Glad onsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for en økt på Bryggekontoret før NSB tar meg sydover til Plankebyen og to dager med kunder fra Østlandet. Ha en flott onsdag:-)

God morgen fra Lillestrøm. Her blomstrer kirsebærtrærne utenfor og været skal bli bra også i dag. :) Skikkelig vårstemning! Kaffe i koppen også. Ha en fin en alle sammen! :)

Kan noen si meg hvorfor jeg sa ja til å gå tur før jobb? Føler dette er litt tidlig men men sola er på vei opp så. Hehe. Må da bli bra

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Morgen... god? Ikkje heeeilt endå... sitte på HAU, ny tur opp til TOS, og må vel bare sei at eg e ikkje mye våken nei... *lengte-itte-sengå* Men våkna kanskje når eg e komt t OSL. [emoji106]
Ha ein fantastisk dag alle sammen, våkne og ikkje [emoji6][emoji16]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen :D I dag er det oppgaveskriving og sangtime på programmet :) I morgen er det verdens kjedeligste eksamen i metode. (kvantitativ metode 2). Jeg håper og tror at denne blir avlyst. ;)

Grynt fra Tananger

ZZZzzzzzzzzzzzzz
Tror det sier alt som er nødvendig å si denne morgnenen...

Hvis det er noen som har noe arbeidslyst til overs så kunne jeg trengt en hel masse her i dag :drunk:
Som den reisende fra HAU til TOS så lengter jeg også etter senga...

Ha en bedre dag forumister :)

God morgen fra Rommen Næringspark - flott vær i Oslo området - bare å smøre seg med solkrem å sette seg til rette :)

Vi som er kontorrotter må nok sitte foran pulten å jobbe - ha en god dag videre.

KJan

God morgen fra trikken. Målet var å debutere med bysykkel til jobb, men stativet var tomt så da ble det trikken. Satser på å gjøre nok et forsøk på å hente bilen på service hos Møller. Det gikk heller dårlig i går etter de klarte gjøre noe lurt så jeg kom et par kilometer avgårde før ymse advarsler lyste opp og motoren begynte harke. Heldigvis skjønte de såpass at de stod klar med lånebil når jeg kom tilbake. Så satser de får ryddet opp i dag, men er neppe veldig lønnsomt for dem å måtte gjøre ting flere ganger. Ha en fin dag

God morgon från GOT!

Idag startar "tour de gokk" Närmaste fyra veckorna skall jag 1-2 dagar i veckan besöka mina kunder och deras olika produktionscenter ute i provinsen. Tur att jag har diverse podcats på gång. Ser i alla fall ut att bli en riktigt fin dag!

God morgen fra trikken. Målet var å debutere med bysykkel til jobb, men stativet var tomt så da ble det trikken. Satser på å gjøre nok et forsøk på å hente bilen på service hos Møller. Det gikk heller dårlig i går etter de klarte gjøre noe lurt så jeg kom et par kilometer avgårde før ymse advarsler lyste opp og motoren begynte harke. Heldigvis skjønte de såpass at de stod klar med lånebil når jeg kom tilbake. Så satser de får ryddet opp i dag, men er neppe veldig lønnsomt for dem å måtte gjøre ting flere ganger. Ha en fin dag

Husker jeg anbefalte Toyota her på forumet da du skulle kjøpe og advarte mot service hos Møller. Lar det bli med det jeg[emoji6].

På plass på vestkysten som også kan skryte på seg sol.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Husker jeg anbefalte Toyota her på forumet da du skulle kjøpe og advarte mot service hos Møller. Lar det bli med det jeg[emoji6].

Ikke servicen det var noe galt med, og de skjønte ganske greit det var de som hadde gjort en feil. Var de (skulle bare mangle) som tok initiativ for lånebil.

Får høre hva de sier, men trolig er det en motorvask eller software update som ikke gikk som planlagt. Selv om de nå dreit litt på draget er jeg totalt sett fornøyd med servicen jeg har fått, og fornøyd nok til å kjøpe ut bilen når leasingen snart går ut da jeg er såpass fornøyd med bilen. Garantiting, som en xenonlykt som ble rosa etter 2,5år ble tatt på garanti uten å hele tatt be om det, og har til nå bare møtt velvilje :)

Toyota? Nei takk! Inntil jeg for råd til den BMWen jeg ønsker meg, så holder jeg meg til annet europeisk ;)

Trøøøøtt morgen fra Skaun!

