Var riktig vakkert å fly over Andesfjellene denne morgenen. Perfekt utsikt fra sete 3K.
Trolig grunnet denne store avstanden at det ikke finnes direkte forbindelse til Europe annet enn ‘via-via’ slik som denne KLM-flighten via Buenos Aires.
Fnate da.... Husk at LATAM også flyr dirkte fra Nord-Europa, bare ikke non-stopNja… British Airways flyr direkte fra Nord Europa. Fra sør Europa har du LATAM.
Fint i Santiago, hvilket hotell bor du på?
(Vært der meget mange ganger, er nesten som å komme hjem.)
Har tidligere bodde på Hotel Luciano K, men bor nå på Hotel Altiplanico Bellas Artes. Begge ligger i gangavstand(evt. krabbeavstand) til Bellavista!
Fnate da.... Husk at LATAM også flyr dirkte fra Nord-Europa, bare ikke non-stop(Fordelen er jo to runder med pre-departure-drikke osv.)
...Trolig grunnet denne store avstanden at det ikke finnes direkte forbindelse til Europe annet enn ‘via-via’ slik som denne KLM-flighten via Buenos Aires..."
Må nok korrigere meg selv litt...når jeg først begynner å lete litt grundig, ser jeg både Iberia(a340-600 MAD-SCL) og AirFrance(B777 CDG-SCL) har direkte forbindelse til sine hub`er.
Fint i Santiago, hvilket hotell bor du på?
(Vært der meget mange ganger, er nesten som å komme hjem.)
Har tidligere bodde på Hotel Luciano K, men bor nå på Hotel Altiplanico Bellas Artes. Begge ligger i gangavstand(evt. krabbeavstand) til Bellavista!
Javel, men ikke kjente hoteller men sikkert vært i området.
Bodde en stund på Grand Hyatt og det var fjongt. (Kona jobbet en måned i Santiago med å rekruttere fotomodeller og jeg tok ferien samtidig der, naturligvis..^_^)
Ellers vært mye på Crown Plaza, har atskillig annsenitet på crew rommet der etter å ha bodd på det hotellet med 3 forskjellige flyselskap gjennom årene.
De siste årene mye på Sheraton oppe på en haug med 15-20 minutter gange til restauranter og sjapper nedi byen.
Trives i den byen.
God morgen fra Aeropuerto Internacional de Ezeiza ,"Ministre Pistarini". Min ‘Sør-Amerika-rundt’- reise fortsetter.
Får vi en trip-report fra den flotte turen din? Jeg har markert to svaralternativ nedenfor.
* ja
* JA
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.