God morgen fra trikken. Målet var å debutere med bysykkel til jobb, men stativet var tomt så da ble det trikken. Satser på å gjøre nok et forsøk på å hente bilen på service hos Møller. Det gikk heller dårlig i går etter de klarte gjøre noe lurt så jeg kom et par kilometer avgårde før ymse advarsler lyste opp og motoren begynte harke. Heldigvis skjønte de såpass at de stod klar med lånebil når jeg kom tilbake. Så satser de får ryddet opp i dag, men er neppe veldig lønnsomt for dem å måtte gjøre ting flere ganger. Ha en fin dag
Husker jeg anbefalte Toyota her på forumet da du skulle kjøpe og advarte mot service hos Møller. Lar det bli med det jeg[emoji6].
Ikke servicen det var noe galt med, og de skjønte ganske greit det var de som hadde gjort en feil. Var de (skulle bare mangle) som tok initiativ for lånebil.
Får høre hva de sier, men trolig er det en motorvask eller software update som ikke gikk som planlagt. Selv om de nå dreit litt på draget er jeg totalt sett fornøyd med servicen jeg har fått, og fornøyd nok til å kjøpe ut bilen når leasingen snart går ut da jeg er såpass fornøyd med bilen. Garantiting, som en xenonlykt som ble rosa etter 2,5år ble tatt på garanti uten å hele tatt be om det, og har til nå bare møtt velvilje
Toyota? Nei takk! Inntil jeg for råd til den BMWen jeg ønsker meg, så holder jeg meg til annet europeisk![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.