Heldigvis hjemme i dag, var en svipptur til Oslo i går og sikret med det EBD igjen, har hstt det helt siden starten så er vel 4 året det blir nå da? Jaja...

Service på Møller selv med konas elbil i morra, får se hvor fornøyd man blir...

Ellers avsluttes uken med reise til Hong Kong/Macau på fredag og noen jobbmøter der i helgen før hjemtur allerede tirsdag.

Nyt lillelørdagen alle sammen!

Kim

Ikke servicen det var noe galt med, og de skjønte ganske greit det var de som hadde gjort en feil. Var de (skulle bare mangle) som tok initiativ for lånebil.

Får høre hva de sier, men trolig er det en motorvask eller software update som ikke gikk som planlagt. Selv om de nå dreit litt på draget er jeg totalt sett fornøyd med servicen jeg har fått, og fornøyd nok til å kjøpe ut bilen når leasingen snart går ut da jeg er såpass fornøyd med bilen. Garantiting, som en xenonlykt som ble rosa etter 2,5år ble tatt på garanti uten å hele tatt be om det, og har til nå bare møtt velvilje :)

Toyota? Nei takk! Inntil jeg for råd til den BMWen jeg ønsker meg, så holder jeg meg til annet europeisk ;)

Så bra å høre at kolleger rydder opp når noe går feil( og det kan skje alle ) :)
Bra du er fornøyd !
God formiddag fra Trondheim- hjemme med syk størstemann idag. Får iallefall unna noe indretjeneste.....
Ha en fin dag :)

God onsdag (feels like tuesday) fra Alfaset. Gikk hakket smoothere å komme seg på jobb i dag, så da var jeg her i tide.

Litt redusert bemanning i dag også, men i dag var det planlagt.

Viking Lotto i kveld. Krysser fingrene.

Apropos Møller så prøvde jeg de en gang på EU-kontroll på en Passat jeg hadde. Fikk feil på manglende varseltrekant. De klarte tydeligvis ikke å leite bak den luka i bagasjerommet med bilde av en trekant på.

Ha en god en :)

God formiddag fra dekkskifte sjappa på Skjetten

Her sitter man og venter på at sommer skoene kommer på bilen.
Kan forøvrig nevne servicen jeg hadde på bilen her i påsken. Viste seg alt måtte bytte en ramme i ene stolen (garantisak) og fikk ny time her før helgen. Etter en hel dag på verksted så oppdaget man at ramma ikke var bestilt og jeg måtte returnere med uforettet sak. Var ikke veldig imponert nei...
Slik går nu dagan. Straks tilbake på kontoret for å se om vi får gjort noe fornuftig resten av dagen. Mer enn nok som ligger i innboksen og venter på meg. Så skal vel få litt å henge fingrene i.
Ønsker alle en trivelig solfylt dag :)

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God dagen frå Trondheim. Innhaldsrik dag med minsten på helsestasjon. Det er ikkje ein plass for ungar. To-åringen fekk til å lage stort tannmerke i sklia samt å bli kroppstakla av ein 5-6-klassing i gangen :(

I går var det SVG-tur, Irlandsk/finsk/austeuropeisk CRJ begge vegar. Må har vore litt snag, mykje innstillingar og forseinkingar på eine maskina så det vart seinare heim enn planen.

Ugga bugga kloppeti klopp. Opp ved sekstiden som vanlig, da det sto to bikkjer oppå meg og slikket meg i ansiktet. Mistenker at de ville ut, så tok hintet.

Halvannen uke til ferie - blir snadder. Har leid en hytte nede ved kysten med VRBO for førsteuka, så det blir landeveien og ikke fly. Vurderer imidlertid en kjapp tur til Oslo i uke to.

8 grader ute, så dører og vinduer står på vidt gap. Meterolygen påstår at solen skinner, men det må være over skyene. Velvel - det brenner vel av.

Back