• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag morgen....

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen... Snart på jobb og en ny dag med mange nok møter. Med kuldegrader igjen - så kan vi jo håpe at vinter`n kommer for fullt snart! Ha en bedre onsdag!

g'onsdag! Hardt å komme seg ut av sengen i dag, men det gikk til slutt. Se opp for nye ikoner i dag! Jeg tror konemor driver propaganda overfor datteren på 3 mndr mens fare er på jobb, for forsøket med å mekke på Scanair.no i går, med den håpfulle på fanget ble belønnet med SKRIK - som sluttet med en gang far reiste seg opp og tok barnet med tre meter fra PC'n.... Kvinnelist.

God morgen !

Det ble en dag hjemme i dag gitt. Eldstemann er sjuk, og det passet bedre for meg enn for kona og være hjemme i dag. Nå har de to minste akkurat lagt seg og far kan forhåpentligvis få gjort noe fornuftig arbeid.

God morgen her også! Akkurat kjøpt meg en tur til New York den 21 Januar så nå er jeg fornøyd:smokin

Her i sør har vi 4 grader og delvis skyet. Mer vinter behøver vi ikke for mitt vedkommende!

Jr's ankomst lar vente på seg! Madammen skal på helsestasjonen til sjekk i dag så får vi jo høre hva de kan si der! Beredskapsnivå orange opprettholdes.

Have a good one!

BF:up:

Og her er man borte fra skolen for tredje dag.
Litt kjedelig med tanke på at ikke jeg hadde hatt noe fravær fra før, menmen...

Dagen tilbringes vel under dyna med en bok, også bærer det til legen imorgen.

Back