Glad onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God og kald morgen fra hovedstaden. Nå settes kursen mot Rondane og nytårsfeiring til fjells.

Tusen takk for nok et flott scanair-år - ser frem i mot et like godt 2010.

Godt nytt år!

Årets siste arbeidsdag unnagjort, og det feires med noe fuktig på morrakvisten. Nyttårsaften blir feiret hjemme sammen med fattern og en flaske gul enke. God langhelg (for noen) og godt nytt år om noen få (42) små timer!

God og kald morgen fra Tananger også

Fra jeg gikk ut døren hjemme til nåå så fryser jeg, men har nå funnet frem en god og varm kopp med kakao som man skal nyyyyte :) ATIS sa -10 da jeg skrudde på scanneren før avgang...

Dagen er i monteringens tegn, og man satser på no hickups ;)

Have a nice one folks :)

Jepp jepp! Kaldt på Forus i natt. Målte helt ned i -14 enkelte plasser i natt. Da er det godt at man sitter å¨får i seg noe varm føde før man straks er i ferd med å krype oppi senga. Ha en fisefin dag alle sammen!

Go morn fra Trondheim :)

I dag er det teater som gjelder etter jobb. Har ikke besøkt Trøndelag Teater på 30 år, så det blir nok et spennende gjensyn. Men først ; jobb og kaffe-satser på en rolig dag :)

Ha en strålende dag forumister :D :D :D

God morgen på 2009 sin nest siste dag.
-22 grader ved Oslofjorden , litt surt i nesa.
Men noen bind og postfix installasjoner skal justeres før det blir aking og Taco'

God morgen - i dag må skituren vike for familietreff. Temperaturmessig er nok det kanskje like greit, her hadde det vært en grei sommerdag om minus-tegnet var borte fra termometeret. Ha en fin dag.

Beinkaldt også i Krsand! Hva pokker skjedde med den globale oppvarmingen? Kunne trenge litt varmere grader akkurat nå!

Blir vanlig dag på jobben i dag, før noen forberedelser må gjøres til morgendagens feiring.

Ha en beinkald dag dere andre også!

BF:cool2

God morgen fra Oslo. -17 her i morgentimene. På plass på kontoret for årets siste arbeidsdag. Kort dag, før jeg må ut å få gjort unna innkjøpene til morgendagen. Ha en fin dag

God morgen! 15 kalde i min del av byen, i overkant!

Det blir nesten full dag i dag også, med et møte kl 14, så får vi se hva utfallet av det blir..

God formiddag fra romjulsWIAS hvor man har holdt hjulene igang siden kl 0630 i dag.
Startet dagen med å fjerne ca 10 cm med nedbør som har lagt seg oppå innkjørslen min, samt en brøytekant etter kommunens aktiviteter i natt..
Jobber litt i morgen også før jeg tar langhelg ;)

E!

Mornings! Kald og ikke noe kaldt vann på kjøkkenet. Da er det vel noen andre i huset som har reist vekk og spart på varmen. Så da må jeg vel ta meg av dette før jeg stikker på jobb. Ikke mye romjulsfred. Minus 13.8 er guffent..

God morgen

-22 i kjøkkenvinduet i dag. Brrr. I dag har hele familien sovet lenge, så frokosten er akkurat inntatt. Nå blir det å varme opp en bil og sette kursen mot sørligere breddegrader (les Østfold) for litt familiebesøk.

Ønsker alle en trivelig dag

S

Sto opp til en aldeles nydelig vintermorgen, men med 17 blå, så er det i kaldeste laget. Nå skal det handles inn for helgen, gulv skal støvsuges, klær vaskes og litt generell rydding. Så får vi se om Nyttårsaften tilbringes hos slekt eller slekt kommer hit til Nærsnes.
Ha en fin dag.

Mornings! Kald og ikke noe kaldt vann på kjøkkenet. Da er det vel noen andre i huset som har reist vekk og spart på varmen.
Husker det problemet fra jeg bodde i gammel bygård i sentrum, med litt dårlig isolasjon i kjeller og oppganger. Vær varsom med tinigen! Lykke til.

Husker det problemet fra jeg bodde i gammel bygård i sentrum, med litt dårlig isolasjon i kjeller og oppganger. Vær varsom med tinigen! Lykke til.

Takk ! Har bodd her i fem år, og det har ikke skjedd før. Jeg mistenker at det uisolerte kobberrør ved oppgangen som har skylden. Kjelleren er heldigvis varmet av et forretningslokale, og ellers går det meste i veggen. Det er nok minusgrader i oppgangen om natta. Men heldigvis - før jeg fikk ringt vaktmesterselskapet fikk jeg og naboen under det hele i gang av seg selv. Også nettet var borte, men nå er det også ok. :) Dessuten har jeg skaffet en dose med ved.

Da kan jeg med glede se på den oppdaterte karaktersiden på studweb, hvor fysikken har tikket inn. Nå blir det en fin Februar uten kont-eksamen! :colgate: ;)

Grattis! :up:

Etter (nok) en dobbel (N)espresso er jeg klar for dagens arbeide .. Sirius Deep Tracks surrer i bakgrunnen og Achmed er på plass for å hjelpe, så da er det bare å sette igang.

Ingen global oppvarming i Atlanta heller, hvis det er noen trøst .. Fortsatt under null og det er nedbør på gang i kveld - forhåpendtligvis ikke av det hvite slaget.

G'onsdag fra FedEx..

Startet årets siste arbeidsdag med å våkne når jeg skulle vært på jobb, som endte med at man ankom jobben en halvtime etter skjema. Det hindret meg allikevel ikke i å sitte nesten en time uten å ha noe å gjøre da jeg var ferdig med de første pakkene, og ventet på resten. Sånne dager skulle man hatt flere av. Kanskje ikke om du spør de som skal tjene penger på dette her, men gjerne om du spør meg :p.

Nå er siste timeliste for 2009 signert og lagt i timeliste-hylla, og jeg logger av jobb-pc'en for siste gang i år.

Fortsatt fin onsdagskveld ønskes alle :)

(T-21)

Back