye energi her. Strøm-Larsen bør avlegges et besøk og samme med Storosenteret. Ha en fin dag

Kudos for at du gidder det. Kan hende samfunnet hadde hatt mindre av omgangssyken om alle hadde tenkt som deg.

God morgen fra Oslo. Rusker i halsen. Sikkert pga mye aircondition. Føler meg ikke så bra heller. Men greit jeg er hjemme og ikke har mye på agendaen da. Ha en fin dag uten sykdom.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Gryende onsdag også litt vestenfor.
Litt gruggen idag her også, men dessverre ikke nok til å holde meg hjemme. Dobbeltskift venter, med avgang om noen timer og avslutning i morgen tidlig. MEN, da er det plutselig fri til mandag ettermiddag! Oh joy! Blir en Amsterdamtur av sånt :)
Brillefin midtuke ønskes!

Kudos for at du gidder det. Kan hende samfunnet hadde hatt mindre av omgangssyken om alle hadde tenkt som deg.

God morgen fra Oslo. Rusker i halsen. Sikkert pga mye aircondition. Føler meg ikke så bra heller. Men greit jeg er hjemme og ikke har mye på agendaen da. Ha en fin dag uten sykdom.

Barn forteller ALT som skjer i barnehagen, så det er ikke så mange alternativer. :stir Selv om smittefaren i mange tilfeller er over etter 24 t og mindre enn det.

Jasmin syk i dag, så måtte nøye meg med automatkaffe i loungen i dag.

Tidlig retur i dag for å rekke skoleavslutning. En og to og tre indianere er for øvrig ikke lenger politisk korrekt å synge..

God morgen fra Stockholm!

Endelig på vei "hjem til jul" etter et hektisk reiseprogram i høst. Fikk kansellert en 5 dagerstur til Praha, og reiser hjem i stedet. Kroppen utslitt og ender dessverre med en sykmelding en stund fremover. Så da blir det ekstremt rolig på reisefronten noen mnd, men skal bli godt det også!

Skal kjøpe med de siste julegavene før man skal stavre seg ut på ARN, så hjem og finne hvilestillingen og der blir jeg en god stund!

Eneste fordelen er at man får bli hjemme i førjulstida og slappe av for en gangs skyld.

Motet på topp, nå skal man bli frisk! :)

Ha en fin onsdag folkens, med eller uten plager hist og pist!

Kim

Barn forteller ALT som skjer i barnehagen, så det er ikke så mange alternativer. :stir Selv om smittefaren i mange tilfeller er over etter 24 t og mindre enn det.

Jasmin syk i dag, så måtte nøye meg med automatkaffe i loungen i dag.

Tidlig retur i dag for å rekke skoleavslutning. En og to og tre indianere er for øvrig ikke lenger politisk korrekt å synge..
Barn med omgangssyke har ingenting i barnehagen å gjøre uansett. Samme gjelder voksne på jobb. Er uansett lett å forebygge. Viruset må finne veien inn i munnen. Vask hendene.

God formiddag fra Oslo. Laber form her også. Prøver gjøre meg ferdig med julegavene til vanskelige barn i slekta. Etter en "useless box" som hverken han eller faren klarte sette sammen har jeg fått ønske om donasjon til en eller annen veldedig organisasjon for barn og ungdom. Det er mange man kan sende penger til, men hvem kan tilby takk for noe gitt i andres navn som man printe ut eller faktisk et fysisk kort? Synes det blir litt rart å gi en utskrift fra nettbanken.

Ha en god en alle som står ovenfor like store utfordringer.

God litt utpå dagen! Og @robertaas; du må sette deg ned og få skrevet en trip report fra Pakistan! Vi venter.

God onsdag fra studentbyen.
Her skulle man egentlig vært på Colosseum for å se på premieren av Star Wars Ep VIII, men når man klarte å dobbeltbooke så man akkurat har kommet tilbake fra Kiel-fergen får det bli sånn. Forbereder/trøster meg med Ep VII i stedet for

God morgen fra LHR Terminal 3 Gate 27 hvor en gleder seg over at Roy Moore tapte i Alabama, endelig et steg i retning vekk fra det mørke mørke som har lagt seg over USA det siste året. Her venter 10-11 timer i en 77W til Los Angeles - halvfullt fly så en kan håpe på litt ekstra plass. Ellers glitrende føre og passe kaldt - her reiser man med samme Optimismen som Film Avisen hadde i sin tid, observere, humrer og lærer av det som er annerledes - her i UK tror jeg det meste kan fikses med en kopp te ! (Det virket som regel med min gamle Land Rover ;-) )

Hu og hei fra et grisekaldt North Georgia. Solen er imidlertid meldt bak Gratishaugen så det er håp for varmegrader i løpet av noen timer.

Godt å se at folket i nabostaten tok til fornuften. Ikke uventet var det ‘soccermom’ene’ som gjorde utslaget. Folk som Roy Moore har ingenting i det offentlige liv å gjøre.

Nok en arbeidsdag venter. Men først en frokostlur.

Prøv denne[emoji106][emoji106]

https://www.bokkilden.no/billedboeker/baesj-stephanie-blake/produkt.do?produktId=3078442

Eller så er Bukkene bruse på badeland og videre fantastisk morsomme!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra det vestlige South Dakota. Her går snart turen sørover igjen til Denver, der det var 20 grader i går og de ikke har f¨ått snø på over to måneder nå. Bare å finne frem solbrillene!

Back