• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad og hvit onsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kontorkontoret. Minusgrader, bra med sne og fint sparkføre nå på morgenkvisten. Klar for en dag med møter, møter, møter og enda flere møter. Ha en bra onsdag du også!

En glad grå onsdag til deg EB og dere andre fra et tåkelagt OSL. Bare 11 timer igjen av vakten oppe i betongsøyla nå, og en tilsvarende i morgen, så er det 8 dager fri, hvilket blir en lykke. Ha en strålende både morgenstund og dag, hvor enn du er, og hva enn du gjør :)

God morgen fra et lite mursteinsbygg med utsikt til ENGM RAMPS betongsøyle

Her har man listet seg på jobb og klar for en ny dag i logistikkens tegn.
Hvis alt går etter planen så blir det lagt opp til at vi kan kvitte oss med fisk til Asia, oil&gas supplies til Angola og annet merkelig skit til Brasil. Og slik går nu dagan.

Artig å se at man har greid å øke et av våre airline til å nesten være på nivå med fjoråret, selv uten direkte fly fra OSL.
Mine kolleger i CPH ikke så fornøyd med at jeg tar plassen deres, men det kan vi ikke bekymre oss for mye over.

Kaffen straks klar, så setter vi i gang.

Husk, ingen ting har det så travelt som en dau laks :)

S

Mornings fra Hvalstad. Full vinpakke og raus kelner på Palace i går merkes. Greit da med en taktisk hjemmekontordag og første møteinnkalling er med sofaen. Ha en fin dag

Ikke fullt så grei morgen fra sør!
Dårlige nyheter i går og så skal det visst komme flere dårlige nyheter i dag.
Er det rart jeg drikker....

Ha en bedre dag enn meg..

Ikke fullt så grei morgen fra sør!
Dårlige nyheter i går og så skal det visst komme flere dårlige nyheter i dag.
Er det rart jeg drikker....

Det suger!!! Beste lykke til :(

Morgen fra Lillestrøm. Her fikk vi faktisk gått den andre veien og i går fikk vi ansatt enda en ny kollega til bortekontoret. Men samtidig holder vi oss fast i stolen. Vi lager ting folk kan kose seg med hjemme. Når folk plutselig en dag kan dra ut på tur igjen kommer nok vår backlash så det suser. Eneste forskjellen er at vi får et års tid å forberede oss på.

Vel vel. Nyansatt skal feires i morgen og jeg er lei av at det kjøpes inn for lite øl. Så jeg skal ut og kjøpe så mye øl at den må fraktes opp til kontoret med jekk.

Ha en fin en

Hei fra ganske tett tåke oppe i lia.. Frokosten i dag som var kake og lys på sengen indikerer at man har dratt på seg enda et nytt år.

Dette er tredje året på rad kona prøver å prakke på meg blandt annet trådløs iphone handsfree, og nå fikk jeg det endelig til å fungere. Nå kan alle ledningene som ligger som spagettiklynger rund i bilene osv kastes. Nå er det til og med noise reduction så for meg virker liden nesten bedre enn på disse fancy BOSEne jeg har brukt tre ganger.. Fremskritt.

Dagen skal tradisjon tro feires på Theatercafeen med kone og arvinger.

Noenlunde onsdag fra jobben.

En sånn dag hvor noen som skulle scanne noen strekkoder ikke hadde gjort det, og noen som skulle sende en mail ikke hadde gjort det, så det tok litt lengre tid å gå gjennom Excelarkene man går gjennom for å se hvor mye man har å gjøre. Også på en onsdag hvor det er generelt mye å gjøre. Makan.

Viking-Lotto i kveld.

Ha en god en :)

Ikke helt hvitt her hos meg. Mørkt og fortsatt varmt nok til å sitte ute uten jakke.

God morgen.

Nok en arbeidsuke er klar til å bli sparket igang, og om et par timer skal vpn-tunellen til Mosjøen åpnes og delilige informasjonspakker skal flyte fritt i begge retninger.

Guttungen håper på jobbtilbud i dag og i såfall blir det å sale den stolte gangeren til helgen og få ham sendt ut vest. Akkurat som de gjorde i gamle dager, minus ville indianere og dårlige veier.

Velvel, men først må jeg gjennom noen flere kaffekopper.

God ettermiddag fra Orkland.:)

Hvitt er et godt stikkord for denne kanten også, og ikke er det særlig temperatur å skryte over heller.

På den gode side; Her man fått unna en god porsjon med husarbeid- mildt sagt. Dermed er det nok av varme i kroppen- og noen gode skritt er brent av også. Etter hvert blir det middag på denne kanten, og ellers får man se hva ettermiddagen bringer. Det ryktes dog at noen regninger skulle vært innfridd, så det kan vel bli et nødvendig onde.

En fortsatt god en.:)

Ikke hvit onsdag her, det er knallsikkert. Drittvær i syd Florida, det har regnet dag og natt og man skulle tro gudene er sinte og syndefloden har kommet.:angry:

Attachments

• 92828189-CDA8-4603-8060-6C113E285909.jpg
    92828189-CDA8-4603-8060-6C113E285909.jpg
    206 KB · Views: 152
Regnvåt onsdagskveld fra Sandnes. Jeg og kona skulle egentlig vært på ferie i varmere strøk denne uka. Sånn ble det jo ikke. Og det har egentlig ikke frista noe særlig å reise noe sted innenlands heller, så vi har holdt oss hjemme. Så da har det blitt en god del Netflix, brettspill og masse god mat i stedet. Værmeldinga for resten av uka ser jo ganske kjedelig ut. Så det blir antakeligvis mer brettspill? Ha en fin en!

Back