• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart klar for en arbeidsøkt før det blir en treningsøkt på kvelden som på alle andre mandager. Dagen er allerede 2 timer lysere - dette går riktig vei:-) Ha en bra mandag!

God morgen fra Sandaker. Her har jeg allerede takket ja til et jobbtilbud, og kansellert et annet intervju. Siden jeg uansett er forkjølet så får jeg utsette feiringen til jeg faktisk har underskrevet kontrakten. Ha en fin dag

God morgen fra Grønland. Blir å farte litt rundt om kring i dag. Først på kontoret, deretter en tur til Groruddalen før man skal forsøke å tråkle seg gjennom Drammen i ettermiddag. Det kan nok bli en liten utfordring siden Strømsåstunellen på E134 er stengt pga vedlikehold. Ha en fin start på uka, med eller uten kø[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

God morgen fra Nittedal.
Her er jr målt 38.4 i temp. Så han må holde seg hjemme i dag. Helt greit for far siden han også føler seg litt småsjaber. Må bare få snakket med IT avdelingen og få resatt passordet mitt. Da det gikk ut i går og jeg ikke greide å oppdatere det hjemmefra.

Gratulerer til "noen" med ny jobb. Krysser fingrene for suksess :)

S

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God morgen fra Helsfyr. Venter på fysio som skal påføre meg litt smerte.

Grattulerer til Someone.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Sandaker. Her har jeg allerede takket ja til et jobbtilbud, og kansellert et annet intervju.

Gratulerer med ny jobb!!!

God morgen fra Lillestrøm. Her sitter jeg og grubler over... eller... nei. Jeg grubler egentlig ikke i det hele tatt. Jeg gleder meg.

Når jeg våknet i går hadde jeg drømt om Restaurang AG i Stockholm. Så intenst at vi endte opp med å booke bord der på torsdag. Åjåjåj... det blir så bra. Takk gud for bonuspoeng.

Men først - en vanlig kontordag. Nå har jeg vært grounded i 20 dager. Usikker på om dette egentlig er noe for meg. :)

Ha en brillefin dag.

God morgen fra senga. Funderer på om jeg skal spise frokost. Har ikke så mye mening. Savner oppgavene mine. Gratulerer til Someone med ny jobb. :) ønsker alle en bedre dag enn meg.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God morgen fra Sandaker. Her har jeg allerede takket ja til et jobbtilbud, og kansellert et annet intervju. Siden jeg uansett er forkjølet så får jeg utsette feiringen til jeg faktisk har underskrevet kontrakten. Ha en fin dag
Gratulerer!

Hjem fra NYC i dag. Via LHR , 763 er kun 20-30 % full, så mer en nok 3 setere for søvn.:D Ha en topp dag...

Grattis Someone: :up:

Solen drar seg motvillig opp over horisonten her. Rundt null og bortimot skyfritt. Lite som skal gjøres i dag annet en en tur til UPS.

Dagens første store spørsmål: Hva skal vi ha til frokost ...?

God morgen fra LHR T5. OSL neste, men ikke før etter lang venting. Får finne noe å ta meg til, vel.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

God mandag fra tiggerstaden. Snart på tide å komme seg hjem.

Hjem fra NYC i dag. Via LHR , 763 er kun 20-30 % full, så mer en nok 3 setere for søvn.:D Ha en topp dag...
Kom hjem derifra med SK908 idag. Merkelig nok så opplyste de gjentatte ganger at kun 160 av 262 palasser ombord var i bruk. Har aldri opplevd noe slikt før.

Hadde ledig sete ved siden av meg i toseteren begge veier, så jeg skal vel ikke klage selv om dama bak meg ble hentet opp fra Pluss til Business. Hun hadde sikkert mere enn et skarve gullkort.

Ha en god en alle med begrenset status.

Oslo-Kongsberg 2 timer og 15 minutter[emoji47] Tror jeg skal vurdere NSB på neste tur...

Fikk Mail forrige uke fra UA som forklarte om det kunne ta tid i security i C grunnet ombygninger . Og det var det mye av. Men for oss gikk det lynraskt i TSA Pre..

Nordmenn bosatt i Norge får vel i utgangspunktet ikke det. Men nå har vel SQ777 bodd en halv evighet i USA.

Ja men SQ777 bodde i Seattle den gang 747-100 hadde first og test flights og Seattle Post Intellegencer ble trykket paa papir. TSA Pre er nok noeye knyttet opp mot United Mileage Plus med hoey status.

Back