• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Blir "innedag" på kontoret før det blir en treningsøkt i ettermiddag. Ha en bedre og sprekere onsdag du også!

God onsdag fra vest ogsaa...hvor det i oeyeblikket regner (noe vi trenger !!) vaerdamene sier at det blir pent og opp mot 30 tallet i morgen igjen....det kan vi like...lurer ennaa paa hva som skjedde her ute i ettermiddag...det ble satt inn ekstra ferge for "emergency reasons" det har ikke skjedd foer....og det var den 3 Jumbo fergen som ble satt inn...

God morgen fra ikke så veldig langt vest. Rart å stå opp tidlig for å gå på jobb og se at det fortsatt ikke er helt lyst ute.... Rart hvor fort høsten av og til kommer. I dag blir det en ekstra tidligvakt på jobb før jeg skal lade opp mot mine fire første nattevakter siden april fra torsdag av.

...og der våknet jeg også! Første innlegget ble skrevet i søvne - men nå har jeg fått en kopp Nespresso - styrke 9 - så da er vi klare for onsdagen;)

God morgen fra Biz-loungen på Cairo International Airport. Her har jeg nok fått i meg dagens sterkeste kaffe/espresso/ krutt .. eller hva jeg nå skal kalle denne svarte lille drikken jeg ble servert her ;-)
Har hatt en alldeles ypperlig reise i sete 2A på MS sin B777-200, hvor sete,mat og service var helt upåklagelig inntil jeg takket for meg og sov nesten helt fram til landing, vel vitende om at frokosten kunne jeg heller ta på bakken her.
Noen timer venting, hvor jeg kan jobbe litt inntil turen går videre nordover.

God morgen fra Sjursøya i sol/regn (hvis været kan bestemme seg). Har allerede vært (frivillig) på jobb i 45 minutter, men mesteparten av tiden har vært brukt til avislesing og kaffekoking/drikking.

God morgen fra Oslo. Her blir det å få i seg resten av frokosten før det blir å sette seg i bilen å komme seg på jobb......fordelen med at jeg ikke har skaffet meg egen leilighet ennå er at "jeg" har bil og kan inntil videre unngå Sporveiene/Ruter. Ha en fin dag

God morgen fra Forus. Ikke en spennende dag og se frem til. Har bare tre store jobber som må foretas, hvilket er en drittjobb, og dessverre er dette undertegnedes ansvar :cry:

Dagen kommer til å foregå med tenking, prøving og feiling og tunge sukk.

Ha en bedre dag forumister :)

Og en riktig god morgen fra MJF hvor morgentåken n å er i ferd med å slippe taket. Frokosten er inntatt og jeg koser meg med Scanair og sterk frokostkaffe! Ble nok litt for lite søvn i natt :(

Så får vi bare ønske de norske guttene lykke til mot Irland i kveld :nor

E!

God morgen fra Lilletorget. Her er jeg ferdig med dagens første kopp (ca 2,5 dl) med vond kaffe. Som kjent skal jobbkaffe smake vondt. Ha en fortreffelig onsdag, med eller uten regn !

Med så mye kaffeprat her så har jeg fått tak i en fransk kaffe med påtegningen "extra bold". Jeg tror jeg finner ut hva det betyr om en 7-8 timers tid...

Jobbkaffe skal IKKE smake vondt... faktisk er kaffetilbudet hos en arbeidsgiver noe unge arbeidssøkere sjekker ut før de aksepterer jobben - tro det eller ei.

God morgon frå Oslo i regnet.

Hektisk kursvirksomhet, og masse ny innputt. Her er det brukbar kaffi, så det går greit enn så lenge ;)

Ha ein flotte dag alle saman!

Skriver under på den, gustavf. To kaffebutikker rundt hjørnet og presskanne gjør at Abra-en smaker enda vondere etterpå.

Og forøvrig en god dag, med eller uten kaffe, til alle sammen!

Dagen må starte med KAFFE, eller er det ingen dag.
Husker da vi drev AFIS på Hamar så hadde betjentene en "TO DO" liste før hver avgang som bla innebar baneinspeksjon/brøyting,sjekke brannbil etc.etc.

Først på lista stod imidlertid. SETT PÅ KAFFEN !!

Sjekk http://www.lauvaasen.net for info om hvordan jeg har det på fjellet.

Jobbkaffe må være god. Ellers går det ut over produksjonen. Morgenens Peet's smaker fortreffelig!

Som vanlig noenogtyve grader og høy luftfuktighet .. desverre hjelper det lite mot tørken. Travle dager i WIAS America, men det roer seg vel litt mot helgen.

God ettermiddag fra Forus,
Travel dag i prosjektet med partner review.
Tid for å dra hjem til Tananger og innta en bedre middag på terrassen i solskinnet.
Imorgen er det tid for tur over fjellet til OSL og Lilleaker kontoret.
Ha en fin dag alle.

Back