Takk for det!
Er det verdt å vente 2 ekstra timer og betale 200 kr ekstra for å fly med MD80?
(Alternativet som er tidligere og 200 kr billigere er 738)
Lite trivelig aa meddele at CO er det suverent verste flyselskap ved irr ops og de kommer til aa faa minst mulig business av meg i 2009.
Godt det ikke er så mange dager igjen av boikotten, da :lol:
LOL, i 2009 har de faatt mange tusen USD, men i 2010 har jeg to flighter booket og det blir ikke fler dersom gamla ikke faar igjen pengene for SAS hotellet paa OSL + andre kostnader og kompensasjon.
Vi faar se, men ifoelge 1800 WECOULDN'CARELESS er det no compensation due![]()
Jeg må jo si meg "imponert" over at det går an å "svikte" et flyselskap helt, etter en hendelse, når man i utgangspunktet har vært en fornøyd kunde lenge (som jeg forstår at du har vært), men det er nå meg. Jeg har kanskje bare vært heldig med mine flighter, og jeg har også vært ute for irr-ops med CO.
Er det lov å spørre hvordan re-routingen ble, og hva som var årsaken?
CO slipper uansett ikke unna EU-forordningen selv om det er et US-selskap, så det er vel bare å tromme sammen forbruker-et-eller-annet og LT dersom de ikke rikker seg. (Evt. reiseforsikringen, og la dem ta fighten) Gitt at mor hadde gjennomgående booking, da...
Hva da med "omveier" som ender opp som snarveier? Det gjør seg veldig godt når en familie er ute på reisefot... ^_^Personlig synes jeg nesten re-routinger og omveier er litt gøy, så lenge alt ender godt,
SDa var det bare aa hoste opp spenn og ta inn paa hotell paa egen haand.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.