Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Var riktig vakkert å fly over Andesfjellene denne morgenen. Perfekt utsikt fra sete 3K.
Trolig grunnet denne store avstanden at det ikke finnes direkte forbindelse til Europe annet enn ‘via-via’ slik som denne KLM-flighten via Buenos Aires.
Fnate da.... Husk at LATAM også flyr dirkte fra Nord-Europa, bare ikke non-stopNja… British Airways flyr direkte fra Nord Europa. Fra sør Europa har du LATAM.
Fint i Santiago, hvilket hotell bor du på?
(Vært der meget mange ganger, er nesten som å komme hjem.)
Har tidligere bodde på Hotel Luciano K, men bor nå på Hotel Altiplanico Bellas Artes. Begge ligger i gangavstand(evt. krabbeavstand) til Bellavista!
Fnate da.... Husk at LATAM også flyr dirkte fra Nord-Europa, bare ikke non-stop(Fordelen er jo to runder med pre-departure-drikke osv.)
...Trolig grunnet denne store avstanden at det ikke finnes direkte forbindelse til Europe annet enn ‘via-via’ slik som denne KLM-flighten via Buenos Aires..."
Må nok korrigere meg selv litt...når jeg først begynner å lete litt grundig, ser jeg både Iberia(a340-600 MAD-SCL) og AirFrance(B777 CDG-SCL) har direkte forbindelse til sine hub`er.
Fint i Santiago, hvilket hotell bor du på?
(Vært der meget mange ganger, er nesten som å komme hjem.)
Har tidligere bodde på Hotel Luciano K, men bor nå på Hotel Altiplanico Bellas Artes. Begge ligger i gangavstand(evt. krabbeavstand) til Bellavista!
Javel, men ikke kjente hoteller men sikkert vært i området.
Bodde en stund på Grand Hyatt og det var fjongt. (Kona jobbet en måned i Santiago med å rekruttere fotomodeller og jeg tok ferien samtidig der, naturligvis..^_^)
Ellers vært mye på Crown Plaza, har atskillig annsenitet på crew rommet der etter å ha bodd på det hotellet med 3 forskjellige flyselskap gjennom årene.
De siste årene mye på Sheraton oppe på en haug med 15-20 minutter gange til restauranter og sjapper nedi byen.
Trives i den byen.
God morgen fra Aeropuerto Internacional de Ezeiza ,"Ministre Pistarini". Min ‘Sør-Amerika-rundt’- reise fortsetter.
Får vi en trip-report fra den flotte turen din? Jeg har markert to svaralternativ nedenfor.
* ja
* JA
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.